IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 09-07-2006 15:54 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

Ik zit erover na te dneken om deze te nemen...



Creative Zen Vision:M 30GB
Speelt dus gewoon MP3 af, maar ook WAV enz.
Ook speelt het video af, ja ja en ook DivX, Mpeg, WMA.

deze kost 300 euro...
zal ik wachten, kopen of naar een andere op zoek geen.
Video is niet erg belangrijk maar wel erg cool als het DivX kan afspelen, zodat ik er gewoon South Park of film op kan kijken...

[Dit bericht is gewijzigd door SlayerRomain op 09-07-2006 16:02]



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-07-2006 16:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 14:20 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb 'm nu 1,5 jaar en kan nog ruim 8 uur doen met de accu op volle sterkte.
Wauw.. mazzel


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-07-2006 16:13 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Eenieder die de hokus-pokus van accu's niet snapt moet dit in z'n volledigheid lezen: http://batteryuniversity.com/parttwo-34.htm

Lithium-batterijen komen in verschillende smaken en dat is zo bedoeld.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-07-2006 16:38 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 12:27 schreef Valorian het volgende:
Mikeeeee, gaaf ding, die IAudio. Een van de hoofdredenen dat ik wel eens overwogen heb om die te kopen is omdat hij ook USB-OTG (on-the-go) heeft, waardoor je de meeste digitale camera's er zo aan kunt klikken en met een druk op de knop de hele handel kunt overzetten naar de HD van de IAudio.

Heb jij dit toevallig al eens geprobeerd, en heb je uit ervaring enig idee of dit niet teveel batterijen slurpt, of de kopieersnelheid een beetje vlot is (USB 1.1 of USB2 snelheid?

Voor mij is het op dit moment een keuze die ik zou willen maken:
- Een MP3 speler voor MP3's en een andere oplossing voor foto's (ofwel extra flash geheugen, of een X-drive oid)
- Een MP3 speler voor MP3 en foto's.

Foto's bekijken is voor mij niet noodzakelijk, maar het snel overzetten van camera of kaartje naar HD zou ideaal zijn.

Dit model is helaas USB1.1 wanner het als host wordt gebruikt. De meeste mp3-spelers zijn zo (wanneer ze überhaupt host-functionaliteit hebben. je bent beter af met een externe 2.5" HDD op accu. Try to find one you can pay).

Bovendien heeft de firmware van de X5 allerlei limieten bij USB-hosten zoals bijv. niet meer dan 1499 folders en 2999 files en max. 2,5 MB JPG's en GEEN RAW's oid bekijken. Meer mogen er wel op zitten maar je kunt ze niet bekijken. Pure luiheid van de programmeurs.
De X5 werkt ook met RockBox dat heel veel extra functionaliteiten toevoegt maar dat is nog alpha-software. Ik denk dat ik dat pas ga installeren wanneer m'n garantietermijn verlopen is.


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 10-07-2006 19:59]



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-07-2006 17:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik zou maar uitkijken als ik jullie was:

quote:
Jongen met iPod op getroffen door bliksem
Door Caroline Schröder - zondag 9 juli 2006 09:48 - Bron: Denverpost - Submitter: Ateq - Views: 21.627 - Permalink

Jason Bunch zal nog lang herinnerd worden aan die keer dat hij naar Metallica luisterde tijdens het grasmaaien. Met zijn iPod op zijn oren wilde hij nog even snel het gazon doen voor de storm zou opsteken. Het volgende moment vond hij zichzelf brakend terug in bed, terwijl het bloed uit zijn oren liep. De zeventienjarige Jason was getroffen door de bliksem. Hoe hij van het gazon in zijn bed was beland, kan hij zich niet herinneren. Bunch belde 911 en werd naar de intensive care gebracht. Zijn oren zijn aan de binnenkant verbrand en met name aan zijn rechteroor is Bunch gedeeltelijk doof. Zijn haar is verschroeid en de wonden op zijn lichaam laten precies zien hoe het snoer van zijn iPod liep: van zijn oren naar zijn rechterheup, waar hij de mp3-speler droeg. Zijn iPod heeft zijn beste tijd gehad: er zit aan de achterkant een gat in het apparaatje en van de oordopjes zijn alleen groene draden over. Inmiddels is de tiener weer thuis. Zijn moeder en hij zijn ervan overtuigd dat de iPod als een soort antenne gefungeerd heeft, ook omdat omringende hogere bomen niet door de bliksem geraakt werden. Weerexperts denken niet dat een iPod als bliksemgeleider dient en zeggen dat daar ook geen wetenschappelijk bewijs voor is. Jason ligt nog wel op bed; hij heeft last van evenwichtsproblemen.


Bron: http://tweakers.net/nieuws/43386/Jongen-met-iPod-op-getroffen-door-bliksem.html



SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 09-07-2006 17:11 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

OMG Ride The Lightning zeker ?



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-07-2006 17:50 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 12:57 schreef spectre het volgende:
Mikeee, wat is Colorsound

Sry, helemaal niks. Typisch engrish. Niks meer.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-07-2006 17:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 14:07 schreef Cadaveria het volgende:
het niet want hij laad wel op, maar hij is gewoon direct weer leeg. Klote ding dus.. 400 euro voor een pruts apparaat.


Sja... 20gig voor 125 (dacht ik) en nooit problemen?

Weer een duidelijk geval van neem geen Ipod


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-07-2006 17:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 3:30 schreef Mikeee het volgende:
Een GSM kost geen drol (kort door de bocht want je abo betaalt 'm)


Dan heb je een abbo boven de 10 euro en wordt je keihard in je anus genaaid

quote:
dus boeit het me ook niet om die mee te nemen. Voorbeeld: WIE WIL TEGENWOORDIG EEN GSM JATTEN, binnen een week is er weer het nieuwste van het neiuwste en is het gejattene niks meer waard om mee te pochen.


Er de blits mee maken niet. Maar ik denk dat alles van de Razr en up nog wel meegenomen wordt hoor. Er zijn immers nog steeds mensen die een mobiel in de winkel kopen. Soms als je de abbo zooi optelt nog goedkoper ook


quote:

Hooguit om door te verkopen aan het verre buitenland. En wie zou nou een pietluttig mp3-spelert van 50 pleuro jatten?
Ik in beide gevallen niet.



Onze Mocro ehh ik bedoel random mensen die toevallig voorbij lopen, doen dat wel hoor

quote:

Ik vind dat wanneer ik hem niet aan het gebruiken ben ik 'm ook niet aan m'n lijf moet hebben.
Ik heb ook alleen een GSM bij me tijdens het stappen als ik een telefoontje verwacht. Anders vind ik het onnodig om die in m'n broek te hebben. In m'n jas en UIT/op STIL is genoeg.



Ik heb liever altijd spullen bij me. Als er iemand opeens last heeft van het niet meer doen oid bel ik graag een bodybag brigade enzo.

En zonder mobiel zoek je je een breuk naar al die mensen die je zou moeten kennen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-07-2006 18:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hmm, ja de iPod, prachtig apparaat, maar daar houdt het dan ook meteen bij op. Het geluid is minder, de batterij gaat maar een paar uur mee en dan die V.E.R.S.C.H.R.I.K.K.E.L.I.J.K.E. software...en de prijs ook niet mis. Al met al:

ik ben al 2 jaar erg blij met deze;



super geluid, batterij doet het 48 uur zonder opladen en is te vervangen, lekker compact, 20 GB, alleen de toetsen hadden verlicht mogen worden...is wel handig in het donker...voor de rest , ook voor de software.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-07-2006 18:18 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 15:54 schreef SlayerRomain het volgende:
Ik zit erover na te dneken om deze te nemen...



Creative Zen Vision:M 30GB
Speelt dus gewoon MP3 af, maar ook WAV enz.
Ook speelt het video af, ja ja en ook DivX, Mpeg, WMA.

deze kost 300 euro...
zal ik wachten, kopen of naar een andere op zoek geen.
Video is niet erg belangrijk maar wel erg cool als het DivX kan afspelen, zodat ik er gewoon South Park of film op kan kijken...


Hoe duur is dit geval? Creative is ook een erg goed merk.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-07-2006 18:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik begrijp niet waarom mensen op zo'n klein beeldscherm een film willen bekijken, koop dan een PSP, groter beeldscherm, ook voor spelletjes enzo


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-07-2006 18:48 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 18:22 schreef Spirit In Black het volgende:
ik begrijp niet waarom mensen op zo'n klein beeldscherm een film willen bekijken, koop dan een PSP, groter beeldscherm, ook voor spelletjes enzo


Mensen met een PSP snap ik al HELEMAAL niet....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-07-2006 18:57 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb een PSP, tot nu toe heb ik er 1 film op gezien. Final Fantasy Advent Children. Voor een keertje is dat wel te doen. Maar ik zit liever achter een normale tv. Ik wil voornamelijk een mobiele muziekspeler en niet meer dan dat.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 09-07-2006 18:57 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

Mensen met PSP snap ik niet, kan hoogstens 1 GB aan muziek op als je zo'n stick hebt.

Deze is 30 GB... en zoals ik al zei, het is niet belangrijk dat ik er films op kan kijken maar is wel cool meegenomen.
En wat ik ook al zei is dat hij 300 Pleuro kost



Fire
Usericon van Fire
Posted 09-07-2006 19:08 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Leuk, heb ik een iPod shuffle gekregen, kan ik er niet mee omdat ik niet het specifieke besturings syteem heb



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-07-2006 19:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Geef hem dinsdag maar aan mij dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-07-2006 20:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 18:48 schreef Argus het volgende:
Mensen met een PSP snap ik al HELEMAAL niet....


nee films kijken op een beeldscherm van 5x7 cm , dat werkt lekker.........ook op 16:9 formaat

....de PSP heeft anders een vrij hoge resolutie voor spelletjes,....heb er zelf geen...het is wel een RSI apparaat.

D'r zijn nog niet echt gadgets die alles in één briljant uit kunnen voeren...zoals je telefoon gebruiken als mp3 speler....keuze uit 15 plaatjes...tja..dan maar als camera...kutfoto's, en niet te vergeten de filmpjes, prachtig! Schitterend gewoon, die techniek....

een goede mobiel om mee te bellen, een goede camera om foto's mee te maken, een goede mp3 speler voor muziek onderweg, een goede tv+dvd voor films en een goede PC voor werk, muziek en evt. spelletjes en natuurlijk dit soort onzin vind ik nog steeds het meest praktisch om te gebruiken.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 09-07-2006 23:56]


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-07-2006 20:52 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 20:34 schreef Spirit In Black het volgende:
nee films kijken op een beeldscherm van 5x7 cm , werkt lekker ook op 16:9 formaat

....de PSP heeft anders een vrij hoge resolutie voor spelletjes,....heb er zelf geen...het is wel een RSI apparaat.

D'r zijn nog niet echt gadgets die alles in één briljant uit kunnen voeren...zoals je telefoon gebruiken als mp3 speler....keuze uit 15 plaatjes...tja..dan maar als camera...kutfoto's, en niet te vergeten de filmpjes, prachtig! Schitterend gewoon, die techniek....

een goede mobiel om mee te bellen, een goede camera om foto's mee te maken, een goede mp3 speler voor muziek onderweg, een goede tv+dvd voor films en een goede PC voor werk, muziek en evt. spelletjes en natuurlijk dit soort onzin vind ik nog steeds het meest praktisch om te gebruiken.


Helemaal mee eens. 1,5 jaar geleden dacht ik alles goed te kunnen combineren in zo'n nokia geval, maar dat viel vies tegen. De oordopjes waren grandioos kut. En betere oordopjes bestonden niet voor dat ding. De foto's waren van kut kwaliteit. Oftewel je kon er goed mee bellen. Als ik er weer één neem wil ik een simpel ding met een goede batterij en voor de rest moet je er goed mee kunnen bellen.
Morgen ga ik overigens even kijken voor een goede MP3/WMA speler. Die van creative ziet er ook wel erg goed uit. En die is ook nog een stuk goedkoper. Volgens mij is die echt niet slechter.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-07-2006 21:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 20:52 schreef goblinjester het volgende:
Helemaal mee eens. 1,5 jaar geleden dacht ik alles goed te kunnen combineren in zo'n nokia geval, maar dat viel vies tegen. De oordopjes waren grandioos kut. En betere



N-Gage? Ik heb daar ook een first gen van. De latere hadden weer geen mps spelert...

quote:

oordopjes bestonden niet voor dat ding. De foto's waren van kut kwaliteit. Oftewel je kon er goed mee bellen. Als ik er weer één neem wil ik een simpel ding met een goede batterij en voor de rest moet je er goed mee kunnen bellen.



Ah, geen n-gage dus
Meer iedere kleine plug headset doet het wel op een Nokia om te luisteren. Zelfs op de N-gage met 2 poorten.

quote:

Morgen ga ik overigens even kijken voor een goede MP3/WMA speler. Die van creative ziet er ook wel erg goed uit. En die is ook nog een stuk goedkoper. Volgens mij is die echt niet slechter.


Dat niet. Creative is alleen ook veel te duur IMO


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-07-2006 22:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 18:09 schreef Spirit In Black het volgende:
hmm, ja de iPod, prachtig apparaat, maar daar houdt het dan ook meteen bij op. Het geluid is minder, de batterij gaat maar een paar uur mee en dan die V.E.R.S.C.H.R.I.K.K.E.L.I.J.K.E. software...en de prijs ook niet mis. Al met al:



Ik dacht dat het 2 jaar geleden was dat ik mijn potje gekocht heb, maar de tijd gaat snel en het is dus al 3 jaar terug.. maar goed.. toen heb ik veel sites bezocht waar mensen hun mening gaven over de ipod.. toen helemaal vol lof.. Maar daar lijkt nu niet veel meer van over. De software is idd echt klote. Ik dacht dat apple beter liep dan windows, maar ik had het mis. Ik ben nu opzoek naar een nieuwe battarij voor mij ipod want ik vind het zonde om hem weg te doen, maar ik moet eens even kijken wat de meerwaarde daar van is, of dat ik beter een helemaal nieuwe mp3 speler kan aanschaffen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-07-2006 22:00]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 10-07-2006 0:04 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Zowel Google ("ipod battery") als eBay.nl ("ipod batterij") staan bol van de iPod-barretijden
Als je geen credit card hebt kun je ook met PayPal betalen. Ze komen met alle benodigde gereedschappen om te openen, verwisselen enz. Kosten allemaal zo'n €16 ofzo.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-07-2006 0:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn nano doet het prima
wat een klachten hier allemaal


signature


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-07-2006 8:26 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht



Op je knie en pijp voor genade!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-07-2006 8:28 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 12:57 schreef spectre het volgende:
Mikeee, wat is Colorsound


Het is een loze kreet die iAudio op bijna al z'n spelers zet tot ergenis van vele.


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen