IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-10-2006 10:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2006 14:51 schreef Argus het volgende:
Ik lees Ultimates V2 uiteraard net zo getrouw als V1

De Hulk zou tegen het einde van CW overigens ook weer terug moeten komen en naar verluid *extremely p$^%%^$ off zijn* Hulk VS Avengers is toch altijd wel leuk

Maar de 'helden' zijn met alle clones en extra helden die ze aan het bouwen zijn wel erg vaag bezig.
Maar goed, Onslaught komt er zo weer aan.....
(rara hoe alles weer terug komt op zijn plekje straks)


onslaught??? oei, dat is nieuw voor mij. en dat de hulk weer komt opdagen ook. ik volg zijn eigen serie niet meer (die serie werd enorm zwak helaas) maar we zien hem wel vanzelf wel weer opdagen. ik mis de "sentry"trouwens ook. die zou toch ook behoorlijk kunnen gaan huis houden.

ik ga trouwesn die nieuwe serie van warren ellis eens uitsjekken (newuniversal) die mankan wel een aardige comic schrijven


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 19-10-2006 22:09 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Ik ga morgen naar Whoops in Utrecht, iemand mij nog iets aan te raden? bij voorkeur Marvel,DC,Image en Darkhorse.

En kent iemand hier misschien een goede site voor .cbr bestanden? (.cbr is een digitaal strip bestand, soort van in ieder geval).


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 19-10-2006 22:12 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 22:09 schreef Spletvlek het volgende:
Ik ga morgen naar Whoops in Utrecht, iemand mij nog iets aan te raden? bij voorkeur Marvel,DC,Image en Darkhorse.

En kent iemand hier misschien een goede site voor .cbr bestanden? (.cbr is een digitaal strip bestand, soort van in ieder geval).


Een x aantal jaar geleden spaarde ik The Darkness, The Witchblade, Fathom, Tomb Raider, The Magdalena, Spawn, Crimson, Battle Chasers en nog een hele lading.
Maar ik werd al die crossovers behoorlijk zat. Daarnaast vond ik het irritant dat bepaalde tekenaars zomaar besloten om niet meer door te tekenen. Voornamelijk die van Battle Chasers.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2006 8:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 22:09 schreef Spletvlek het volgende:
Ik ga morgen naar Whoops in Utrecht, iemand mij nog iets aan te raden? bij voorkeur Marvel,DC,Image en Darkhorse.

En kent iemand hier misschien een goede site voor .cbr bestanden? (.cbr is een digitaal strip bestand, soort van in ieder geval).

Van Marvel heb je van die mooie bundels met daarin volledig afgeronde evrhaallijnen. blader die eens door zou ik zeggen. Ik kan geen titles aanbevelenofzo, het zijn er zo veel.
Whoops is wel een enorme coole zaak!!! Ik ga daar ook
altijd mijn comics halen.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-10-2006 17:00 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Whoops is zeker een vette zaak Welke comics heb je nu gehaald?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-10-2006 19:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2006 10:46 schreef attila_de_hun het volgende:
onslaught??? oei, dat is nieuw voor mij. en dat de hulk weer komt opdagen ook. ik volg zijn eigen serie niet meer (die serie werd enorm zwak helaas) maar we zien hem wel vanzelf wel weer opdagen. ik mis de "sentry"trouwens ook. die zou toch ook behoorlijk kunnen gaan huis houden.



Xavier en Magnus hebben beide geen krachten meer. En die krachten zijn samen met alle andere mutanten krachten 'ergens' *zijn ook al in avengers geweest met Xorn*.
Dat schijnt dus weer terug te komen na Civil War.
De hulk is ook alleen weg omdat hij TE veel impact zou hebben als hij er nog wel was. Al is een Hulk VS Avengers boekje altijd heerlijk materiaal
De Sentry zal wel weer overhoop met zichzelf liggen....
Mr Emo superman


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-10-2006 19:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 22:09 schreef Spletvlek het volgende:
En kent iemand hier misschien een goede site voor .cbr bestanden? (.cbr is een digitaal strip bestand, soort van in ieder geval).


Effe op z-cult zoeken en Demonoid.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 23-10-2006 13:59 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

ik heb Wolverine omnibus jaargang 2001 gehaald, erg vet. Alleen jammer dat sommige verhalen op een kutstuk afgekapt worden.
en de Ultimate Nightmare, ik weet niet of iemand er bekend mee is? Ook wel gaaf, alleen jammer van Captain America

Oh, en nog Tales of the Darkness # 4.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-10-2006 14:57 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb nog wel een stapel Spawns liggen. En nog Crimson deel 1 druk 1 in seal.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-10-2006 15:30 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 13:59 schreef Spletvlek het volgende:
ik heb Wolverine omnibus jaargang 2001 gehaald, erg vet. Alleen jammer dat sommige verhalen op een kutstuk afgekapt worden.



Een cliffhanger bedoel je? Of edit gedoe ivm de nederlandse versies die iets korter zijn tov de yank release?

quote:

en de Ultimate Nightmare, ik weet niet of iemand er bekend mee is? Ook wel gaaf, alleen jammer van Captain America


Ik ken het hele drieluik Al ben er niet zo kapot van moet ik zeggen. Wat vind je zo jammer van de Captain in die serie? (Wellicht ten overvloede maar dit zit niet in het klassieke marvel universum)


@Smoochy: Ah, die comic van die leuke popjes


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 23-10-2006 16:45 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Punisher disco gedownjood, wel lachen maar niet zo gaaf als bijv Preacher of Conan.


I am the 1%.


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 23-10-2006 19:09 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Nou, ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n fan van Cap.

Vervelend moraalriddertje, geef mij maar Wolverine!



En over die afgekapte verhalen, ik weet niet hoe dat precies zit, maar het is wel vervelend!

Heeft er iemand heel toeavallig ook nog een The Darkness of Tales of the darkness omnibus voor mij?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 23-10-2006 19:14 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2006 19:38 schreef Argus het volgende:
Xavier en Magnus hebben beide geen krachten meer. En die krachten zijn samen met alle andere mutanten krachten 'ergens' *zijn ook al in avengers geweest met Xorn*.
Dat schijnt dus weer terug te komen na Civil War.



Begrijp ik het nu goed dat na House of M iedereen nu weer ineens zijn krachten kan gaan terugkrijgen c.q. terug gaat krijgen?


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 31-10-2006 22:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 19:14 schreef Unholy Mary het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat na House of M iedereen nu weer ineens zijn krachten kan gaan terugkrijgen c.q. terug gaat krijgen?


Quicksilver kan ex-mutanten ook al weer aan zetten

Dit verbaast je toch niet echt he


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-11-2006 19:13 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Natuurlijk niet, ik zat erop te wachten. Scheelt weer wat ergernis bij het lezen

Nu nóg een keer Dark Phoenix


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-11-2006 20:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

zie de nu lopende Phoenix : War Song miniserie


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-11-2006 20:41 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Was die nog niet afgelopen dan? De verzamel hardcover is dacht ik al uit (anders binnenkort).


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-11-2006 20:47 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

nee, dat was end song


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-11-2006 20:52 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht



Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-11-2006 20:53 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Oh, Princess Ai is ook leuk
Heeft Courtney Love ook over mee-nagedacht + getekend door ene D.J. Milky (ofzo)


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-11-2006 20:55 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

2 van 5 was in de week van 4-10 pas uit....
Die pre-order is wel ERG pre


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-11-2006 20:55 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 20:53 schreef Unholy Mary het volgende:
Oh, Princess Ai is ook leuk
Heeft Courtney Love ook over mee-nagedacht + getekend door ene D.J. Milky (ofzo)


Die heb ik nog nergens gezien.

Ik ga zo eens de nieuwe Ghost Rider lezen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-11-2006 20:57 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Hehehe in dat geval misschien wel ja. Gaat dit verhaal over Emma Frost en de Phoenix-kracht? (vanwege het einde van End song).


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-11-2006 20:58 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 20:55 schreef Argus het volgende:
Die heb ik nog nergens gezien.



Deel twee (in NLse vertaling) ligt bij de Bruna.

quote:
Ik ga zo eens de nieuwe Ghost Rider lezen


Enjoy!


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-11-2006 20:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Nopes, de telepatische zusjes kliek krijgt hem nu

Ik kan je anders de eerste delen wel sturen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen