![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
[...] Puh! Wie wil mij graag zijn 1602 nummers 'ns uitlenen? Ik kan er nergens aanraken, en ik wil niet echt op de trade paperback wachten. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Gorefield vind ik een klotekat ![]() Deze maand is eindelijk het 6de en afrondende deel verschenen van de -o.a. door Jim Lee- geniaal gemaakte Batman serie 'Hush' ![]() ![]() ![]() Nieuw X mannen deeltje eindelijk weer eens koopwaardig getekend en wel door Marc Silvestri ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ha, ik hoefde dus geen topic te openen over comics Malekith....d'r was er al een. even omhoog schoppen deze. Weet een van jullie liefhebbers nog of Chaos comics bestaat ?? Ze brachten Evil ernie vroeger uit, geniale shit...En bestaat de Lobo reeks nog ???Alvast thanks voor de antwoorden ! ![]() ![]() |
|
Heb hier thuis voor de geintresseerde nog DAREDEVIL : Visionaires : Frank Miller volume 1 liggen. Helemaal gratis en in goede staat. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Garfield rules mister On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ja maar over wie? Een domme hond Odie en een nerd-baasje...so much for that challenge ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik zie het al. Jij hebt geen humor ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Uhu, bestaat dus al dit topic. ![]() Tot nu toe enkel geld gehad voor Spiderman, maar wil eigenlijk meerdere kopen.. Heb de serie wel compleet, met nog een aantal jaargangen van voor de drie verschillende reeksen tot 1 uitgave werden samengebundeld. Heerschend is het wel ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Nogmaals, heb Witchblade en The Darkness compleet. En ben er erg blij mee. ![]() Oh ja, en Fathom zover het uitgegeven is (verrekte vertraging...), Tomb Raider en Spirit of the Tao. Top Cow was wel ok. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-07-2004 18:42] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Je kon het niet laten he.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 19-07-2004 18:48] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Nope, weet je wat dat op kan brengen op een beurs, zeker gezien de staat waarin ze verkeren? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Alsof je ze kwijt wilt ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Wordt hier het eerste nummer van de restart met Jim Lee bedoelt? Ik bedoelde dat ik nummer 1 heb van de allereerste Juniorpress X mannen in Nederland uitgegeven met dubbele cover; die is ietsje meer waard denk ik ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Nee, maar het geeft wel een speciaal gevoel ze te hebben. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Daar zit 't 'm dus. Vandaar ook je repeat, hm? ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: fuck, die heb ik al. koop deel II effe!!! ![]() ![]() |
|
quote: jij leest de nederlandse versie (of Poolse??)? je zou het "ultimate"universum van Marvel eens moeten proberen. Dat is eigenlijk een hervertelling van de verhalen, met een moderne draai eraan en minder moralistisch (de ultimate captain america maakt iemand zonder met z'n ogen te knipperen dood; ultimate fantastic four is ook super). ![]() |
|
Kent iemand hier Johnny the Homocidal Maniac van Jhonen Vasquez? Die is pas goed!! Squee ook, met het ultieme comicpersonage "Pepito, the son of Satan" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-07-2004 23:02] Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Al wat goeds van gehoord, ja, maar nog niet gelezen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Maar verwacht niet dat vriend Nekro hem opstuurt ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
[quote]Op 22 juli 2004 11:20 schreef BARABAS het volgende: Maar verwacht niet dat vriend Nekro hem opstuurt ![]() Stik jij. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: "Ahh, you disbeliever, pray tell may your intestines rot with jellyfish! I speak for the trees..."(á la Happy Noodle Boy) Oftwel: ik zou het toch eens proberen, ze zijn een beetje ziek, maar wel lekker ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 22-07-2004 21:07] Hatsjikidee! ![]() |
|
Ik zal er 'ns naar uitkijken. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: LOL! ![]() ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |