![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
woei, ouwe transformers omnibus oid van vroegah gekregen van mn ouders. wist niet eens meer dat ik die had ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hein de Kort is briljant idd ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: de eerste paar albums zijn erg tof idd. Latere werk is stukken minder. Vroege Kamagurka albums kan ik je ook aanraden! ![]() |
|
Die oude heb ik al jaren en jaren, ik denk dat ik al zo ongeveer sinds 1986 fan van 'em was, sinds hij in de revue verscheen met een korte strip. De pardon lul reeks is mijn favoriet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
hein de kort is een vieze man. eric schreurs ook, bah. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ik heb alleen Pardon Lul I & II, Eikels & Korte Grappen. Vooral Eikels is erg grappig. Net weer ff in zitten kijken.. ![]() ![]() |
|
ik zie alleen zijn tekeningen in de Sportweek, die van Hein dan. die zijn wel altijd gaaf. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: zijn vroege werk is niet vies, dat is gewoon nog lollig ![]() |
|
Zeker! Zo uit m'n hoofd: ober staat bij man die aan een tafeltje zit en zet een glas bier op het tafeltje. "Dit biertje is van de zaak, daar blijft U dus vanaf". ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
hehe, hij is nog niet zo smerig als die gast van klepzeikert. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja, schreurs kan er wat van. Kennen we dick van bill nog? Tekeningen van schreurs, teksten van de kort. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
persoon a: 'weet u hoe laat het is?' persoon b: 'eh, nee geen flauw idee...' persoon a: 'het is precies vijf over drie' persoon b: 'goh...weet u toevallig waar het postkantoor is?' persoon a: 'nee, sorry...' persoon b: 'hier over de brug en dan alsmaar rechtdoor' ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
da was toch zo'n bodybuilder type hehe Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja, Dick van Bil is gaaf, met zijn kin in de vorm van een balzak. ![]() ![]() Peter van Straaten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-08-2008 21:14] ![]() |
|
quote: Wel aardig idd; maar Joop Klepzeiker (teksten van Theo van Gogh!), Geharrebar, Adrianus, De doe het zelfdodingsgids (Vakmanschap is meesterschap!) en De 4 ballen van de duivel vind ik beter! Aanraders! ![]() ![]() ![]() Damn ik verzamelde zelfs vroeger Retep (voorloper van Harrie, t hondje van Klep) uit de Revu.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2008 22:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dat van Schreurs en van Gogh heet Recreatie. Erg gaaf boekje. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() Oftewel Gummbah. ![]() |
|
Dat zijn allemaal strips, geen comics. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Maar wel briljante strips ![]() ![]() |
|
Daar zijn de meningen ook nog over verdeeld. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Daar heb je gelijk in! Hier daarover dan verder: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4017 Ontopic dan; nog goeie tips qua huidige Marvel verhaallijnen? Thor? Iron Man? Cap USA? Avengers? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-08-2008 14:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
uhm wat is het verschil tussen een strip en comic dan? nouja, weet zo ongeveer wel wat er mee bedoeld wordt maar waar ligt die scheidslijn? ik heb hier dus nog een transformers boekie liggen, die wordt toch gezien als comic? maar op het sciencefiction aspect na is het eigenlijk hetzelfde als de stapel suske en wiskes ernaast en die vallen weer onder strips toch? Je moeder. ![]() |
|
quote: Comics zijn doorgaans Amerikaans, episodisch van aard, verschijnen periodiek en in een kleiner formaat (denk aan Amerikaanse superheldencomics); strips zijn daar het tegenovergestelde van (denk aan Asterix of Suske en Wiske). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
ah dat episodisch is idd ook een verschil Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |