IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2007 19:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 19:41 schreef Jenje het volgende:
.... duur HDtje dan ...


Boeiend.
iPod is haaaaandig.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-08-2007 19:47]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-08-2007 22:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik ben wel tevreden met 10 gig. rond de 2000 nummers er opstaan. Vaak gewoon op shuffel zetten en toch heeft mijn podje een sterke voorkeur voor Obituary. 1 op de 7 ongeveer.. toch best knap.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2007 9:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Damn, iTunes wil nu alleen een cd rippen als ik het iTunes scherm voor heb staan. Hoe moet ik dan ZM-en?



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2007 9:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Normaal programma wat niet moeilijk doet gebruiken om je cd's te rippen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2007 9:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben er waarschijnlijk al achter wat het was: mijn laptop draaide puur op de accu. Stekker erin en het probleem was opgelost.

Slim bekeken op zich want dat rippen dat vreet wel de nodige stroom



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-08-2007 20:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2007 9:15 schreef XXL het volgende:
Normaal programma wat niet moeilijk doet gebruiken om je cd's te rippen.


quote:
Op 30 augustus 2007 9:25 schreef Judge M. het volgende:
Slim bekeken op zich


Owned. ITunes heerst alle andere ripperts en players aan pulp.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-08-2007 20:49 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Machtig programma inderdaad.


Against God and Government


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2007 20:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nou Rotzak, dan weet jij dit vast wel

quote:
Op 20 augustus 2007 9:27 schreef Judge M. het volgende:
Weten mensen hier wellicht of het ook mogelijk is om niet alleen te shufflen door alle tracks of dat het ook mogelijk is dat ik op genre of artiest shuffle? Of moet je dan playlists gaan aanmaken?

Dat zou nog harder heerschen namelijk



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-08-2007 21:20 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2007 9:01 schreef Judge M. het volgende:
Damn, iTunes wil nu alleen een cd rippen als ik het iTunes scherm voor heb staan. Hoe moet ik dan ZM-en?


eh... 3 schermen hier.... nooit last van soort soort ellende


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-08-2007 22:26 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2007 20:47 schreef spectre het volgende:
Owned. ITunes heerst alle andere ripperts en players aan pulp.


Denk het niet, Foobar is de shit. Zooooveeel plugins, je kan er alles mee.


"This one is older than shit, heavier than time!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2007 22:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

*moppert over dr Ipod*

Kan via bibliotheek wel nummers overzetten, alleen komen die nummers dan niet op de ipod terecht. Ipod blijft op leeg staan en kan dus niks afspelen. Boel gereset, nieuwe software erop gedingest, eigenlijk alles geprobeert wat in de gebruiksaanwijzing als tips stonden (jaja ook pc opnieuw opgestart enzovoorts). Grmbl. Herkent iemand het? Het zal wel iets heel simpels zijn, mezelf kennende..

Nu baal ik, morgen zonder muziekjes naar het werk


Edit:
Terug naar fabrieksinstellingen deed de truuk.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-09-2007 19:53]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2007 11:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Eergister een nieuwe batterij in mijn podje gezet. Nu 6 uur geluisterd en mijn batterij geeft nog steeds vol aan!!! 't was wel een gekut van heb ik jou daar, maar dan heb je ook wel wat

Jeeee ik ben weer helemaal blij met mijn podje!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2007 11:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik zou werkelijk waar niet weten hoe ik die van mij open zou moeten kunnen krijgen



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2007 11:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2007 11:13 schreef Judge M. het volgende:
Ik zou werkelijk waar niet weten hoe ik die van mij open zou moeten kunnen krijgen
JE krijgt er een kit bij! 't is echt een gepiel en hier is gebleken dat vrouwen het beter kunnen dan mannen. hahhhahaha


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2007 11:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 september 2007 11:32 schreef Cadaveria het volgende:
JE krijgt er een kit bij! 't is echt een gepiel en hier is gebleken dat vrouwen het beter kunnen dan mannen. hahhhahaha


Ik denk dat ik hem dan wel even bij de Appelboer langsbreng hoor



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2007 11:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2007 11:43 schreef Judge M. het volgende:


Ik denk dat ik hem dan wel even bij de Appelboer langsbreng hoor
Dan ben je wel veel duurder uit voorspel ik je! Ik heb de batterij+kit uit Engeland laten komen voor 10 euro alles incluus!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2007 11:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 september 2007 11:44 schreef Cadaveria het volgende:
Dan ben je wel veel duurder uit voorspel ik je! Ik heb de batterij+kit uit Engeland laten komen voor 10 euro alles incluus!
Ah ok

Welk model iPod heb jij dan?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2007 13:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2007 11:47 schreef Judge M. het volgende:
Ah ok

Welk model iPod heb jij dan?
3e generatie 10 gig.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2007 13:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 september 2007 13:27 schreef Cadaveria het volgende:
3e generatie 10 gig.
*Zoekt op Appel site*

Deze: ?



Ik heb een 80GB iPod video (5de generatie). Die zit aan de achterkant helemaal dicht:



en ik zou ook niet weten hoe ik die open zou moeten krijgen



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2007 13:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

die van mij zit ook helemaal dicht, maar er zit een naadje tussen de voor en de achterkant (tenminste, bij mij) daar kan je met een speciale tool tussen en kan je hem openwrikken


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2007 13:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 september 2007 13:46 schreef Cadaveria het volgende:
die van mij zit ook helemaal dicht, maar er zit een naadje tussen de voor en de achterkant (tenminste, bij mij) daar kan je met een speciale tool tussen en kan je hem openwrikken
En dan ben je je garantie ook meteen kwijt?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2007 13:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2007 13:51 schreef Judge M. het volgende:
En dan ben je je garantie ook meteen kwijt?
vast wel, maar ik heb die van mij al 4 jaar dus die was zowiezo al weg.. maar als die van jou nog garantie heeft, dan zou ik iid klagen bij apple als je batterij het niet meer goed doet!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2007 13:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 september 2007 13:53 schreef Cadaveria het volgende:
vast wel, maar ik heb die van mij al 4 jaar dus die was zowiezo al weg.. maar als die van jou nog garantie heeft, dan zou ik iid klagen bij apple als je batterij het niet meer goed doet!!!
Check.

Maar ik heb hem nog maar een maand of 4 en nog geen klachten dus ik ga nog even niet zelf eraan klungelen



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2007 13:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2007 13:54 schreef Judge M. het volgende:
Check.

Maar ik heb hem nog maar een maand of 4 en nog geen klachten dus ik ga nog even niet zelf eraan klungelen
nee, als je geen klachten hebt, zou ik hem ook idd niet open maken of er iets aan veranderen. het is natuurlijk allemaal erg delicaat wat er van binnen zit en hoe vaker dat ding wordt opengemaakt, hoe meer kans je loopt dat het contactje beschadigt raakt en dan ben je verder van huis. Nou ik ben er nu weer erg blij mee!! vorige week kon ik na een nacht laden, nog maar 5 nummers van gemiddelde lengte luisteren en dan waren de batterijen al leeg.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2007 13:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2007 20:47 schreef spectre het volgende:
Owned. ITunes heerst alle andere ripperts en players aan pulp.


Fout. Er is maar een programma waarmee je perfecte, foutloze kopieën van je CD's kan maken in B.V. FLAC of gewoon goede, foutloze MP3's. Dat is ExactAudioCopy. Ziet er knullig uit maar is gebouwd om een perfecte digitale weergave te maken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen