![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Slaine ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
ik kocht eigenlijk alleen LOBO, Evil Ernie, en spiderman vroeger.vooral Lobo was geniaal. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Lobo was en ik bedoel dan ook WAS inderdaad geniaal. Het laatste leuke Lobo iets wat ik gelezen heb was een crossover met de Authority. Lobo out for vengeannce tegen de eater bunny (vervolg op zijn hit op santa dus) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
de allerbruutste Lobo was toen ie opdracht kreeg om alle DC superhelden af te maken, geniaal deel was dat, dat was pure kunst...superman kreeg behoorlijk op zijn kloten toen Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Thor is terug! Civil War 3 zeker? ![]() ![]() |
|
wel mooi getekend btw Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Steve McNiven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:21] ![]() |
|
quote: dat had je al geweten als de FF had gevolgd Argus! ![]() ![]() |
|
overigens, er was eentijdje een mooi crossover tussen DC en Marvel; waarbij Thor het moest opnemen tegen Superman. Ik zal de uitslag niet verklappen voor het geval iemand die nog eens wil gaan lezen. ![]() |
|
Thor is een god he. Hij verkeerde dan ook in een zogenaamde 'sleep of the gods'. Thor is naast Dr. Doom toch wel van de bad-ass personages van Marvel. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:26] ![]() |
|
quote: daar is ook ene marvel variant van. alleen moord dan de punisher iedereen uit. ![]() |
|
Ja die is best wel vet. Hoe die The Hulk vermoord! ![]() ![]() |
|
quote: het begrip "god" is niet het zelfde als bij ons. er zijn in het marvel universum (veel) machtigere wezens als thor. Galactus bijv. en in een comic zegt thor zelf tegen een kind dat er nog een veel machtiger wezen boven alles staat (een "god" zoals "bij ons"dus) ![]() |
|
Aan welke kant denk je dat Thor staat? Ik verwacht aan niemands zijde. ![]() ![]() |
|
quote: Zal niet voor de superhero-fanboys interessant zijn, maar goedi. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ik zou het niet weten. even als the sentry bijv. (ook een niet misselijk mannetje) ![]() |
|
Mijn interesse gaat wel wat verder dan alleen superhero's. ![]() Tip: Fear Agent. http://www.newsarama.com/ImageComics/FearAgent/FearAgent01issue.htm Echt super. Een Han Solo-type die op buitenaardse wezen jaagt. Echt komisch. ![]() ![]() |
|
quote: misschien voor jou wel interessant: "Watchmen" van Alan moore. ![]() ![]() |
|
Rorschach. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:34] ![]() |
|
quote: ach.. "v for vendetta" schijnt ook niet veel te wezen (en het peil van de comic bij lange niet te halen) ![]() |
|
Ik vond V for Vendetta wel een erg goede film. Anders dan de comic ja maar zeker niet slecht. Vooral Hugo Weaving deed het geweldig als V. Natalie Portman was wat minder. Die scene in de regen was enorm mooi gefilmd. Zo rechtstreeks uit de comic. ![]() |
|
quote: Ja, hier heb ik iets over gehoord. Dit moet ik eens tsjekken. Maare is dat niet een beetje oldskool...in de zin van: moeilijk aan te komen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Helemaal niet moeilijk om aan te komen. Bol.com verkoopt de paperback voor 18.99. ![]() edit: Linkje weggehaald vanwege lay-out verneuking. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:43] ![]() |
|
Tsjek ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |