IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 01-03-2005 8:35 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe die trailer ruled


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-03-2005 11:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Cooool!!


Azragath
Usericon van Azragath
Posted 01-03-2005 16:32 by Azragath Wijzig reactieProfiel van AzragathQuote dit bericht

Ik ben benieuwd..Maar ik verwacht er niet echt veel van omdat de laatste paar albums ook niet echt boeiend waren vergeleken met de oldschool Metallica cd's, maar misschien is er hoop dat ze weer eens een goede cd maken...maarja we zullen zien


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2005 16:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Er is hoop aangezien ze enorm veel onuitgebracht materiaal van CLiff Burton hebben gevonden; als Metallica daar nu weer nummers van maakt zoals toen ook het geval was dan kan het weer wat worden....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-03-2005 17:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 16:39 schreef Mutilator het volgende:
Er is hoop aangezien ze enorm veel onuitgebracht materiaal van CLiff Burton hebben gevonden; als Metallica daar nu weer nummers van maakt zoals toen ook het geval was dan kan het weer wat worden....


Moeten ze wel een bassist vinden die die partijen kan spelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 01-03-2005 18:27 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 16:39 schreef Mutilator het volgende:
(...) aangezien ze enorm veel onuitgebracht materiaal van CLiff Burton hebben gevonden.

Waar heb je dat vandaan?


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2005 20:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 maart 2005 18:27 schreef Pazuzu het volgende:
Waar heb je dat vandaan?


http://www.rollingstone.com/news/story/_/id/6657969/metallica?pageid=rs.NewsArchive&pageregion=mainRegion&rnd=1102375703931&has-player=true&version=6.0.12.872

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-03-2005 20:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 01-03-2005 21:18 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 20:35 schreef Mutilator het volgende:
http://www.rollingstone.com/news/story/_/id/6657969/metallica?pageid=rs.NewsArchive&pageregion=mainRegion&rnd=1102375703931&has-player=true&version=6.0.12.872

Net even op die gozer z'n site geweest. Als het allemaal van die onzin als op http://rotgrub.com/Cliff%20Loop%20Page.htm is, dan missen we niet veel, geloof ik.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 24-07-2005 14:58 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

Januari Ik kan me er nu al op verheugen, ze zitten nu al in de studio's


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-07-2005 15:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 14:58 schreef Mister MetallicA het volgende:
Januari Ik kan me er nu al op verheugen, ze zitten nu al in de studio's


Hmm, dan hoop ik dat die Hetfield weer flink aan de drank is. Misschien word het dan weer wat, maar mijn vertrouwen is bijzonder klein.


spelfout weggehaald...


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-07-2005 15:06 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 24 juli 2005 15:01 schreef varanus het volgende:
Hmm, dan hoop ik dat die Hetfield weer flink aan de drank is. Misschien word het dan weer wat, maar mijn vertrouwen is bijzonder klein.
Booze Nothing Else Matters


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-07-2005 15:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:01 schreef varanus het volgende:

Hmm, dan hoop ik dat die Hetfield weer flink aan de drank is. Misschien word het dan weer wat, maar mijn vertrouwen is bijzonder klein.

Wie weet gaan ze weer iets nieuws doen en wordt het na Nu-Metallica zoiets als Iron Metallica ofzo.

Hoewel ik 'St. Anger' best een goede plaat vind.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-07-2005 15:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik ben na Master of Puppets mijn interesse in MEtallica totaal verloren.


spelfout weggehaald...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 15:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Na ...And Justice For All hield het bij mij op...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 15:38 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik kijk enorm uit naar de nieuwe Metallica CD!


Ik heb dringend een nieuwe onderzetter nodig.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 15:39 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:38 schreef Illusione het volgende:
Ik kijk enorm uit naar de nieuwe Metallica CD!


Ik heb dringend een nieuwe onderzetter nodig.


Ik heb er nog wel een paar voor je....

En twee weken geleden heb je al een paar onderzetters van ons gekregen


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 15:39 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:39 schreef Staalman het volgende:
Ik heb er nog wel een paar voor je....

En twee weken geleden heb je al een paar onderzetters van ons gekregen


Ik dacht dat het de bedoeling was dat ik die dingen luisterde.. of heb ik het nou niet goed begrepen.. ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-07-2005 15:40 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 juli 2005 15:37 schreef Staalman het volgende:
Na ...And Justice For All hield het bij mij op...


+1

Op die plaat staan nog echte meesterwerkjes, zoals blackened, ..and justice for all, to live is to die en dyers eve.

De rest van de nummers vond en vind ik zozo.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 15:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:39 schreef Illusione het volgende:
Ik dacht dat het de bedoeling was dat ik die dingen luisterde.. of heb ik het nou niet goed begrepen.. ?


Damn, je hebt zo toch niet geluisterd? Oh mijn god, hij heeft ze geluisterd... Nou mooi dan, handig... Als je godverdomme nog eens wat hebt!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 15:44 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:43 schreef Staalman het volgende:
Damn, je hebt zo toch niet geluisterd? Oh mijn god, hij heeft ze geluisterd... Nou mooi dan, handig... Als je godverdomme nog eens wat hebt!!!!


Ik heb ze zelfs lopen meespelen.. oh fuck, wat heb ik geddaaaannn ?!

En al die tijd met die vieze onderzetter lopen kloten..

Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe hard ik me nu schaam. Vergeef me!

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 24-07-2005 15:46]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 15:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:44 schreef Illusione het volgende:
Ik heb ze zelfs lopen meespelen.. oh fuck, wat heb ik geddaaaannn ?!

En al die tijd met die vieze onderzetter lopen kloten..


Godver, heb je hem weer met z'n ideeën. Denkt een beetje alles te kunnen gaan beluisteren. Toon je altijd zulke eigen initiatieven?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 15:47 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:46 schreef Staalman het volgende:
Godver, heb je hem weer met z'n ideeën. Denkt een beetje alles te kunnen gaan beluisteren. Toon je altijd zulke eigen initiatieven?


Het is een bereslechte gewoonte, ik weet het.. ik had zelfs het idee.. nou ja, ik durf het bijna niet te zeggen, maareh.. om een keertje.. nou, ehm.. mocht je willen, zeg maar.. ehm.. een keertje.. samen wat te rommelen met muziek ofzo.. ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 15:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:47 schreef Illusione het volgende:
Het is een bereslechte gewoonte, ik weet het.. ik had zelfs het idee.. nou ja, ik durf het bijna niet te zeggen, maareh.. om een keertje.. nou, ehm.. mocht je willen, zeg maar.. ehm.. een keertje.. samen wat te rommelen met muziek ofzo.. ?


O, zeg dat dan meteen... sorry mijn fout.
Zand erover.

En qua rommelen, ik zal eens kijken of ik mijn talent niet zo maar even aan elke voorbijganger verkwansel. Heb jij talent?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 15:51 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:49 schreef Staalman het volgende:
O, zeg dat dan meteen... sorry mijn fout.
Zand erover.

En qua rommelen, ik zal eens kijken of ik mijn talent niet zo maar even aan elke voorbijganger verkwansel. Heb jij talent?


Ik heb wel een eigen kam.. en ik doe iets met toetsen, zo nu en dan.. en ik kan liedjes fluiten na wat bier! Zit al wel in wat bandjes, maar daar sta ik eigenlijk meer als versiering bij. Anders is het podium zo leeg.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 15:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:51 schreef Illusione het volgende:
Ik heb wel een eigen kam.. en ik doe iets met toetsen, zo nu en dan.. en ik kan liedjes fluiten na wat bier! Zit al wel in wat bandjes, maar daar sta ik eigenlijk meer als versiering bij. Anders is het podium zo leeg.


Nou, dan wil ik het wel eens proberen.
Als je maar niet voor me gaat staan, want daar ben ik te knap voor.
Ik wil een eigen tourbus, een eigen kleedkamer... en als ik van het podium kom wil ik dat de douche loopt en er minimaal twee mooie vrouwen zijn om mijn goddelijke lichaam in te zepen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen