IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-11-2003 19:50 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 25 november 2003 19:49 schreef Lies het volgende:
Ik niet. Ik vind het maar een fletse bedoening.


Ja...jij


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-11-2003 20:00 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

[...] Puh!

Wie wil mij graag zijn 1602 nummers 'ns uitlenen? Ik kan er nergens aanraken, en ik wil niet echt op de trade paperback wachten.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-04-2004 0:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gorefield vind ik een klotekat

Deze maand is eindelijk het 6de en afrondende deel verschenen van de -o.a. door Jim Lee- geniaal gemaakte Batman serie 'Hush' en wat streelt vervolgens mijn oog?

Nieuw X mannen deeltje eindelijk weer eens koopwaardig getekend en wel door Marc Silvestri


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 22:07 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ha, ik hoefde dus geen topic te openen over comics Malekith....d'r was er al een. even omhoog schoppen deze. Weet een van jullie liefhebbers nog of Chaos comics bestaat ?? Ze brachten Evil ernie vroeger uit, geniale shit...En bestaat de Lobo reeks nog ???Alvast thanks voor de antwoorden !


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 22:52 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Heb hier thuis voor de geintresseerde nog DAREDEVIL : Visionaires : Frank Miller volume 1 liggen. Helemaal gratis en in goede staat.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-07-2004 22:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 april 2004 0:35 schreef Mutilator het volgende:
Gorefield vind ik een klotekat

Deze maand is eindelijk het 6de en afrondende deel verschenen van de -o.a. door Jim Lee- geniaal gemaakte Batman serie 'Hush' en wat streelt vervolgens mijn oog?

Nieuw X mannen deeltje eindelijk weer eens koopwaardig getekend en wel door Marc Silvestri



Garfield rules mister


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2004 2:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 juli 2004 22:55 schreef zillah-morte het volgende:

Garfield rules mister


Ja maar over wie? Een domme hond Odie en een nerd-baasje...so much for that challenge


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-07-2004 11:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 juli 2004 2:50 schreef Mutilator het volgende:
Ja maar over wie? Een domme hond Odie en een nerd-baasje...so much for that challenge

Ik zie het al. Jij hebt geen humor


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-07-2004 18:36 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Uhu, bestaat dus al dit topic.

Tot nu toe enkel geld gehad voor Spiderman, maar wil eigenlijk meerdere kopen.. Heb de serie wel compleet, met nog een aantal jaargangen van voor de drie verschillende reeksen tot 1 uitgave werden samengebundeld.

Heerschend is het wel


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-07-2004 18:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2001 18:45 schreef Greycloak het volgende:
Witchblade
The Darkness
Tomb Raider
Fathom

En alles vanaf nr 1.


Nogmaals, heb Witchblade en The Darkness compleet.

En ben er erg blij mee.

Oh ja, en Fathom zover het uitgegeven is (verrekte vertraging...), Tomb Raider en Spirit of the Tao.

Top Cow was wel ok.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-07-2004 18:42]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-07-2004 18:47 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2004 18:36 schreef Greycloak het volgende:
*repeat*
Je kon het niet laten he....

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 19-07-2004 18:48]


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-07-2004 18:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2004 18:47 schreef Malekith het volgende:
Je kon het niet laten he....
Nope, weet je wat dat op kan brengen op een beurs, zeker gezien de staat waarin ze verkeren?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-07-2004 19:05 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2004 18:50 schreef Greycloak het volgende:
Nope, weet je wat dat op kan brengen op een beurs, zeker gezien de staat waarin ze verkeren?


Alsof je ze kwijt wilt


"Obras son amores y no buenas razones"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2004 19:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 augustus 2002 11:22 schreef Lord Morgoth het volgende:
X-men heb ik inderdaad ok vanaf nummer 1 maar dan in het Amerikaans (met de schittenrende uitklapcover)
...


Wordt hier het eerste nummer van de restart met Jim Lee bedoelt? Ik bedoelde dat ik nummer 1 heb van de allereerste Juniorpress X mannen in Nederland uitgegeven met dubbele cover; die is ietsje meer waard denk ik


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-07-2004 19:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2004 19:05 schreef Malekith het volgende:
Alsof je ze kwijt wilt
Nee, maar het geeft wel een speciaal gevoel ze te hebben.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-07-2004 19:42 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2004 19:34 schreef Greycloak het volgende:
Nee, maar het geeft wel een speciaal gevoel ze te hebben.


Daar zit 't 'm dus. Vandaar ook je repeat, hm?


"Obras son amores y no buenas razones"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2004 20:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2004 22:52 schreef nekro het volgende:
Heb hier thuis voor de geintresseerde nog DAREDEVIL : Visionaires : Frank Miller volume 1 liggen. Helemaal gratis en in goede staat.

fuck, die heb ik al. koop deel II effe!!! maar die bundel is toch gaaf? hou'm lekker zelf zou ik zeggen!.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2004 20:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2004 18:36 schreef Malekith het volgende:
Uhu, bestaat dus al dit topic.

Tot nu toe enkel geld gehad voor Spiderman, maar wil eigenlijk meerdere kopen.. Heb de serie wel compleet, met nog een aantal jaargangen van voor de drie verschillende reeksen tot 1 uitgave werden samengebundeld.

Heerschend is het wel

jij leest de nederlandse versie (of Poolse??)? je zou het "ultimate"universum van Marvel eens moeten proberen. Dat is eigenlijk een hervertelling van de verhalen, met een moderne draai eraan en minder moralistisch (de ultimate captain america maakt iemand zonder met z'n ogen te knipperen dood; ultimate fantastic four is ook super).


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-07-2004 22:53 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Kent iemand hier Johnny the Homocidal Maniac van Jhonen Vasquez? Die is pas goed!!

Squee ook, met het ultieme comicpersonage "Pepito, the son of Satan"

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-07-2004 23:02]


Hatsjikidee!


Lies
Usericon van Lies
Posted 22-07-2004 1:04 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 22:53 schreef Unholy Mary het volgende:
Kent iemand hier Johnny the Homocidal Maniac van Jhonen Vasquez? Die is pas goed!!

Al wat goeds van gehoord, ja, maar nog niet gelezen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-07-2004 11:20 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2004 22:52 schreef nekro het volgende:
Heb hier thuis voor de geintresseerde nog DAREDEVIL : Visionaires : Frank Miller volume 1 liggen. Helemaal gratis en in goede staat.

Maar verwacht niet dat vriend Nekro hem opstuurt


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-07-2004 20:19 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

[quote]Op 22 juli 2004 11:20 schreef BARABAS het volgende:
Maar verwacht niet dat vriend Nekro hem opstuurt [/quote

Stik jij. Tales from Uranus zijn niet gratis meer. Die dingen kon ik dus ook niet meer regelen. Ze kosten nu $8 per stuk. Beetje overdreven, maar goed. Ik ben wat laat met de uitleg,excuses daarvoor. Was het alweer helemaal vergeten eigenlijk...


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 22-07-2004 21:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 1:04 schreef Lies het volgende:
Al wat goeds van gehoord, ja, maar nog niet gelezen.


"Ahh, you disbeliever, pray tell may your intestines rot with jellyfish! I speak for the trees..."(á la Happy Noodle Boy)

Oftwel: ik zou het toch eens proberen, ze zijn een beetje ziek, maar wel lekker

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 22-07-2004 21:07]


Hatsjikidee!


Lies
Usericon van Lies
Posted 22-07-2004 23:17 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik zal er 'ns naar uitkijken.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-07-2004 9:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 11:20 schreef BARABAS het volgende:
Maar verwacht niet dat vriend Nekro hem opstuurt



LOL!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen