![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Om eerlijk te zijn heb ik die Medieval Spawn nooit in de winkel zien liggen. Lijkt me wel een goede strip, heb ik gelijk? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
ach, het is wel geinig ![]() ![]() |
|
Ik vind t allemaal wat vergezocht worden, in het begin was het leuk, maar ik heb het idee dat de inspiritie een beetje op raakt. Het is niet nieuw meer bedoel ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Buck Danny! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bah daar heb ik 40 strips ofzo van. Wat een pokke STRIPS zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 30-08-2002 20:53] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: Waarom heb je dr dan zoveel ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
ik heb ook nog 50 miljoen suskes en wiskes, dat zijn ook klote strips, maar ik lees ze _nu_ gewoon niet meer. ![]() |
|
Toen me pa nog vuilisman (10 jaar terug) was, heeft ie meer dan 1000 verschillende strips in dozen op het grofvuil gevonden. Waaron "storm, donald duck, buck danny, suske en wiske" en nog veeeeel meer. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
SJORS EN SJIMMIE BAREUH ![]() ![]() |
|
quote: Storm heerscht!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Die vindt ik nogwel goed. worden die strips van storm eigenlijk nog gemaakt? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: ja trigiƫ was ook steengoed (van dezelfde tekenaar) ![]() |
|
-Donald Duck -Dagobert Duck (die nieuwe, reisavonturen en levensverhaal zijn echt ![]() -Garfield (die is echt de beste van alle!) ![]() |
|
quote: goeie ouwe eppo tijd, of stonden ze in de kuifje? Oud Vuil. ![]() |
|
Ik lees ook nog de DD ![]() ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote:ik ben ook geen 'metal head' ![]() |
|
DD is uitermate true ![]() ![]() |
|
quote: Jij bent toch die kerel die naast "zwart doorn roosje" staat op die foto met die burzum shirt. Je ziet er vrij metal uit. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
DD is ook niet meer wat het was. Ik lees het echter wel elke week. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ik alleen als ik lekker een pot loop te schijten ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
en niet te vergeten: ![]() ![]() |
|
the silver surfer... de meest beleefde surfer van et helal ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
hehe en de duurste waarschijnlijk... ![]() ![]() |
|
quote: EPPO!!!!! ![]() uren zat ik bij mijn oma op de postbode te wachten op de nieuwe Eppo. die stond bomvol met goede strips: agent 327 de generaal de partners roel dijkstra etc etc ik wou dat er weer zo een goed stripblad kwam. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |