![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
quote: Erg leuke serie. thos is natuurlijk ook flink hot nu. Maar wat wil je, blond, lang haar, baard ![]() De Loki miniserie is ook extreem mooi. De lopende serie is met de nieuwe storyline ook weer flink bezig. Al mogen ze nog wel eens uitleggen waar de frell opeens de Odin power gebleven is ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ja, dat nieuwe verhaal is keigaaf (de tekeningen zijn echt super). Met die odin power??? Marvel neemt de continuiteit helaas niet meer zo nauw. ![]() Trouwens een hele gave weergave van Thor kun je lezen in the ultimates, Dat zijn "the avengers" in een alternatief marveluniversum. ![]() |
|
Thor ???? Mwagh...nee. Geef mij maar Punisher.Laatst weer een paar oude deeltjes op de kop kunnen tikken bij Yendor...Blijft cool die Marvel zooi eigenlijk. Hoe zit het eigenlijk met die Wolverine serie ? loopt die nog ? Wolverine is toch wel naast Punisher m'n favorite comic held. Maar ja, Lobo en evil ernie waren ook geweldig. Verdomme, waarom heb ik ooit m'n lobo comics aan m'n neefje gegeven...Scheisse !! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: wolverine loopt nog steeds. heb ergens nog een crossover van marvel en DC waarin wolverine het opneemt tegen lobo (en die flink in elkaar wordt gerost door wolverine). ![]() |
|
quote: en trouwens... stel je eens voor: Thor vs The hulk! hoezo, ultimate slugfest!!!!!!!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-07-2004 18:27] ![]() |
|
quote: Hahaha, tenzij Thor ineens een briljante ingeving krijgt natuurlijk waardoor de Hulk gevloerd wordt, Hulk is de slimste natuurlijk niet ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het is mij duidelijk geworden dat dit voornamelijk komt doordat het gros van de metalheads nogal problemen heeft met lezen. Stipboeken zijn voor kinderen! [Dit bericht is gewijzigd door Dominator op 24-07-2004 14:35] Verbal abuse is no substitute for the real thing. ![]() |
|
quote: Sterf jij. ![]() ![]() |
|
quote: of met schrijven. ![]() |
|
quote: Ik vrees dat je diep in de buidel zult moeten tasten! ![]() ![]() |
|
asterix heerschd ![]() gister nog asterix and cleopatra gekocht(film) http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Ben een beetje aan het kappen met die comics, 1/4 verkocht en 1/4 staat op MP. Behalve als er weer eentje van Jhonen Vasquez uitkomt ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Sorry, MP = Marktplaats Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Die manga is toch van Jill Thompson he? En nee, daar heb ik nog geen vervolg op gezien. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: okee ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij wel, hij is echt geweldig ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: WildC.A.T.S. 0 - 35 + nog wat losse andere WC comics Uncanny X-Men 294 - 346 X-Men Unlimted 1 - 11,13 Spawn 24,29,44,45,58 en nog wat losse Marvel comics en dubbele deeltjes van Fathom, Danger Girl en Darkchylde. Ik zal er straks wel een trefwoord bij zetten, dat zoekt wat makkelijker. Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Trefwoord gaat niet lukken, hotmail is vandaag te traag voor mijn geduld ![]() Maar hierzo een lijst: Blood Feud (Top Cow) issues # 1,2,3,4 Creed: Utopiate # 1 Crimson omnibus 1 en 2 (let op! NL-talig) Danger Girl # 3, 4, 5, 5 (variant cover) Darkchylde # 1 (1e serie) variant wrap-around cover Darkchylde # 4 (1e serie) (volgens mij heb ik de Dynamic Forces "Fear Edition" ook nog ergens dubbel liggen) Darkchylde: the Legacy # 1 Darkchylde: remastered # 1 Darkness # 1 (regular) Deity (Hyperwerks): special preview edition Fathom # 1, 13 Gen 13 (gewone serie): # 6 en 9 Gen 13 Bootleg # 1 t/m 7 Gen 13: The Unreal world (one-shot) Gen 13/ The Maxx (one-shot) Spiderman/Gen 13 (trade paperback-achtige one-shot) Gen 13 : Ordinary heroes 1-2 (compleet verhaal) Gen 13: yearbook 1997 Gen 13: Annual 1 (1997) Gen 13 muismat. Hij is gebruikt dus een klein beetje vervaagd door het schuiven met de muis, maar nog steeds in goede staat. Kaboom (Comic Kraft): prelude (American Entertainment Exclusive), 1 en 3 Magneto # 0 The Maxx # 1 Misery (one-shot) Ozzy Osbourne (one-shot): niet gebagged, in goede staat Spawn # 24, 29, 44, 45, 58. Spiderman/ Gen 13 (one-shot) Uncanny X-men trade paperbacks: Cyclops Retribution, X-men & Ghostrider: Brood trouble in the big easy. Uncanny X-Men issues 229, 233, 234, 294 t/m 346. Annual 17,18 en annual '95. NB: issue 320 is dubbel (1 x gewoon en 1 x exemplaar dat gratis bij de Wizard zat met goudkleurig Wizard erop). NB: de nrs 229,233 en 234 zijn nog van voor de tijd dat ik begon te verzamelen en zijn dus 'slechts' in redeljke staat. WildC.A.T.S. issues 0 t/m 35. NB: Ik heb ook de nummers 2 en 3 van Cyberforce om het crossover verhaal 'Killer Instinct' compleet te maken. WildC.A.T.S. Trade (reprints issues 1-4) WildC.A.T.S. Trilogy 1, 2 en 3 (complete mini-serie) WildC.A.T.S. Special 1 X-Force/ Youngblood + Youngblood/ X-Force X-Force/ Spiderman: Sabotage (trade paperback) X-Men Marvel Graphic Novel: God loves, man kills (X-mannen verhaal) NB: dit is een stripboek, geen comic. Hij is niet gebagged. Heeft wat wear & tear aan de randen maar is nog in goede staat. X-men Unlimited comics (USA)issues 1 t/m 11, 13. Vrijwel alles gebagged, hele goede staat, behalve als er bijstaat van niet etc. Mail me maar ff-ies als er iets bijstaat (mailadres staat in m'n profiel), wil evt. wel wat comics ruilen tegen een cd van Darkane of de eerste van Fear Factory. Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Marvel vs Dc serie. is al weer 2 jaar oud maar dat is nog wal te vinden. Leuker is de Superman Issue waarin Lobo de man of steel ook helemaal de frag in slaat :D @ Dominator: hey jostie! @ mary: beetje recente zooi. Geen idee of iemand daar op wacht eigenlijk. Al hangt dat wel heel erg van je prijzen af denk ik dan. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Is het dan weer een Sandman verhaallijn opnieuw uitgewerkt of is het origineel? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Ik ken de Sandman verhaallijnen niet ![]() ![]() Het verhaal heet "Death: at Death's door" , is in zwart/wit, en het gaat erover dat degene die Hell in de gaten houdt ermee kapt en alle doden vervolgens naar het huisje van Death toekomen, die daar niet erg blij mee is (want het wordt nogal vol daar). Met allerlei 'Sandman'- familiegrappen in mangastijl. Hatsjikidee! ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |