IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-11-2006 21:01 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Dat vind Miss Frost dan misschien weer wat minder leuk

Dank voor het aanbod trouwens maar ik wacht wel op de TPB, dan kan ik gelijk het hele verhaal in één keer lezen


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2006 12:54 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Dat kan
Maar ik doe niet meer aan x-men zooi fysiek kopen. Verder dan een snelle lees komt het toch niet meer


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 16-12-2006 23:13 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Laatst gekocht :

Ripclaw : 1,2 en 3. Best vermakelijk, maar ik heb nooit Cyberforce of W.I.L.D. Cats gelezen, dus sommige dingen zijn nog een beetje vaag.

Ook nog Wetworks : 11,13 en 14. (Nummer 12 zoek ik dus)
Ook erg cool, gave designs. (Grail )
In de Boekenhalte (?) in Zwolle, best een redelijk zaakje als je weet waar je zoeken moet..Aardige eigenaar, ietswat eigenaardig, maar zeker geen chagrijn zoals ik elders over hem las.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 17-12-2006 3:03 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Watchmen, bijna even gaaf als preacher


I am the 1%.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 17-12-2006 20:44 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

spawn blijft de beste(vind ik)


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 04-01-2007 13:52 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Laatst er nog bij gekocht :

Ripclaw 4,5 en 6. Supergaaf, ga ik zeker meer van kopen!
Wetworks 15. Blijf leuk.
"Nocturne" # 1. (Niet die van X-men). een paars knakkertje van Marvel Comics. Ook best vermakelijk, lekker uoderwets en een superheld met een paars kostuum is weer ns wat anders.
En Superman en Batman Special nr. 3 uit '84.
En X-men Adventures, welk nummer weet ik niet, willekeurige grabbel.


Gister ook nog in Groningen geweest. Onder meer in Zinnebeeld : Wat een afschuwelijke kutzaak is dit. Ontzettende rotzooi, en een chagrijnige eigenaar. Overal dozen op elkaar gestapeld en je moet maar zien of je vindt wat je zoekt. Het enige klote is dat de meneer wel ontzettend veel heeft!!!.

Gisteren gekocht :

Darkness 38, 39 en 40. Supervet.
En een Spirit of the Tao bundeling. De eerste 4 boeken zijn het geloof ik. Gaaf, een aanrader. Heeft wel wat weg van Divine Right.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2007 21:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2007 22:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Bij marvelcomics is niemand echt dood behalve uncle ben (en Bucky).


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 10-03-2007 23:27 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 22:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Bij marvelcomics is niemand echt dood behalve uncle ben (en Bucky).


En Gwen Stacy?
*herinnert zich ook iets van vroeger...*


Hatsjikidee!


Teringlijer
DEATH/GRINDING
Usericon van Teringlijer
Posted 12-03-2007 12:23 by Teringlijer Wijzig reactieProfiel van TeringlijerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/obscuris

quote:
Op 8 maart 2007 22:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Bij marvelcomics is niemand echt dood behalve uncle ben (en Bucky).

Ook al gehoord dat bucky terugkomt (ingevroren ofzo)
En laatst met Cap Marvel met civil war uiteraard ook weer treurige terugkeer (ben trouwens zelf niet zo verzot op marvel).

Volgens mij is gwen stacy al een paar keer teruggekomen als ik het goed heb

Hier nog fans van Warren Ellis, Frank Miller, Steve Niles, Ben Templesmith of Vertigo titels??


[Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 12-03-2007 12:24]


OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 9:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Bucky is al een hele tijd terug.... Winter Soldier.



Alleen wat hebben ze nu met Cap gedaan !!


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 9:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 22:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Bij marvelcomics is niemand echt dood behalve uncle ben (en Bucky).


Oom Ben kwam dit jaar terug. Bucky vorig jaar dus

Captain Marvel is nog wel steeds dood. Ze hebben alleen een Marv uit de tijdstroom geplukt


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2007 10:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 9:27 schreef Argus het volgende:
Oom Ben kwam dit jaar terug. Bucky vorig jaar dus

Captain Marvel is nog wel steeds dood. Ze hebben alleen een Marv uit de tijdstroom geplukt


OK, dan is de waarde van een "dood" helemaal nul-komma-nul. Maar uncle ben komt ook vast uit een alternative universum of uit het verleden of zoiets. of natuurlijk een cloon. en bucky terug??? in welke comic was dat dan??
ik ben benieuwd wat we nu gaan krijgen trouwens Captain america red en Captain america blue??


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 10:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 10:40 schreef attila_de_hun het volgende:
OK, dan is de waarde van een "dood" helemaal nul-komma-nul. Maar uncle ben komt ook vast uit een alternative universum of uit het verleden of zoiets. of natuurlijk een cloon. en bucky terug??? in welke comic was dat dan??
ik ben benieuwd wat we nu gaan krijgen trouwens Captain america red en Captain america blue??


Ben is inderdaad een alt universe versie Dus technisch gezien is hij net als Gwen en Marvel nog wel dood.

Bucky is de Winter Soldier. Retro-actief heeft hij ook van alles met het black ops verleden van Wolverine te maken.
Bucky is niet lief....
Maar ook weer geen Red Hood (wat een toeval, twee tiener partners opeens weer in leven en allebei alleen een oogbandje als masker....)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 21-03-2007 11:30 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

Barry Ween aanrader 1e klas.
meerdere mensen ook over de vloer gehad die in lachen uitbarsten tijdens het lezen van de comics rofl!
verplichte aanschaf dus, hier krijg je geen spijt van !








Why Barry Ween? Mostly because it's the funniest damn comic book most of us have ever read. Not only did it absolutely blow us away when it first showed up, with Barry and his buddy Jeremy, in the words of The Judd himself, "cursing and blowing shit up," but it hasn't quit. The introduction of Sara as Barry's somewhat love interest and the introduction most recently of Roxie, the former Sasquatch turned ass-kicker both show that Judd isn't content to keep doing the same old crap. But it's not just that--there are actual moments of tenderness between characters. Granted, these moments are normally followed by more cursing and blowing shit up, but still--the book has a heart. And did we mention it's milk-out-your-nose funny? If you don't believe us and haven't read the books, at least look at Judd's sample online at here. Anyway, we would do this as an animated feature.

What's the scoop? Barry is ten years old. He also has an IQ of 350. He can do almost, literally, anything. He's knocked the earth out of its orbit around the sun, he's changed his best friend into a dinosaur, and he once gave hippos the reproductive prowess of bunnies. He's what would happen if the X-Men's Forge, Stephen Hawking, and Bill Hicks somehow had some kind of weird gestalt of a child together. No lie. With his best friend Jeremy, he manages to get into and out of all manner of trouble. Read the books, people.

http://community.livejournal.com/scans_daily/1380585.html


http://www.barryween.com/

[Dit bericht is gewijzigd door Herr von Wolfenstein op 21-03-2007 11:38]



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-03-2007 11:45 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Gaaf. Die zal ik eens gaan checken! Thanks for the tip!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-04-2007 22:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Hulk 105


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Teringlijer
DEATH/GRINDING
Usericon van Teringlijer
Posted 10-04-2007 15:39 by Teringlijer Wijzig reactieProfiel van TeringlijerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/obscuris

Army of darkness vs marvel zombies!!
(1 van de weinige dingen die ik nog lees van marvel)


OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON!


antdimmu
Usericon van antdimmu
Posted 10-04-2007 16:36 by antdimmu Wijzig reactieProfiel van antdimmuQuote dit bericht

ik mis suske en wiske in al deze rijtjes
ik heb ze allemaal


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-04-2007 18:50 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 15:39 schreef Teringlijer het volgende:
Army of darkness vs marvel zombies!!
(1 van de weinige dingen die ik nog lees van marvel)


Het einde van deel 2 was gewoon super ja
Go Howard !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Teringlijer
DEATH/GRINDING
Usericon van Teringlijer
Posted 12-04-2007 12:52 by Teringlijer Wijzig reactieProfiel van TeringlijerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/obscuris

quote:
Op 10 april 2007 18:50 schreef Argus het volgende:
Het einde van deel 2 was gewoon super ja
Go Howard !


Ja alleen waar moet t verhaal nou heen dan? Zombie Ash die alles aan gort gaat zagen (of eten (suggestie van cover #1(dinner lunch breakfest etc.)))??

Anyway Howard the duck ruleert!


OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-08-2007 8:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 12:52 schreef Teringlijer het volgende:


Anyway Howard the duck ruleert!



waugh maar goed, world war hulk is best ok, beter dan die andere grootschalige crossover van marvel. de nieuwe thor serie is ook goed trouwens maar ik had ook niet anders verwacht van straczynski (onze enige echte thor-o-fiel is trouwens zomaar akelig stil over die serie, nog helemaal beduusd van the transformers argus? )


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2007 22:33 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Grinnik nee. Ik was dit topic alleen even vergeten

Ik heb net Thor 3 gelezen ... ohoh wat goed. Het gemak waarmee Iron Man neegemept wordt en de tekst.
Smullen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-09-2007 15:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb'm net uit (thor deel 3 dus) en ik vind de serie tot nu toe top of the bill. Straczynski lijkt bij Thor toch beter op zijn plaats te zijn als bij Spider-man.
Nu maar hopen dat er een Thor/Hulk conflict komt.
(en dat de aanstaande verfilming de serie eer aan gaat doen)

De Iron mantrailer is trouwens niet slecht. Robert Downet Jr. zet wel een nagenoeg perfect Tony stark neer te zetten (maar goed, het is natuurlijk een trailer)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-09-2007 15:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 9:27 schreef Argus het volgende:
Oom Ben kwam dit jaar terug. Bucky vorig jaar dus

Captain Marvel is nog wel steeds dood. Ze hebben alleen een Marv uit de tijdstroom geplukt
Je lult. hoe hebben ze die uncle ben terug gehaald dan ? ik ben er al een tijdje uit het comics gebeuren maar dit klinkt interessant genoeg om weer te volgen hehe.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen