IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
hammer
Usericon van hammer
Posted 19-05-2003 16:19 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 19 mei 2003 16:17 schreef Orion het volgende:
als ze dat ook op fields of rock spelen


zal wel niet....
de meeste zieltjes op f.o.r. kennen de helft van deze nummers niet....!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-05-2003 16:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

"All in attendance walked out knowing that on June 9, the music world will be changed forever.... "

lol, aan dit soort reviews hecht is dus helemaaal geen waarden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-05-2003 16:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dan spelen ze ze maar voor mij


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 19-05-2003 18:47 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 16:11 schreef Orion het volgende:
playlist van hun optreden gisteren:

Hit The Lights
The 4 Horsemen
Harvester Of Sorrow
Sanitarium
Frantic
Sad But True
Phantom Lord
Leper Messiah
No Remorse
Fade To Black
Master Of Puppets
Damage Inc
Ride The Lightning
Bellz
Blackened
Last Caress
Am I Evil?
Motorbreath


Niet eens Enter fucking Sandman! 5 van Kill 'Em All! Leper Messiah!?


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-05-2003 19:19 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik moet zeggen dat dat een hele vette setlist is, maar ze blijven zuigen IMO!

het is gewoon een kwestie van integriteit, en die hebben ze niet (meer)

Ik hoop dat Jason een megavette CD gaat opnemen met Flotsam and Jetsam!



Orion
Usericon van Orion
Posted 19-05-2003 19:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Flotsam and Jetsam?
bedoel je niet voivod? daar zit hij nu bij.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-05-2003 20:50 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Hij stond niet negatief tegenover een F & J reunie heeft hij in een interview losgelaten, nou die eerste twe platen van die band zijn echt

Ik hoop voor degenen die gaan dat metallica in Nijmegen ook zo'n setlist speelt, geen enkel nummer van load en reload!



AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 20-05-2003 8:54 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

op 19 mei 2003 16:11 schreef Orion het volgende:
playlist van hun optreden gisteren:

Hit The Lights
The 4 Horsemen
Harvester Of Sorrow
Sanitarium
Frantic
Sad But True
Phantom Lord
Leper Messiah
No Remorse
Fade To Black
Master Of Puppets
Damage Inc
Ride The Lightning
Bellz
Blackened
Last Caress
Am I Evil?
Motorbreath

WOW! wat een setlist. Als ze dit idd op FoR spelen dan ben ik ook weer blij! (zou wel moeten want de rest wat daar komt SUXX bigtime!!!)



some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


hammer
Usericon van hammer
Posted 20-05-2003 12:48 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 19 mei 2003 19:19 schreef enforcer het volgende:
Ik hoop dat Jason een megavette CD gaat opnemen met Flotsam and Jetsam!


ik hoop dat ie lekker bij voivod blijft




No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-05-2003 12:54 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb gister is paar nummers geluisterd van die nieuwe cd, klinkt wel aardig.
Ik hoop niet dat het allemaal wat simpeltjes word.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-05-2003 19:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 12:17 schreef DCLXVI het volgende:
Avril Lavigne ging echt Fuel spelen


Heeft ze ook echt gedaan... jammer...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2003 19:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 mei 2003 12:54 schreef No Nonsense het volgende:
Ik heb gister is paar nummers geluisterd van die nieuwe cd, klinkt wel aardig.
Ik hoop niet dat het allemaal wat simpeltjes word.


Daasr was ik al bang voor; nu spelen ze kennelijk wel weer hard, maar missen ze de diepgang van vroeger...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-05-2003 19:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hola. De nieuwe nummers hebben wel degelijk diepgang, my friend. Gewoon een beetje wennen aan een nieuw soort riffs, da's alles. Geloof me maar, die nieuwe plaat zal de pan uit swingen... euh... thrashen...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 20-05-2003 20:19 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

jah ckers wel dattie cool wordt je moet alleen niet echt op de rare drum sounds letten, als ze net zo zijn als op metallica.com is t wel vaag, weet iemand dit?


yo yo wassup nigga bitches in da house


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 20-05-2003 21:15 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

ik heb St.Anger gehoord, wat een kut nummer zeg..
maar Frantic valt wel mee,, maar toch nog steeds kut


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-05-2003 21:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:15 schreef metal blade het volgende:
ik heb St.Anger gehoord, wat een kut nummer zeg..
maar Frantic valt wel mee,, maar toch nog steeds kut


Is het een compleet nummer? zo ja: het is nep. zo neen: het is de 20 seconden sample van de 'tallica site?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-05-2003 21:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 mei 2003 18:47 schreef Pazuzu het volgende:
Niet eens Enter fucking Sandman! 5 van Kill 'Em All! Leper Messiah!?


enter sandman, enter sandman... ik sta er niet op te wachten. evenals niet op:

Harvester Of Sorrow
Sad But True

die ze wel spelen.


Oud Vuil.


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-05-2003 8:35 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

gisteren gaven ze weer een concert :

setlist hiervan:

Setlist:
Blackened
No Remorse
Ride the Lightning
Welcome Home (Sanitarium)
The Thing That Should Not Be
Frantic
Creeping Death
Whiplash
Leper Messiah
Master of Puppets
One
Battery
----------
Harvester of Sorrow
Seek and Destroy
Hit the Lights
----------
So What
Breadfan
Damage, Inc.


*mijn hartje klopt zo fijn wat brengt hij u wat brengt hij mij wat brengt tallica u en mij

nog 19 dagen HELL YEAH!
maar dan is eht pinksteren GODVERDOMME!!! kan i kweer tot de 10de w88.
iedereen heeft hem,maar daan nog niet


p.s er is ook een live opname van no remorse te bekijken bij met on tour
wel kut geluid

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 21-05-2003 8:40]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 21-05-2003 10:14 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:38 schreef webblaster wim het volgende:
enter sandman, enter sandman... ik sta er niet op te wachten.
Ik ook niet, het verbaast me alleen dat ze het niet spelen.
quote:
evenals niet op:

Harvester Of Sorrow
Sad But True

die ze wel spelen.
't Is niettemin een indrukwekkend lijstje. In plaats van die drie Fight Fire With Fire, Dyer's Eve en, pak 'm beet, Disposable Heroes. Kunnen ze mij wegdragen naderhand.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-05-2003 10:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 10:14 schreef Pazuzu het volgende:
Ik ook niet, het verbaast me alleen dat ze het niet spelen.'t Is niettemin een indrukwekkend lijstje. In plaats van die drie Fight Fire With Fire, Dyer's Eve en, pak 'm beet, Disposable Heroes. Kunnen ze mij wegdragen naderhand.


ja, idd. maar ik vraag me af of die nummers nog wel zo fel worden gespeeld als vroeger. Ik zit dus niet op "hit the lights" met "yeaheah's". te wachten. maar de lijst is verder inderdaad super.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 21-05-2003 11:07 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 10:17 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, idd. maar ik vraag me af of die nummers nog wel zo fel worden gespeeld als vroeger. Ik zit dus niet op "hit the lights" met "yeaheah's". te wachten.
Ik zag onlangs een clipje van Hit The Lights op hun site, met nieuwe bassist. Wat me opviel was dat Hetfield het vrijwel exact zo zong als op die pre-'83 livetapes uit The Stone en The Waldorf enzo, compleet met dat afgeknepen stemmetje. Geweldig, zelfs alle uithalen en ad-lib's. Felheid zat ook wel snor, herinner ik me...


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-05-2003 11:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 11:07 schreef Pazuzu het volgende:
Ik zag onlangs een clipje van Hit The Lights op hun site, met nieuwe bassist. Wat me opviel was dat Hetfield het vrijwel exact zo zong als op die pre-'83 livetapes uit The Stone en The Waldorf enzo, compleet met dat afgeknepen stemmetje. Geweldig, zelfs alle uithalen en ad-lib's. Felheid zat ook wel snor, herinner ik me...


mooi, zou het dan toch nog goed komen??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2003 11:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je hoort weer zo veel gelul over Metallica, ik word er een beetje moe van, het zal wel weer op een teleurstelling uitdraaien.


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 21-05-2003 12:48 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:17 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Is het een compleet nummer? zo ja: het is nep. zo neen: het is de 20 seconden sample van de 'tallica site?



nee hoor het is een 58 seconde sample te downloaden als zip file hier http://www.8ung.at/metworld/wow.zip


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-05-2003 13:09 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmm iets zegt me dat dat niet tallica is...
al hoewel die ene riff wel van st anger is

de zang is namelijk niet naar wens

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 21-05-2003 13:23]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen