IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-07-2004 0:45 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 22:25 schreef Argus het volgende:

@ mary: beetje recente zooi. Geen idee of iemand daar op wacht eigenlijk. Al hangt dat wel heel erg van je prijzen af denk ik dan.


Als er iemand op wacht mag die me mailen
Maar doet me goed dat je het 'recent' vindt, ik voel me gelijk een stuk jonger


Hatsjikidee!


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-07-2004 0:51 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 0:42 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik ken de Sandman verhaallijnen niet ,maar in het verhaal komen wel enkele Sandmanfiguren voor (Delirium, Despair enz.). Ik heb het boekje verleden jaar gelezen en er staat me bij dat het allemaal een beetje op de hak wordt genomen, maar niet te erg. Ik heb wel gelachen

Het verhaal heet "Death: at Death's door" , is in zwart/wit, en het gaat erover dat degene die Hell in de gaten houdt ermee kapt en alle doden vervolgens naar het huisje van Death toekomen, die daar niet erg blij mee is (want het wordt nogal vol daar). Met allerlei 'Sandman'- familiegrappen in mangastijl.

At Death's Door heb ik zelf ook, dus de verhaallijn ken ik wel. Maar ik dacht dat je zei dat je daar het vervolg op had?

Soit. Ik vond dit niet Jill Thompson haar beste werk (niet dat ik er zoveel van ken natuurlijk; enkel wat ze bij Sandman deed en The Scary Godmother en The Little Endless Storybook zijn mij bekend), hoewel dat hakkerige-takkerige wel minder is wanneer je de Sandman gelezen hebt.

En ik raad je dus aan dat ook te doen. ;o)


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-07-2004 1:08 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 0:51 schreef Lies het volgende:
At Death's Door heb ik zelf ook, dus de verhaallijn ken ik wel. Maar ik dacht dat je zei dat je daar het vervolg op had?)


Volgens mij niet, ik ken Death: a time in your life en Death: the high cost of living en dus die manga van Jill. Ik vroeg me wel af of er al een derde (reguliere) Death is uitgebracht, het is namelijk alweer wat jaartjes terug...

quote:
Soit. Ik vond dit niet Jill Thompson haar beste werk (niet dat ik er zoveel van ken natuurlijk; enkel wat ze bij Sandman deed en The Scary Godmother en The Little Endless Storybook zijn mij bekend), hoewel dat hakkerige-takkerige wel minder is wanneer je de Sandman gelezen hebt.

En ik raad je dus aan dat ook te doen. ;o)


Als je eens wist hoe vaak ik ze al in m'n handen heb gehad ... maar nu ik Marktplaats ken zal ik eens kijken of ze daar toevallig ook worden aangeboden voor een schappelijk prijsje


Hatsjikidee!


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-07-2004 1:20 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 1:08 schreef Unholy Mary het volgende:
Volgens mij niet, ik ken Death: a time in your life en Death: the high cost of living en dus die manga van Jill. Ik vroeg me wel af of er al een derde (reguliere) Death is uitgebracht, het is namelijk alweer wat jaartjes terug...
Ah. Verwarring alom dus.

Neen, bij mijn weten zijn er geen plannen om een derde Death verhaal te maken. Het lijkt me ook vrij nutteloos, aangezien The Sandman (op enkele stuiptrekkingen na) tot een eind gekomen is. Maar er is wel een film in de maak, als dat je kan troosten.
quote:
Op 25 juli 2004 1:08 schreef Unholy Mary het volgende:
Als je eens wist hoe vaak ik ze al in m'n handen heb gehad ... maar nu ik Marktplaats ken zal ik eens kijken of ze daar toevallig ook worden aangeboden voor een schappelijk prijsje

Ik heb er mij met plezier blauw aan betaald. 10 boeken (voor de comics zelf was ik een beetje te laat) aan 30 à 35 € 't stuk. En allemaal met de glimlach natuurlijk.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-07-2004 1:25 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 1:20 schreef Lies het volgende:
Ah. Verwarring alom dus.

Neen, bij mijn weten zijn er geen plannen om een derde Death verhaal te maken. Het lijkt me ook vrij nutteloos, aangezien The Sandman (op enkele stuiptrekkingen na) tot een eind gekomen is. Maar er is wel een film in de maak, als dat je kan troosten.



STOER (als het maar geen Disney productie is... )

quote:
Ik heb er mij met plezier blauw aan betaald. 10 boeken (voor de comics zelf was ik een beetje te laat) aan 30 à 35 € 't stuk. En allemaal met de glimlach natuurlijk.


Oei, dan wordt het een 5-jaren plan (alweer...) maar ik ga toch ff-ies kijken... Heb je nog een tip voor het leukste deel?


Hatsjikidee!


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-07-2004 1:37 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 1:25 schreef Unholy Mary het volgende:
STOER (als het maar geen Disney productie is... )

Neen... maar vraag me niet welk productiehuis het wel is.

Gaiman op 20 juli over de Death film: "Well, things are getting closer, and there may well be something that we can announce at San Diego. Or not. (Blinks innocently.)" Hoe schattig.
quote:
Op 25 juli 2004 1:25 schreef Unholy Mary het volgende:
Oei, dan wordt het een 5-jaren plan (alweer...) maar ik ga toch ff-ies kijken... Heb je nog een tip voor het leukste deel?

Dat moet best meevallen hoor. Ik heb mij de hardcovers aangeschaft. De trade paperbacks kosten al een kleine 10 € minder (afhankelijk van waar je ze koopt natuurlijk), en je kan op verschillende plekken mooie tweedehandse boeken vinden, dus...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-07-2004 5:00 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 13:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, dat nieuwe verhaal is keigaaf (de tekeningen zijn echt super). Met die odin power??? Marvel neemt de continuiteit helaas niet meer zo nauw.



Sja, het is wat jammer dat het alleen een extreem kort uitlegje is in deel 3! van het vehaal...
Ik vroeg me dus al de hele tijd af van .. ehh ja en NU zap je de hele zooi neer?
Niet dus

quote:
Op 25 juli 2004 0:45 schreef Unholy Mary het volgende:
Maar doet me goed dat je het 'recent' vindt, ik voel me gelijk een stuk jonger


Dat effect heb ik op meer mensen ...
Als ik naar de cover prijs van een comic kijk van toen ik jong was en nu ...
Laat ik het er maar op houden dat ik me flink oud voel dan

@ Alle Gaiman fans. WHY WHY WHY !!!???
Ik heb die hype om die gast nooit begrepen. Maar goed, snap ook niet wat mevr. Amos in em ziet

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 25-07-2004 5:04]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


nekro
Usericon van nekro
Posted 25-07-2004 12:07 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Cool dat dit topic weer een beetje leeft. Was al bang dat ik hier de enige comics fan was. weet iemand eigenlijk of die strip dagen nog gehouden worden ?? daar kon je vroeger ook hele complete series kopen tegen schappelijke prijzen !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2004 12:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 12:07 schreef nekro het volgende:
1. Was al bang dat ik hier de enige comics fan was.
2. weet iemand eigenlijk of die strip dagen nog gehouden worden ??


1. HEY!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben Mr. Comic.... (weliswaar voornamelijk Marvel maar dat komt helaas door een gebrek aan pegels.

2. In Den Bosch??? Weet ik eigenlijk niet. Als er weer eens een dag is ga ik er trouwesn wel weer een keer naar toe.


nekro
Usericon van nekro
Posted 25-07-2004 13:22 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Shit ik ben d'r echt al een tijd uit. De laatste keer dat ik in bij de strip dagen was geweest toen hielden ze het nog in Breda,of all fuckin' places. Den Bosch, nou, da's niet vlak bij de deur... shit.Toch maar eens van de week langs Yendor gaan, kijken wat die nog voor leuks hebben rond slingeren.


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-07-2004 18:17 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 5:00 schreef Argus het volgende:
@ Alle Gaiman fans. WHY WHY WHY !!!???
Ik heb die hype om die gast nooit begrepen. Maar goed, snap ook niet wat mevr. Amos in em ziet

Hij is god niet, zoveel is zeker, maar aan al z'n werk hangt een zeker sfeertje dat mij wel aanspreekt. En er is altijd wel ruimte voor verbetering, wat de nieuwe dingen die hij uitbrengt enkel interessanter maakt.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2004 18:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:17 schreef Lies het volgende:
Hij is god niet, zoveel is zeker, maar aan al z'n werk hangt een zeker sfeertje dat mij wel aanspreekt. En er is altijd wel ruimte voor verbetering, wat de nieuwe dingen die hij uitbrengt enkel interessanter maakt.


1602 gelezen? mooie mini-serie.
Ik zelf ben weg van het Garth Ennis materiaal. Zijn Punisher is erg goed. Ook de Thor mini-serie Vikings is een van de hoogtepunten van Marvel (en het goorste )


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-07-2004 18:29 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Neen, ik was er te laat bij (mijn stamstripwinkel bevindt zich in Leuven en daar ben ik niet zo vaak meer), maar ik zit wel braafjes te wachten tot ze het gebundeld uitbrengen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-07-2004 18:44 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:25 schreef attila_de_hun het volgende:
1602 gelezen? mooie mini-serie.
Ik zelf ben weg van het Garth Ennis materiaal. Zijn Punisher is erg goed. Ook de Thor mini-serie Vikings is een van de hoogtepunten van Marvel (en het goorste )


Ik plaats Hellstorm daar toch nog wel boven hoor
Al is die viking serie wel flink explicit voor Marvel.
Bloody jammer dat die serie niet door mocht blijven gaan....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Lies
Usericon van Lies
Posted 29-07-2004 10:59 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Gisteren de eerste trade paperback van The League of Extraordinary Gentlemen en Enki Bilal's 32 Décembre gekocht.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 12-08-2004 19:32 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Net delen 1 en 2 van Sandman gelezen...prima te doen


Hatsjikidee!


Rotte Penis
Rotte Pik
Usericon van Rotte Penis
Posted 15-08-2004 11:47 by Rotte Penis Wijzig reactieProfiel van Rotte PenisQuote dit bericht

Ah comics... nooit echt thuis in geweest. Maar ben momenteel de hele Preacher reeks van een kennis aan het lezen. Vette aanrader.


Rotte eikel, rotte balzak, etc, etc... stelletje scrotums.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-08-2004 11:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb net de eerste cyclus van 'De werelden van Aldebaran' gelezen van Leo. Best een intelligent concept. Heb de tweede cyclus nu ook aangeschaft, althans de eerste vier delen. Deel vijf komt er pas in november.



Aanrader!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 15-08-2004 12:03]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-10-2004 22:40 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nog mensen hier die webcomics lezen? Ideaal tijdverdrijf voor de momenten der verveling.

Something Positive: heel sarcastisch en onsubtiel
http://www.somethingpositive.net/sp12192001.shtml

RPG World Comic: knipogen naar Final Fantasy en andere rpg games
http://rpgworldcomic.com/d/20000827.html

Irregular Webcomic: roleplaying, fantasy en sci-fi, uitgebeeld door legopoppetjes en miniatuurtjes
http://www.irregularwebcomic.net/cgi-bin/comic.pl?comic=1


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-10-2004 23:25 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Een tijdje terug In the Shadow of No Towers, V for Vendetta en Watchmen gekocht. Als ik nu ook nog 'ns tijd had om ze op m'n gemak te lezen...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 18-10-2004 10:26 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht




Amazing Spider-man, X-men, Superman (Jim Lee!), Marvel Knights Spider-man.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-06-2005 20:18 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ben sinds jaren maar weer eens begonnen met het lezen van mijn comics. Zo jammer dat ze destijds zijn gestopt met Battle Chasers. Die was echt cool.
Gelukkig hadden ze bij mijn winkel nog wel een hele stapel liggen met Victory en The Magdalena.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-06-2005 20:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

heeft iemand de Silent Hill comic (al dan niet op z'n pc)


nommele
Usericon van nommele
Posted 08-06-2005 20:36 by nommele Wijzig reactieProfiel van nommeleQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 11:52 schreef Count Usher het volgende:
Ik heb net de eerste cyclus van 'De werelden van Aldebaran' gelezen van Leo. Best een intelligent concept. Heb de tweede cyclus nu ook aangeschaft, althans de eerste vier delen. Deel vijf komt er pas in november.



Aanrader!


Cool, ziet eruit als iets dat ik wel zou willen hebben?
Ken je Moebius en Jodorowsky trouwens ook. De incal en de vele spin offs vind ik ook zeer boeiend.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-06-2005 21:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 20:18 schreef goblinjester het volgende:
Ik ben sinds jaren maar weer eens begonnen met het lezen van mijn comics. Zo jammer dat ze destijds zijn gestopt met Battle Chasers. Die was echt cool.
Gelukkig hadden ze bij mijn winkel nog wel een hele stapel liggen met Victory en The Magdalena.

Hebben die gasten nog wat uit? Wany BC was inderdaad wel een klasse apart.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen