![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga morgen naar Whoops in Utrecht, iemand mij nog iets aan te raden? bij voorkeur Marvel,DC,Image en Darkhorse. En kent iemand hier misschien een goede site voor .cbr bestanden? (.cbr is een digitaal strip bestand, soort van in ieder geval). ![]() |
|
quote: Een x aantal jaar geleden spaarde ik The Darkness, The Witchblade, Fathom, Tomb Raider, The Magdalena, Spawn, Crimson, Battle Chasers en nog een hele lading. Maar ik werd al die crossovers behoorlijk zat. Daarnaast vond ik het irritant dat bepaalde tekenaars zomaar besloten om niet meer door te tekenen. Voornamelijk die van Battle Chasers. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Van Marvel heb je van die mooie bundels met daarin volledig afgeronde evrhaallijnen. blader die eens door zou ik zeggen. Ik kan geen titles aanbevelenofzo, het zijn er zo veel. Whoops is wel een enorme coole zaak!!! Ik ga daar ook altijd mijn comics halen. ![]() |
|
Whoops is zeker een vette zaak ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Xavier en Magnus hebben beide geen krachten meer. En die krachten zijn samen met alle andere mutanten krachten 'ergens' *zijn ook al in avengers geweest met Xorn*. Dat schijnt dus weer terug te komen na Civil War. De hulk is ook alleen weg omdat hij TE veel impact zou hebben als hij er nog wel was. Al is een Hulk VS Avengers boekje altijd heerlijk materiaal ![]() De Sentry zal wel weer overhoop met zichzelf liggen.... Mr Emo superman ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Effe op z-cult zoeken en Demonoid. ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
ik heb Wolverine omnibus jaargang 2001 gehaald, erg vet. Alleen jammer dat sommige verhalen op een kutstuk afgekapt worden. en de Ultimate Nightmare, ik weet niet of iemand er bekend mee is? Ook wel gaaf, alleen jammer van Captain America ![]() Oh, en nog Tales of the Darkness # 4. ![]() |
|
Heb nog wel een stapel Spawns liggen. En nog Crimson deel 1 druk 1 in seal. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Een cliffhanger bedoel je? Of edit gedoe ivm de nederlandse versies die iets korter zijn tov de yank release? quote: Ik ken het hele drieluik ![]() @Smoochy: Ah, die comic van die leuke popjes ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Punisher disco gedownjood, wel lachen maar niet zo gaaf als bijv Preacher of Conan. I am the 1%. ![]() |
|
Nou, ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n fan van Cap. Vervelend moraalriddertje, geef mij maar Wolverine! En over die afgekapte verhalen, ik weet niet hoe dat precies zit, maar het is wel vervelend! Heeft er iemand heel toeavallig ook nog een The Darkness of Tales of the darkness omnibus voor mij? ![]() |
|
quote: Begrijp ik het nu goed dat na House of M iedereen nu weer ineens zijn krachten kan gaan terugkrijgen c.q. terug gaat krijgen? Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Quicksilver kan ex-mutanten ook al weer aan zetten ![]() Dit verbaast je toch niet echt he ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Natuurlijk niet, ik zat erop te wachten. Scheelt weer wat ergernis bij het lezen ![]() Nu nóg een keer Dark Phoenix ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
zie de nu lopende Phoenix : War Song miniserie ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Was die nog niet afgelopen dan? De verzamel hardcover is dacht ik al uit (anders binnenkort). Hatsjikidee! ![]() |
|
nee, dat was end song ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hatsjikidee! ![]() |
|
Oh, Princess Ai is ook leuk ![]() Heeft Courtney Love ook over mee-nagedacht + getekend door ene D.J. Milky (ofzo) Hatsjikidee! ![]() |
|
2 van 5 was in de week van 4-10 pas uit.... Die pre-order is wel ERG pre ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Die heb ik nog nergens gezien. Ik ga zo eens de nieuwe Ghost Rider lezen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hehehe in dat geval misschien wel ja. Gaat dit verhaal over Emma Frost en de Phoenix-kracht? (vanwege het einde van End song). Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Deel twee (in NLse vertaling) ligt bij de Bruna. quote: Enjoy! Hatsjikidee! ![]() |
|
Nopes, de telepatische zusjes kliek krijgt hem nu ![]() Ik kan je anders de eerste delen wel sturen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |