IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2005 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:10 schreef Staalman het volgende:
*voor Jenje*
Binnen, binnen in mijn hart binnen in mijn ziel van binnen!!!!

LOL

Dat nummer werd tijhdens een nogal regenachtige zomervakantie al wandeld door de Ardennen omgedoopt tot: BLubbbbbberrrrrrr


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 16:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:24 schreef Illusione het volgende:
Als er een genadige God in dit universum is niet..


*staat op en begint te klappen*


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2005 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:24 schreef Illusione het volgende:
Als er een genadige God in dit universum is niet..
Als hij dat voor elkaar krijgt ...


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 16:29 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:24 schreef Illusione het volgende:
Als er een genadige God in dit universum is niet..



nou ja, als ze weer een paar jaartjes terug in de tijd gaan qua stijl ben ik best bereid om weer een nieuw albumpje van ze te kopen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-07-2005 17:34 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Rete-benieuwd naar de nieuwe



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 24-07-2005 17:38 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

euwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ??

neh, geloof het niet.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-07-2005 17:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

We kunnen dit topic wel verhuizen naar muziek algemeen, het woord metal in Metallica is ook al overbodig geworden


"This one is older than shit, heavier than time!"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-07-2005 18:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

oh my gawd, what a new and refreshing statement!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 24-07-2005 18:12 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Oh nee he, ze gaan toch niet nog meer rotzooi maken?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-07-2005 18:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 18:07 schreef aerodis het volgende:
oh my gawd, what a new and refreshing statement!


Is het zeker niet, maar ik herhaal het nog maar is een keertje.
Heb ik overigens gezegd dat het new and refreshing is


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 24-07-2005 19:38 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:29 schreef watery black het volgende:
nou ja, als ze weer een paar jaartjes terug in de tijd gaan qua stijl ben ik best bereid om weer een nieuw albumpje van ze te kopen


Ik ga em zowieso kopen, de eerste dag dat hij bij ons in de winkels ligt en ik ga ook naar het erst volgende concert dat in Ned komt ivm het nieuwe album


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-07-2005 20:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:29 schreef watery black het volgende:
nou ja, als ze weer een paar jaartjes terug in de tijd gaan qua stijl ben ik best bereid om weer een nieuw albumpje van ze te kopen


Weet je wat het is? Ze zijn gewoon niet meer in staat om dat nog te spelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-07-2005 20:20 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nee man! Ze zijn bij de laatste paar cd's gewoon 'ff vergeten' hoe ze goeie nummers moeten schrijfen..................


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 24-07-2005 21:06 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

jep zo is dat, en ze moeten James gewoon de teksten laten schrijven en niet met mekaar


de laar
Usericon van de laar
Posted 24-07-2005 21:16 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 21:06 schreef Mister MetallicA het volgende:
jep zo is dat, en ze moeten James gewoon de teksten laten schrijven en niet met mekaar

Schrijven van teksten hebben ze al een tijdje afgeschaft.
Evenals het verzinnen van melodien.

Ik ben benieuwd hoe slecht de volgende wordt.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-07-2005 21:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 21:06 schreef Mister MetallicA het volgende:
jep zo is dat, en ze moeten James gewoon de teksten laten schrijven en niet met mekaar



jammer genoeg kan ik niet geloven dat ze 'allemaal' aan de teksten hebben geschreven bij st. anger , laat staan James , aan de simpele teksten te zien zat er ene Bob Rock tussen volgens mij ...


Faustian Spirit of the Earth


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-07-2005 22:30 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik kijk altijd uit naar een nieuwe Metallica cd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-07-2005 22:38 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Een nieuwe covercd kan vast geen kwaad. Toch?

Hoewel de eerste "garage" veel beter was, dan de tweede.



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-07-2005 23:40 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 24 juli 2005 22:38 schreef Oud Vuil het volgende:
Een nieuwe covercd kan vast geen kwaad. Toch?

Hoewel de eerste "garage" veel beter was, dan de tweede.


idd,

THE WAITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

THE
WAITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 23:41 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nou. Ik popel.

Kijk.

Dit ben ik.

Popelend.

Popeldepopeldepopel.

Jonge jonge, als mensen me nou zouden zien zouden ze zeggen 'Zo, die jongen zit me daar een stevig potje te popelen.'

Enzo.



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 25-07-2005 13:39 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 21:23 schreef cataclysm child het volgende:
jammer genoeg kan ik niet geloven dat ze 'allemaal' aan de teksten hebben geschreven bij st. anger , laat staan James , aan de simpele teksten te zien zat er ene Bob Rock tussen volgens mij ...


Ja qua simpele teksten vond ik het nummer Dirty Wondow echt over heersen, ik vidn het erg jammer hoe het album een gigantische flop is geworden


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 25-07-2005 18:24 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Een nieuwe van Metallica? Zorg dat je een magnetron bij de hand hebt.. Dan vliegen de vonken er tenminste 1x af..


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2005 18:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Branden doen die krengen idd nie ..


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 25-07-2005 19:27 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 23:41 schreef Illusione het volgende:
Nou. Ik popel.

Kijk.

Dit ben ik.

Popelend.

Popeldepopeldepopel.

Jonge jonge, als mensen me nou zouden zien zouden ze zeggen 'Zo, die jongen zit me daar een stevig potje te popelen.'

Enzo.




Ik popel gezellig met je mee..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2005 19:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Popeljopie's ...


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen