![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
hehehehe ![]() |
|
Garfield is idd ook een van de betere strips ![]() ![]() |
|
Ik ben wanhopig op zoek naar die ene met dat vogelbadje met mosterd erin, da's echt de meest geniale ooit! ![]() |
|
quote: think again... denk dat er juist wel behoorlijk wat mensen zullen zijn die et kennen My madness, my sadness ![]() |
|
Ik ken het , maar er zijn veel betere strips... ![]() |
|
quote: van battlechasers zal je voorlopig ook nix meer zien verschijnen hoor... tis tegenwoordig de grote droom van meneer madureira om designer voor een games ontwikkelaar te zijn www.trilunar.com My madness, my sadness ![]() |
|
Qua tekenstijl blijft Spawn favoriet, hoewel ik het verhaal gewoon echt niks vind [misschien niet helemaal begrijp]. ![]() ![]() |
|
Kelley Jones: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-08-2002 15:24] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: medieval spawn/witchblade is en crossover die jij denk ik wel zwaar ok zal vinden ![]() (iemand hier trouwens ooit de crossover devils reighn gelezen? zoja als je dr vanaf wil, de us versies dan wil ik ze wel kopen hoor ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Die is idd erug gaaf, aleen het verhaal zuigt werkelijk waar aan alle kanten. (volgens mij heb ik #1 van die crossover nog volledig gesigneerd liggen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-08-2002 15:32] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: ja ok maar die tekeningen ![]() wat dacht j van fathom en et begin van witchblade... michal turner ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
Fanthom ken ik niet. Witchblade heb ik tot #12 geloof ik ook compleet, maar ik vind the Darkness qua tekeningen en verhaal stukken beter. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
tis fathom zonder n ![]() the darkness was in et begin echt SUPERGOED lekker grof, alleen na een paar jaar is die mongool van een lobdell em gaan schrijven en die besloot dat jackie maar eens een gevoel moest gaan krijgen ![]() de serie is overigens inmiddels stopgezet ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
Wat? Tering... da's zonde... ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
de allerlaatste aflevering is trouwens wel goed, jennie wordt vermoordt en als wraak blaast jackie zichzelf en don frankie op ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
als je van groffe strips houdt moet je absoluut de "The Punisher"gaan sparen. Wordt nu geschreven door Garth Ennis en dan weet de kenner wel genoeg. je lacht jezelf te pleuris om de manieren waarop misdadigers worden omgebracht. OOk heeft Marvel een Max inprint waarin wat brutere dingen plaastvinden. dus als je heftige strips zoekt moet je die eens proberen. ![]() |
|
die max imprint vind ik eigelijk niet zow byzonder,veel geschreuw en weinig wol, zoals de meeste marvel hypes ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Ik vond de "Howard the duck" miniserie best cool maar verder lees ik ze niet moet ik eerlijk zeggen. Noem is wat andere hypes die je veel geschreeuw en weing wol vind?? ![]() |
|
quote: Beetje overdreven gespierd. ![]() ![]() |
|
zo ongeveer alles... origin die ene elektra, dat de drukkerij de persen stopgelegd zou hebben omdat ze een naakt scene niet af wouden drukken( je zag geloof ik 1 borst) cable wordt soldier x enz enz enz My madness, my sadness ![]() |
|
Chef van Oekel heerscht! en Joop Klepzeiker is soms ook best goed. Ohw en ik lees elke week ook nog de Donald Duck ![]() ![]() |
|
Ik heb laatst een Garfield strip gekocht, maar de humor is niet meer wat het geweest is. ![]() ![]() |
|
quote: nou, ik vind dat marvel toch ook goede dingen uitbrengt. ik vind alles van het nieuwe ultimate universum erg goed. Ook black panther, captain marvel, daredevil en deadpool vind ik super. maar goed, het is een kwestie van smaak. elektra koop ik niet want die serie is te slecht voor woorden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |