![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: en hoe vond je "sin city"??? Ik ken de comic niet maar vond de film erg leuk. ![]() |
|
Ik moet toch echt die Absolute versie hebben. Wel wat duur. Maar ja waar ben je dan comic-nerd voor hé? ![]() ![]() |
|
quote: dat is die laatse versie met een verlengde film??? ![]() |
|
quote:Ik vond de film wel OK, de comics heb ik vluchtig bij Donner bekeken en...ze spraken mij niet direct aan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: http://www.diogenesclub.net/images/watchmen.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:48] ![]() |
|
quote: Ze zijn nogal over-the-top. Zal dus niet iedereen aanspreken en die aparte art van Frank Miller ook niet. ![]() ![]() |
|
quote: begrijpelijk, gezien de aparte tekenstijl. Maar de gebrachte vorm vond ik erg cool. het was naar mijn mening echt een comic in filmvorm, niet een verfilmde comic(zoals bij de gemiddelde superman-, spiderman-film etc). ![]() |
|
quote: ik heb er ook moeite mee als ik door die comics blader. maar goed, de serie is tochbehoorlijk populair dacht ik ![]() |
|
Een goede site voor comics is : www.comicasa.nl Zeer goede service en snelle levering (binnen 2 werkdagen) En voor de zombie fans moet ik toch weer The Walking Dead aanraden. Comic in het zwart-wit. En laat je dat zwart-wit niet afschrikken want het ziet er gewoon zeer goed uit. ![]() ![]() http://www.imagecomics.com/PREVIEW/thewalkingdead1_p4.jpg Preview pagina ![]() |
|
quote: Hier op ZM is een echte zombie-fan aanwezig namelijk "oud vuil". mogelijk iets voor hem???? Ik ga mijn comics meestal in Utrecht halen trouwens ![]() |
|
check dan ook Zombie Commandos From Hell. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
of "Bombie de zombie"een Donald duckverhaal. (en voor de duidelijkheid de Carl Barks DD-verhalen regeren...) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-07-2006 23:07] ![]() |
|
quote: Ik doelde met zombie fans dan ook voornamelijk op Oud Vuil. En Rajackar, die is ook niet vies van de zombies. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 23:15] ![]() |
|
zombies zijn dan ook tof Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Daar heb je alleen de flits gezien en de hamer. Dit is de eerste new Thor tenzij ik opeens iets gemist heb. en ja, civil war 3. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: De paar series die ik op papier lees haal ik gewoon in de winkel ![]() De rest is al op de pc voordat de fysieke hier in het land is ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Iemand ook bekend met de Comic Crimson..over een vampierprins.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Marvel heeft trouwens ook een serie Marvel zombies en Watchmen wordt meen ik ook verfilmd. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: echt thor duidelijk in beeld wel ja. maar dat hij weer "geactiveerd" was, dat was wel al duidelijk. maar goed, ik ben benieuwd of er weer een serie van hem komt en wat er gebeurt met de overige "goden". [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-07-2006 8:59] ![]() |
|
quote: Dat idee ligt al heel lang op de planken ja. Maar er wordt weinig mee gedaan. Jammer, want ik vind dat echt een geweldig verhaal. Ook ideaal voor verfilming. Hoewel het nooit zo'n spectakel film als Spiderman en X-men kan worden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: spektakel is niet automatisch goed. maar ik denk dat ze, met een juist budget, flink te keer kunnen gaan in die film. alleen, hoe ze er een film van 1.5-2 uur van kunnen maken is mij een raadsel en als ze fors gaan knippen, wat blijft er dan nog over???? ![]() |
|
1 ding is al zeker. Alan Moore wil niks met de verfilming te maken hebben. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |