IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-08-2002 22:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 20:35 schreef Asherah het volgende:



Ah garfield is samen met Fam. Doorzon toch wel het meest heerschend...

Van al die batman / spawn onzin houd ik dus nie


Ik, Wil Schuurman


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-08-2002 22:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ken je Soeperman? Die is ook wel ok. Herinner er me alleen weinig van... misschien moet ik hem weer eens lezen. Komen ook Badman en Spinneman in voor.



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 20-08-2002 22:47 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 22:38 schreef Vargen666 het volgende:
Ken je Soeperman? Die is ook wel ok. Herinner er me alleen weinig van... misschien moet ik hem weer eens lezen. Komen ook Badman en Spinneman in voor.


Ik ken van vroeger, heb het al heeeel lang niet meer gelezen, maar hij was leuk.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 23:28 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 22:35 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, ik vind dat marvel toch ook goede dingen uitbrengt. ik vind alles van het nieuwe ultimate universum erg goed. Ook black panther, captain marvel, daredevil en deadpool vind ik super. maar goed, het is een kwestie van smaak. elektra koop ik niet want die serie is te slecht voor woorden.

marvel is idd zeer goed maar ik had et over de hypes, daar heb ik wel zoon hekel aan bij marvel... en de ultimate series zijn zeker goed, al hebbik alleen x-men tot deel 12 pas gelezen en de eerste tpb van spiderman (koop zelf bijna nix in et amerikaans)


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2002 23:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 23:28 schreef winters rage het volgende:
marvel is idd zeer goed maar ik had et over de hypes, daar heb ik wel zoon hekel aan bij marvel... en de ultimate series zijn zeker goed, al hebbik alleen x-men tot deel 12 pas gelezen en de eerste tpb van spiderman (koop zelf bijna nix in et amerikaans)


marvel kan inderdaad soms flinke hypes lanceren. maar goed dat doet dc etc etc ook wel denk ik. Ik koop bijna geen nederlandse comics meer, allen de x-men en wolverine koop ik in het nederlands. ik vind het toch leuker om in het engels te lezen maar als je de x-men in het engels gaat sparen kun je wel een bijbaantje nemen. ik hoop voor jou dat ze wat meer in het Nederlands gaan uitgeven want daredevil bijv. is erg goed.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 23:53 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

dat zal er voorlopig niet inzitten dat ze meer in et nederlands gaan uitgeven
maar ja, ik ga binnenkort een vaste baan zoeken kan ik meer geld uitgeven aan comics en cd's (werk nu ook wel maar vrij onregelmatig)
1 marvel hype die trouwens vergeten was... mangaverse


My madness, my sadness


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-08-2002 2:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Apokalypse:



Heerschend karakter.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-08-2002 2:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

nog steeds één van mijn alltime favorieten:


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-08-2002 9:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 2:02 schreef Slechtheid het volgende:
Apokalypse:



Heerschend karakter.


Hmm, Apocalypse is idd wel gaaf ja. Maar Marvel heeft 'm te veel gebruikt en te veel gehyped. Nee dan Sinister!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-08-2002 10:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



Schets van Nicholas Cage die verandert in de Ghostrider door Bernie Wrightson


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-08-2002 15:56 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht


Tomb Raider Comic getekent door Andy Park


Shidima


Shidima


Warlands


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 27-08-2002 16:03 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Heerschende plaatjes, van shidima heb ik ook wel eens wat van gehoord, maar dat is heel vaag


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 27-08-2002 16:25 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Voor degene die de Kronieken van de zwarte maan lezen, er wordt ook een mmorpg van gemaakt waarvan ik toevallig ook een beta tester van ben,

hij komt zo in den open beta!
http://www.blackmoon-online.com/

Beetje comic achtige ultima online/diablo


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-08-2002 17:49 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 27 augustus 2002 15:56 schreef Witchking het volgende:

Tomb Raider Comic getekent door Andy Park




Ik vond het beter toen ze nog gewoon bijfiguur was in Witchblade, en voordat ze in Witchblade zat, was het nóg beter.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-08-2002 17:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Weet iemand mij misschien iets meer te vertellen over Blackheart? Is volgens mij een bijfiguur in een of andere Marvel strip.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2002 21:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 15:56 schreef Witchking het volgende:

Tomb Raider Comic getekent door Andy Park


Goede Nikki Cox ripp.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-08-2002 21:17 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Nu je het zegt.
(argh me avatar doet het dan weer wel en dan weer niet )

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-08-2002 21:18]


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-08-2002 21:25 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Er zijn twee strips waar je echt meevoelt met de hoofdrolspelers (tenminste ik wel)

Dat zijn :
Spawn
Spiderman

Vooral Spawn, de meeste heerschende strip ooit.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2002 21:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hmz, comics zijn wel stoer en mooi getekend, maar voor verhaal zoek ik de manga's op. Hoewel die moeilijk te vinden zijn in Nederland.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-08-2002 21:27 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

over Spawn heeft Iced Earth zelfs een heel album over gemaakt.

Die Jon is ook een groot comic fan.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-08-2002 4:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



Uit het penseel van Don Lawrence [Donald Southam].





winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-08-2002 6:40 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 21:27 schreef Witchking het volgende:
over Spawn heeft Iced Earth zelfs een heel album over gemaakt.

Die Jon is ook een groot comic fan.

kijk voor de grap is naar de covers van de laatste 3 albums ofzo en dark genesis, artwork komt wel heel bekend voor, vind je ook niet


My madness, my sadness


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-08-2002 11:39 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Nu je het zegt.
Wie volgt de Spiderman strips nog?
Vroeger kocht ik ze altijd, maar als ik er nu in kijk .


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 28-08-2002 15:11 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

net thuis, met 2 nummers van Warlands en nummer 1 van Transformers
Shidima wil ik ook mee beginnen, maar hadde ze weer niet naja, volgende week maar ens in Utrecht checken, daar hebbe ze em wel


Jade
Usericon van Jade
Posted 28-08-2002 15:13 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Het is altijd The X-Men geweest en dat zal het altijd blijven!


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen