IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-01-2006 17:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 januari 2006 16:18 schreef Vikingblöd het volgende:
Wat is het verschil tussen comics ende strips???


quote:
Op 31 januari 2006 16:44 schreef attila_de_hun het volgende:
volgens mij is het gewoon een vertaling
maar verder wel hetzelfde


quote:
Op 13 oktober 2001 1:19 schreef attila_de_hun het volgende:
...met comics worden eigenlijk alleen maar amerikaanse strips bedoeld terwijl het zonde zou zijn om europese strips buiten te sluiten. ...




[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-01-2006 17:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-01-2006 20:30 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Mijn leesvermogen gaat niet zo ve terug..
Kan me nog herrineren..
Alleen N00bs lezen het hele topic door

Dus we hebben een strip ( niet te verwarren met het langzaam ontkleden van een schone jonkvrouwe) en een comics topic...aha

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 31-01-2006 20:32]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-04-2006 13:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-04-2006 13:58 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

http://www.cad-comic.com/comic.php

CTRL+ALT+DEL

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-04-2006 13:59]


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-04-2006 14:25 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 6 april 2006 13:55 schreef Chelman het volgende:
http://www.worldofmi.com/features/comics/vink/


Monkey Island !


Gaaf


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-04-2006 14:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

You fight like a dairy farmer!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-04-2006 14:28 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

word manga ook als "comic" gezien ?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-04-2006 14:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 april 2006 13:55 schreef Chelman het volgende:
http://www.worldofmi.com/features/comics/vink/


Monkey Island !


geweldig! jammer dat het nog maar half af is...


Je moeder.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-04-2006 14:35 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 6 april 2006 14:26 schreef Chelman het volgende:
You fight like a dairy farmer!


How appropriate. You fight like a cow!

Geweldig


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-04-2006 20:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 14:28 schreef Dodo het volgende:
word manga ook als "comic" gezien ?


Nee, dat zien we als "manga"

:D

Volgen er nog mensen hier DC's Infinite Crisis of de Conan release van Dark Horse?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-04-2006 21:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 20:58 schreef Argus het volgende:
Nee, dat zien we als "manga"

:D

Volgen er nog mensen hier DC's Infinite Crisis of de Conan release van Dark Horse?


Is deze Conan reeks de moeite waard? Is de schrijver Kurt Busiek???

En is er alweer een of andere "Infinite crisis" bij Dc?? Ik dacht dat ze die al eens hadden gehad (om de "continuity" enigszins te ordenen meende ik me te herinneren)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-04-2006 21:12 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 21:04 schreef attila_de_hun het volgende:
Is deze Conan reeks de moeite waard? Is de schrijver Kurt Busiek???

En is er alweer een of andere "Infinite crisis" bij Dc?? Ik dacht dat ze die al eens hadden gehad (om de "continuity" enigszins te ordenen meende ik me te herinneren)


De lopende Conan is ZEER zeker de moeite waard. Met stip de beste comic versie ook (en ik heb 'savage' ook bijna compleet gehad..)
Diverse mini's zijn van wisselende kwaliteit. Ondanks dat ik een heersch verhaal uit de King periode waardeer, was het 'in japan'. Dat zie ik zelf niet zo werken.
Busiek doet het meeste schrijfwerk ja. Ook van sommige mini's zoals de nieuwe Book of Thoth serie met Kelley Jones op art. (Origin van Thoth Amon....)

Infinite Crisis is meer een direct vervolg op Crisis on infinite Earths dan dat Zero Hour oid dat was. De 'missing links' komen terug. Kortom de multiverse mensen die NIET dood gingen aan het einde en 'iets anders' gingen doen. In IC gaat oa de oorspronkelijke Superboy helemaal de mist in.... (en Superboy VS nieuwe Superboy).

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 23-04-2006 21:13]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-04-2006 21:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 21:12 schreef Argus het volgende:
De lopende Conan is ZEER zeker de moeite waard. Met stip de beste comic versie ook (en ik heb 'savage' ook bijna compleet gehad..)
Diverse mini's zijn van wisselende kwaliteit. Ondanks dat ik een heersch verhaal uit de King periode waardeer, was het 'in japan'. Dat zie ik zelf niet zo werken.
Busiek doet het meeste schrijfwerk ja. Ook van sommige mini's zoals de nieuwe Book of Thoth serie met Kelley Jones op art. (Origin van Thoth Amon....)

Infinite Crisis is meer een direct vervolg op Crisis on infinite Earths dan dat Zero Hour oid dat was. De 'missing links' komen terug. Kortom de multiverse mensen die NIET dood gingen aan het einde en 'iets anders' gingen doen. In IC gaat oa de oorspronkelijke Superboy helemaal de mist in.... (en Superboy VS nieuwe Superboy).


Dan ga ik die Conan serie zeker eens proberen. Vroeger kocht ik altijd de Nederlandse boeken trouwens. Dark horse is trouwens altijd wat meer op volwassenen gericht dacht ik zo. En dus wat grimmiger en bloederiger, iets wat Conan wel mag hebben lijkt mij.

Je bent een echte DC-kenner zo te lezen. Ik heb die uitgever nooit gevolgd omdat ik anders failliet zou gaan. Ik volg vooral Marvel en met DC erbij, dan weet je het wel. Ik vind batman en the flash overigens wel heel "cool" maar welke serie moet je in godsnaam lezen? er zijn er wel 10 denk ik.
Er was onlangs wel een leuke crossover mini serie tussen marvel en DC.
Ga je naar de aanstaande film van superman. Ik vind eigenlijk niks maar aangezien brian singer de director is, kan het toch iets worden...


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 12-07-2006 19:42 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Comics?

Dat is mijn verslaving, naast metal.

Ik lees vooral DC.

Batman, Detective Comics, Action Comics, Superman, Blue Beetle, The Flash, Teen Titans, 52.

Vooral 52 is leuk. Deze comic gaat over de jaar na Infinite Crisis. Elke week komt er een 52 comic uit. Tot ze bij de 52 zijn naturlich. Verder wacht ik op de nieuwe Justice League of America.

En voor de zombie liefhebbers onder ons is er de comic Walking Dead. Daar heb ik laatst de eerste 2 tpb's van gekocht en het bevalt mij zeer.

[Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 12-07-2006 19:43]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2006 19:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 13:55 schreef Chelman het volgende:
http://www.worldofmi.com/features/comics/vink/


Monkey Island !

Hehe, vet!

Volgt ook echt precies de dialoog en storyline van het spel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 13-07-2006 14:33 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

Squee! is een vette comic
En Johnny the homocidal maniac ook.

Mijn vriend heeft 2000 comics (amerikaanse vooral) thuis liggen




You suck and that's sad


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-07-2006 22:33 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 14:33 schreef killerbarbie het volgende:
Squee! is een vette comic
En Johnny the homocidal maniac ook.

Mijn vriend heeft 2000 comics (amerikaanse vooral) thuis liggen





Squee en JTHM heerschen!!

Pepito the son of Satan

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 13-07-2006 22:34]


Hatsjikidee!


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 16:27 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Zo weer een berg comics binnengekregen.Wat trouwens enorm vervelend is dat gom wat de uitgever gebruikt om de pagina's bij elkaar te houden tijdens het nieten van de comic. Aan elkaar geplakte pagina's die voor beschadigingen kunnen zorgen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-07-2006 17:05 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik heb nog een stapel Spawn Comics. en crossover comics.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 18:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 16:27 schreef Asphyxiated het volgende:
Zo weer een berg comics binnengekregen.Wat trouwens enorm vervelend is dat gom wat de uitgever gebruikt om de pagina's bij elkaar te houden tijdens het nieten van de comic. Aan elkaar geplakte pagina's die voor beschadigingen kunnen zorgen.


en welke heb je binnengekregen??


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 18:42 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Teen Titans #37
Superman #654
Green Lantern #12
52 #9, 10 en 11
The Flash #2


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 18:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 18:42 schreef Asphyxiated het volgende:
Teen Titans #37
Superman #654
Green Lantern #12
52 #9, 10 en 11
The Flash #2


ah, een DC-ert. zijn er geen andere marvel liefhebbers????


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 18:57 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Dat was ik vroeger wel. Maar na al die zooi wat ze hebben uitgehaald met o.a. Spider-man ben ik gestopt met het aanschaffen van Marvel comics. Nu zijn ze ook bezig met Civil War. En ik vind het verhaal enorm out-of-character. Hoe de personages zich gedragen. Blegh.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 19:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 18:57 schreef Asphyxiated het volgende:
Dat was ik vroeger wel. Maar na al die zooi wat ze hebben uitgehaald met o.a. Spider-man ben ik gestopt met het aanschaffen van Marvel comics. Nu zijn ze ook bezig met Civil War. En ik vind het verhaal enorm out-of-character. Hoe de personages zich gedragen. Blegh.


ja, ze moetentoch wat verzinnen he om een nieuwe invalshoek te vinden. en DC is toch ook niet vies van wat (domme) stunts. superman red/superman bue bijv.

maar marvel heeft best sterke series nu. the ultimates bijv. is erg goed. en ik vind civil war tot nu toe niet tegenvallen


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 19:13 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

The Ultimates. Ik ben niet zo fan van die restart. Redesigns van de personages. Klassieke verhalen die opnieuw verteld worden met enkele wijzingen. Nee, geef mij maar the good old classics.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen