![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() fuck, the transformers rules!!! respect!! ![]() ![]() |
|
hell yeah ![]() Je moeder. ![]() |
|
FUCK YEAH! ![]() ![]() |
|
quote: VETTE SHIT DUDE ![]() ![]() ![]() |
|
quote: heb je dan niet gewoon een nummer gekocht tijdens die actie maand van marvel dat geen ene comic een text had... My madness, my sadness ![]() |
|
quote: ikke ![]() nouja vertaald dan, anders wordt et me te duur. maar de laatste nummers zijn echt wel goed, zitten in de vertaling 2 series van spider-man en de ene wordt dus door j.m strazynski (die gozer van oa rising stars, babylon 5 enz) geschreven, meesterlijk verhaal, en over een tijdje komt kevin smith(silent bob) erop dus volgen die hap! ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
"The darkness, Batman" crossover vondt ik wel erg goed. Voor de rest ben ik helemaal lijp van spawn! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: Spawn is een "bij rol" van zijn eigen comic geworden de laaste tijd. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
op www.transfans.com kun je alle transformers comic downloade... geweldig!! ![]() ![]() |
|
quote: Zou kunnen, maar de rest van de comics in de buurt hadden wel text, iig zoog het flink hard. Achterin stond uitvoerig uitgelegd wat er gebeurde op elk plaatje. Ik vind het alleen een vage actie dat ze ineens alles zonder tekst uitbrengen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Deze zijn écht goed! Tenminste niet van die moderne comic-brol. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik lees niet zovvel amerikaanse comics maar toch ff deze vermelden: -Spawn the dark ages ( wel stom einde, zo melig ) -Hellspawn ![]() -Battle Chasers ( ook op non-actief terwijl t verhaal nog wagewijd openstaat ) -Onlangs the Darkness Omnibus jaargang 2000 gekocht, wel boeiend ( ai bankrekening! ) Iemand een idee wanneer de nieuwe Kronieken van de Zwarte maan eraan komt? De Nieuwe Slaine?? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
kent nou niemand die kleine dikke stripboekjes met namen als TERROR en TOMBSTONE? horror comics met een enorrrm bruutte inhoud. veel sex, afgerukte ledematen en hammered smashed faces, zeg maar. ik kan die dingen nergens meer vinden(rommelmarkten enzo) of staan die ook al op ebay voor veel? ![]() ps deze namen kwam ik ook ergens tegen. Tales from the Tomb, Dark Mysteries, Weird Terror, Vault of Horror, Worlds of Fear, Web of Evil, Tales of Voodoo, Psycho, Scream, Creepy, Twisted Tales, Taboo als iemand iets heeft? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 30-08-2002 1:19] Oud Vuil. ![]() |
|
Neuh, zegt me ook nix eigenlijk. Heb een paar hardcovers van Druuna, is dat een beetje te vergelijken? Heb net es op ebay.com gekeken. Tales from the Tomb nummers kosten 5,99 dollar. Hebben er een aantal. [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 30-08-2002 8:57] Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
quote: The uncanny x-men ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: De allerallerbeste asterix is dat boek als ze bij het romeinse leger gaan. Vooral de egyptenaar is superkomisch. ![]() en Wim: Ik ken die boekjes ook. heb ze altijd in kiosken staan lezen (ik kwam daar echt niet mee thuis). heftige boeken waren dat. zulke strips maken ze nioet meer tegen woordig. volgens mij waren dat vooral spaa,se en italiaanse strips. wonen daar allen sadisten of zo? ![]() ![]() |
|
quote: hell no! De punisher schiet al die rare robots zo in puin (en zo hoort het ook) ![]() ![]() |
|
Hmm nog x-men fans hier? Mijn fav xmen character: ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Sjors & Sjimmie : heersch! en verder, niet zo veel eigenlijk ![]() ik heb niet zoveel met Amerikaanse comics. beetje hier en daar een comic lezen op school ofzo, zeer fijn, maar niet hardcore elke week de nieuwe Spawn, Medieval Spawn, Spawn in de Prehistorie, Spawn in kleur, Spawn in zwart wit, Spawn bij de Heksen, Spawn met waterverf, Spawn duister kopen. ![]() |
|
quote: RArgh, je vergeet Spawn met een rietje!! ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Spawn in Afrika ![]() |
|
Spawn de meesterondekkingsreiziger Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Spawn, een vrolijk weekblad Spawn bestaat 50 jaar! ![]() |
|
En nu weer serieus graag. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |