![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
url? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Nou ja zeg, de url is toch algemeen bekend hier ![]() "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) ![]() |
|
Thnx voor de promotie ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Graag gedaan hoor ![]() "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) ![]() |
|
Hee... heeft iemand de nieuwe (en laatste) STORM al gelezen? Ik heb hem vorige week gekocht, en hij is wel aardig. Maar echt zo van "er moet een einde aan". Ja wat wil je ook als de tekenaar bijna dood is... ![]() ![]() |
|
Ik las vroeger veel X-men en Spiderman (oude marvel-edities). Nu ook Kiss- Psycho Circus Grendel Sin City Spawn veel van Todd mcFarlane Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic ![]() |
|
spawn whitchblade spiderman ![]() ![]() |
|
las afgelopen zondag voor het eerst sinds jaren weer es de donald duck ![]() ennuh dirkjan heerst ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Jazeker! En idd; dit zal het laatste album zijn; de tekenaar heeft al hulp nodig gehad van een andere tekenaar. Die maakt het niet lang meer! Gelukkig wel een bevredigend einde van de serie. STORM ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: maar als storm tegen spider-man moest vechten zou die wel flink klappen krijgen want spider-man regeert enorm! ![]() ![]() |
|
Spawn heb ik gevolgd (bij het eerste hondertal) maar werd me een beetje te, financieel gezien (nieuwe + oude nummers inhalen). Wil ik nog wel eens compleet gaan krijgen (via de samengebonden delen desnoods) om het verhaal toch compleet te krijgen.. Witchblade, Darkness, Fathom, Lady Death en Purgatory probeer ik nog wel eens te lezen bij mensen die wel het geld uitgeven ![]() Spawn The Dark Ages volg ik nu nog als enigste. Met moeite want in de "Nieuw, net binnen"-bak staat altijd wel weer een aanlokkende nieuwe serie d'r in. (furstratie ![]() Iemand hier wel eens 666 gelezen ? Ik vind het wel grappig hoe ze proberen er 666 keer "slurp" in te verwerken ![]() Tekenen doe ik nog steeds zeer graag, vind het alleen jammer dat ik zo technisch beperkt ben ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Der Lexus op 18-12-2001 14:11] Therefore, there are patterns, everywhere in nature ![]() |
|
lees eigenlijk niet echt vaak strips... vroeger de DD duh ![]() ![]() ![]() verder teken ik wel zelf, ook stripstijl wel.. van alles... xit ook op Grafisch Lyceum... Aragorn ook, maar dan in R'dam ![]() ![]() |
|
Wie kent er Kronieken van de Zwarte Maan... 't Is een vertaling van een Franse strip geloof ik... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: tuurlijk kennik die die elf met die leuke oogjes die gloeien als ie boos wordt toch ? ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Ben net met Lanfeust van Troye, die is ook erg de moeite waard. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
is echter een nadeel aan strips, ...zijn zo snel uit ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
die Ultimate Marvel strips die nu worden uitgebracht, alles opnieuw gemaakt, de chars zijn anders, bijvoorbeeld Beast is niet meet blauw maar gewoon nog een mens, maar dan met grote voeten en handen. ![]() Wolverine ![]() Spiderman ![]() Green Goblin ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-07-2002 19:25] ![]() |
|
ik teken zelf ook maar geen strips commics. Thorgald vind ik trouwens erg gaaf ![]() ![]() |
|
Mijn leven bestaat zo'n beetje alleen maar uit strips. Regular series: - Battle Chasers - Danger Girl (helaas afgelopen) - Spawn - Amazing Spiderman Ooit kocht ik zo'n beetje alles wat nieuw uitkwam, maar ja, da was de koelkast leeg en dat moet ook niet he .......... Wederom....bezoek mijn site !!! ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Dirk & Desiree ![]() Garfield Familie Doorzon Eikels Casper & Hobbes ![]() Donald Duck ![]() ![]() Kuifje Asterix Soda erg goede strips allemaal ![]() |
|
Whahhaaah, dit is pas humor... ![]() ![]() |
|
quote: Beest is inmiddels blauw. ultimate versies zijn erg goed! vooral de ultimates, een versie van de tamme avengers is erg sterk. dat is allemaal veel harder en realistischer!Ook spiderman is erg goed. zijn ontstaan wordt over enkele comics verteld en er wordt echt de tijd genomen. zeer, zeer goed!!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Garfield is lachuh ! Op het VWO tijdens wiskunde veel gelezen, verraadde me zelf altijd door te hard lachen .. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |