![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ken je Soeperman? Die is ook wel ok. Herinner er me alleen weinig van... misschien moet ik hem weer eens lezen. Komen ook Badman en Spinneman in voor. ![]() ![]() |
|
quote: Ik ken van vroeger, heb het al heeeel lang niet meer gelezen, maar hij was leuk. ![]() |
|
quote: marvel is idd zeer goed maar ik had et over de hypes, daar heb ik wel zoon hekel aan bij marvel... en de ultimate series zijn zeker goed, al hebbik alleen x-men tot deel 12 pas gelezen en de eerste tpb van spiderman (koop zelf bijna nix in et amerikaans) My madness, my sadness ![]() |
|
quote: marvel kan inderdaad soms flinke hypes lanceren. maar goed dat doet dc etc etc ook wel denk ik. Ik koop bijna geen nederlandse comics meer, allen de x-men en wolverine koop ik in het nederlands. ik vind het toch leuker om in het engels te lezen maar als je de x-men in het engels gaat sparen kun je wel een bijbaantje nemen. ik hoop voor jou dat ze wat meer in het Nederlands gaan uitgeven want daredevil bijv. is erg goed. ![]() |
|
dat zal er voorlopig niet inzitten dat ze meer in et nederlands gaan uitgeven ![]() maar ja, ik ga binnenkort een vaste baan zoeken kan ik meer geld uitgeven aan comics en cd's ![]() 1 marvel hype die trouwens vergeten was... mangaverse ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
Apokalypse: ![]() Heerschend karakter. ![]() |
|
nog steeds één van mijn alltime favorieten: ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hmm, Apocalypse is idd wel gaaf ja. Maar Marvel heeft 'm te veel gebruikt en te veel gehyped. Nee dan Sinister! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
![]() Schets van Nicholas Cage die verandert in de Ghostrider door Bernie Wrightson The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() Tomb Raider Comic getekent door Andy Park ![]() ![]() Shidima ![]() ![]() Shidima ![]() Warlands ![]() |
|
Heerschende plaatjes, van shidima heb ik ook wel eens wat van gehoord, maar dat is heel vaag Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
|
Voor degene die de Kronieken van de zwarte maan lezen, er wordt ook een mmorpg van gemaakt waarvan ik toevallig ook een beta tester van ben, hij komt zo in den open beta! http://www.blackmoon-online.com/ Beetje comic achtige ultima online/diablo ![]() |
|
quote: Ik vond het beter toen ze nog gewoon bijfiguur was in Witchblade, en voordat ze in Witchblade zat, was het nóg beter. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Weet iemand mij misschien iets meer te vertellen over Blackheart? Is volgens mij een bijfiguur in een of andere Marvel strip. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Goede Nikki Cox ripp. ![]() |
|
Nu je het zegt. ![]() (argh me avatar doet het dan weer wel en dan weer niet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-08-2002 21:18] ![]() |
|
Er zijn twee strips waar je echt meevoelt met de hoofdrolspelers (tenminste ik wel) Dat zijn : Spawn ![]() Spiderman ![]() Vooral Spawn, de meeste heerschende strip ooit. ![]() |
|
Hmz, comics zijn wel stoer en mooi getekend, maar voor verhaal zoek ik de manga's op. Hoewel die moeilijk te vinden zijn in Nederland. ![]() |
|
over Spawn heeft Iced Earth zelfs een heel album over gemaakt. Die Jon is ook een groot comic fan. ![]() |
|
![]() Uit het penseel van Don Lawrence [Donald Southam]. ![]() ![]() |
|
quote: kijk voor de grap is naar de covers van de laatste 3 albums ofzo en dark genesis, artwork komt wel heel bekend voor, vind je ook niet ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
Nu je het zegt. ![]() Wie volgt de Spiderman strips nog? Vroeger kocht ik ze altijd, maar als ik er nu in kijk ![]() ![]() |
|
net thuis, met 2 nummers van Warlands en nummer 1 van Transformers ![]() Shidima wil ik ook mee beginnen, maar hadde ze weer niet ![]() ![]() ![]() |
|
Het is altijd The X-Men geweest en dat zal het altijd blijven! ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |