IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-08-2002 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 21:08 schreef Dargull het volgende:
en niet te vergeten:




silver surfer
en natuurlijk galactus!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 30-08-2002 21:26 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

iemand van jullie welles "ruins" gelezen?
aparte kijk op et marvel universum


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-08-2002 21:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 21:26 schreef winters rage het volgende:
iemand van jullie welles "ruins" gelezen?
aparte kijk op et marvel universum


Ja, die serie heb ik. keigaaf.vooral de versie van de "Hulk". Ruins is eigenlijk een duistere versie van de andere marvel serie "marvels"


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 30-08-2002 22:01 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik heb helaas alleen deel 1 (mooie cover ) maar et waren geloof ik maar 2 delen?


My madness, my sadness


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-08-2002 22:11 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

en nog een andere favoriet, jawel, de man die "Red Skull" in zijn schoenen doet beven...



Captain America!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 30-08-2002 22:15 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik op captain america.
Verdomde teringpatriot.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-08-2002 22:17 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

ik ben half amerikaan, schat.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 30-08-2002 22:19 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Bah, ik kots op amerika
niks persoonlijks hoor, maar er is weinig aan amerika wat mij aanstaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 30-08-2002 22:21]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-08-2002 22:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 22:01 schreef winters rage het volgende:
ik heb helaas alleen deel 1 (mooie cover ) maar et waren geloof ik maar 2 delen?


ja, inderdaad twee delen. ik denk dat je op een stripbeurs (en ik bedoel de boekjes) best wel het tweede deel kan vinden.

en Dargull:

de comic captain america is nu een nieuwe weg in geslagen, de strip is een stuk harder geworden (en realistischer). echt keigaaf nu! en als je een helemaal toffe captain america wilt lezen moet je de serie "ultimates"lezen. dat is een alternative universum van het reguliere marvel universum en die captain america die hierin meedoet zou zo uit de echte wereld kunnen komen. een gewoon mens van vlees en bloed dus met goede en kwade eigenschappen (maar wel iets sterker!)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-08-2002 3:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Fathom is supermooi!!! Leeft Mike Turner nog en zo ja wat tekent hij nu?

quote:
Op 27 augustus 2002 17:50 schreef Rasputin het volgende:
Weet iemand mij misschien iets meer te vertellen over Blackheart? Is volgens mij een bijfiguur in een of andere Marvel strip.


Heb het niet teruggelezen of het beantwoord is, maar dat is de zoon van Mephisto; ziet er zwart uit met grote rode ogen en zwarte dreads.

Punisher was vroeger lekker psycho; knalde iedereen overhoop alsie al door rood licht reed!

X men heb ik vanaf de Nederlandse nummer 1, maar de rek is eruit; de strip was altijd beter dan de film, maar nu doet de strip de film na, hoewel extreme X men super getekend is door de Kubert broers.

X men was altijd een springplank voor geweldig talent zoals John Byrne, Mark Silvestri (The darkness) Jim Lee (later o.a. Wildc.a.t.s en laatst nog een korte serie over een dude die godlike powers krijgt via internet) en onder andere Madureira.

De tekenfilm leent trouwens enorm veel van de eerste 10 Nederlandse uitgaven, alleen met minder emotie.

De Xmen / Wildc.a.t.s. crossover en dan met name 'Golden age' met wolverine in de Nazi setting is de mooiste comic die ik ooit gezien heb met de comics getekend door Berni Wrightson als goede tweede. (het monster uit de Spiderman novel 'Mandi' ) Verder natuurlijk zijn werk in horrorcomics als Creepy en Macabre (iemand die ze kwijt wil; ik spaar ze, net als A Nightmare on Elm street comics: kleurenuitgaven en zwart wit)

Wat heeft Travis Charest nog meer getekend? Wildc.a.t.s. natuurlijk, maar de inkter verpest zijn tekeningen als ik Golden age vergelijk.

Heeft iemand ooit die Megadeth comic gelezen of die comics gemaakt door Danzig en GWAR?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-08-2002 3:54]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 31-08-2002 10:00 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 22:17 schreef Dargull het volgende:
ik ben half amerikaan, schat.


Waar is de andere helft dan .


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 31-08-2002 11:22 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 3:53 schreef Mutilator het volgende:
X men heb ik vanaf de Nederlandse nummer 1, maar de rek is eruit; de strip was altijd beter dan de film, maar nu doet de strip de film na, hoewel extreme X men super getekend is door de Kubert broers.



X-men heb ik inderdaad ok vanaf nummer 1 maar dan in het Amerikaans (met de schittenrende uitklapcover)

Uncanny Xmen door Andy Kubert tja wat moet ik daarvan zeggen... Ik vond z'n tekenstijl nou niet echt om over naar huis te schrijven. Neem nou X-men 15 (X-cutioners song part 7 (heerschende crossover trouwens)). Andy's tekenstijl word alleen maar omhooggehouden door Mark Pennington.

Nee, neem dan de uncanny x-men door Whilce Portacio

quote:

X men was altijd een springplank voor geweldig talent zoals John Byrne, Mark Silvestri (The darkness) Jim Lee (later o.a. Wildc.a.t.s en laatst nog een korte serie over een dude die godlike powers krijgt via internet) en onder andere Madureira.



De eigenlijke springplank was niet de x-men, maar de andere x-series, zoals x-force en x-factor (Joe Quesada en Jimmy Palmiotti )...

quote:

De Xmen / Wildc.a.t.s. crossover en dan met name 'Golden age' met wolverine in de Nazi setting is de mooiste comic die ik ooit gezien heb met de comics getekend door Berni Wrightson als goede tweede. (het monster uit de Spiderman novel 'Mandi' ) Verder natuurlijk zijn werk in horrorcomics als Creepy en Macabre (iemand die ze kwijt wil; ik spaar ze, net als A Nightmare on Elm street comics: kleurenuitgaven en zwart wit)



De golden age was en is nog steeds fantastisch

quote:

Wat heeft Travis Charest nog meer getekend? Wildc.a.t.s. natuurlijk, maar de inkter verpest zijn tekeningen als ik Golden age vergelijk.



Travis is ontdekt voor Jim Lee in de tijd dat Image COmics net van de grond was. Voor zover ik weet heeft 'ie alleen een aantal Wildc.a.t.s. nummers gedaan, een paar covers en een danger girl nummer (helaas, helaas).

Zijn er verder nog mensen die 'I before E' en 'The Maxx' van Sam Kieth kennen?

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 31-08-2002 11:24]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 31-08-2002 19:32 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 3:53 schreef Mutilator het volgende:
Fathom is supermooi!!! Leeft Mike Turner nog en zo ja wat tekent hij nu?


hij is nog steeds met fathom bezig, gast tekenaar bij tombraider en dr was laatst een gerucht dat ie een nieuwe comic "dragonfly" zou gaan tekenen alleen daar hebbik me verder niet meer in verdiept


My madness, my sadness


darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 31-08-2002 20:04 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

ik ben iemand die :
paling en co verzamelt



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-09-2002 23:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht




Enne, pak er n vergrootglas bij zou ik zeggen..

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 12-09-2002 23:49]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-09-2002 7:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht






MASTERS OF THE UNIVERSE IS TERUG
(sorry jeugdsentiment) volgende maand komt deel 1 binnen


My madness, my sadness


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-09-2002 7:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hehe, sorry hoor, waarom praten die lui de hele tijd tegen zichzelf?? Whaha . Eneh, het kristal zegt 'krak' als het stukgaat, ook wel cool .


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 20-09-2002 8:46 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ziet er anders wel behoorlijk vet uit...
Maar even in de gaten houden...

Ach, ik praat ook altijd tegen mezelf..hihi


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-09-2002 19:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 7:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, sorry hoor, waarom praten die lui de hele tijd tegen zichzelf?? Whaha . Eneh, het kristal zegt 'krak' als het stukgaat, ook wel cool .


dat is typisch in comic-land. schurken vertellen eerst ook uitvoerig hun plot, plan en/of motivatie voordat ze daadwerkelijk iets kwaadaardigs gaan doen. handig voor de "held".


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-09-2002 20:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik wil de nieuwe Spawn

Wie kent Ghostrider hier trouwens?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-09-2002 20:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 20:00 schreef XnegativeX het volgende:


Wie kent Ghostrider hier trouwens?


ik, met johnny blaze of zoiets? ik heb een tijdge geleden een mini-serie van ghostrider op de kop getikt. was wel aardig


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-10-2002 13:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Gisteren EINDELIJK Hellspawn 13 uit de bakken geplukt, wordt echt maf nu, blijft heel boeiend die reeks.

Kronieken van de zwarte maan specials #1 is ook niet mis, boeiende strip van begin tot einde, ik was even bang dat t een goedkope ripp off ging zijn (niet alles van Froideval is topkwaliteit)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 31-10-2002 23:01 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

Spawn heerscht evenals The Transformers sorrie jeugdsentiment... verder lees ik veel marvel vooral Peter Parker en The Amazing Spiderman...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-08-2003 20:17 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Kent er iemand deze reeks: PREACHER.
De tekeningen zijn niet zo speciaal maar de verhaaltjes zijn echt om de duimen bij af te likken. Om nog maar te zwijgen van de schitterende dialogen. Arseface rules... muhwuhsuhduh.
Nog lievhebbers van deze comic. Ze zijn er trouwens een verfilming van aan't maken.


mvg wk10


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 29-08-2003 21:00 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

vandaag 1602 (marvel) opgepikt, wat ontzettend vet zeg! super artwork uiteraard, maar 't verhaal is heerlijk! nummer 1 is net uit, ophalen die stuff! voor de gene die niet weten waar 't overgaat, de superheroes uit het marvel universum terug in de middeleeuwen, echt onwijs strak, halen die stuff!

Verder de eerste 3 nummers van Ghostrider door Trent Kaniuga (Miki op de inks!) geweldig... moet de laatste 3 nummers alleen nog vinden

En ik wacht met volle smart op Spectacular Spiderman #4 en Teenage ninja Turtles #4!


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen