![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Koel, die tekeningen van Diablo2, en Blizzard algemeen zijn heel heersend, vooral artwork van warcraft3 ![]() Anyway, scan eens wat in!! lijkt me koel om het te zien En is firefox de enige die tekent op het forum?? I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
Nope...ik teken ook wel maar alleen voor mezelf en niet erg goed...hahaha. Ik vind Spawn toch nog wel het beste wat ik tot nu toe gelezen heb. Vooral qua verhaallijn zit dat errug goed in elkaar. En als die Spiderman film net zo kut (totaal incorrect met de strip) is als X-men dan wil ik hem niet eens zien. BTW. Ik wou best wel wat tekeningen plaatsen maar ik heb al problemen om een usericon te plaatsen dus ik zou daarbij serieuze professionele hulp nodig hebben! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Heeeeeeeeeeeeeej, ik had net ook zo'n topic gepost, "Jhonen Vasquez........... iemand?" namelijk. ![]() ![]() |
|
Ja, ik teken ook. En best aardig... Maar: ik heb tegenwoordig het geduld (en de tijd) er niet meer voor. Vroeger, toen ik nog op de middelbare school zat wel... Heerlijk was dat! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Ik heb ook heel veel getekend, maar tegenwoordig heb ik er bijna geen tijd meer voor. Of om eerlijk te zijn "maak" ik er geen tijd meer voor vrij. Best jammer eigenlijk. Misschien dat ik binnenkort weer een keertje ga beginnen. the only pleasure is pain ![]() |
|
Heb vroeger ook veel getekend; laatste tijd stukken minder...voornamelijk zo kwaadaardig en gedrochtelijk mogelijke monsters/demonen... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-10-2001 1:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik heb zelfs nog een tijdje tekenschool gelopen...het liefste wat ik deed,was potloodtekeningen maken.Mijn specialiteit,tot groot ongenoegen van onze leraar,waren skeletten,zombies en bizarre robots.Ik heb ook een paar cartoons getekend-met pratende dieren (Kat en de Karatemuis/Smash Gordon en John Forehand,over twee tennissers)nu wel niet meer-ik zal ze toch nooit goedvinden... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
inscannen die hap en posten!!!! ![]() I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
quote: Is goed als ik er aan denk neem ik morgen ff een tekenngetje mee om in te scannen ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Kan iemand mij hier even haarfijn uitleggen hoe ik die dingen op deze site krijg dan? Van mijn part mail je me de instructies even. PAUL HEEEEEEEELP!!!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
je zult ze eerst moeten uploaden naar het internet... mail de plaatjes anders ff. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Uploaden? ![]() ![]() Ok...ik mail ze wel even. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
mail maar naar lordmorgoth@evgulik.demon.nl of vangulik@oasis.nl Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
XnegativeX: ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 18-10-2001 23:09] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Jjjjjjjjjjjjjjjjjjuist ja... ![]() Die zijn van mij. Ik mis er trouwens een maar dat maakt eigenlijk niet zoveel uit. Net zo slecht als de rest ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: je tekeningen zijn erg cool! ![]() ![]() |
|
coole tekeningen, soort van fantasy ik zal binnekort ook wat tekeningetjes plaatsen I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
Zodra ik mijn oude schets boek weer kan vinden (sinds de verhuizing is 'ie foetsie) zal ik ook eens wat pics posten! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
[quote]Op 18 oktober 2001 23:08 schreef Lord Morgoth het volgende: XnegativeX: ![]() Deze vind ik erg mooi. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
De nieuwe Spawn roeleert. Er staat wat groots aan te komen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
vertel! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Lees um zelf maar lekker! Kruip maar eens achter die computer vandaan en ren naar de dichtstbijzijnde boekhandel/Bruna. ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Bruna?? Niet vloeken ja... Ik ga wel naar de Yendor, maareuh is Spawn nog steeds de moeite waard? Ik ben een aantal jaar opgehouden omdat ik het te eentonig vond worden. Heb toen ook al mijn Spawn's de deur uit gedaan. (zelfs de gesigneerde exemplaren van #1 t/m #5 ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Hmmz ik lees gewoon wat ik heb ![]() Elfquest (kennen jullie vast niet) Astrix & Obelix ![]() suske en wiske Lucky luke guust garfield rozebottel Donald Duck en ja ![]() ![]() ![]() ![]() Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |