|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Echt wel! Ik ben nu mn hele collectie aan het herlezen, ik heb alles van hem behalve kleingoderij, is ook niet meer in het nederlands te krijgen, net als Edele Heren en Dames, Te Wapen Zieltonen en Interessante Tijden, maar die heb ik in het engels in mn kast staan.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
pratchett is geweldig. heb 14 delen van hem :D en nog steeds niet op uitgekeken, vind personages als de dood geweldig |
|
de Dood, hehe. Rincewind vind ik nog heet gaafst. En de Night Watch zijn ook stuk voor stuk leukere personage's. Alleen jammer dat de laatste paar boeken een beetje door blijven gaan over Sam Vimes en Ankh-Morpork. Zou weleens weer meer over de rest van Discworld willen lezen. Beste van die ik tot nu toe heb gelezen is denk ik wel Thief of Time. Erg leuke plotwending op het eind en het "bezemveegmannetje" is erg gaaf. |
|
Ik ben nu bezig in De wetten van de magie van Terry Goodkind. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Rincewind heerst inderdaad. Ook boeken over de stadswacht zijn gaaf Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Heb net mervyn peake's Gormenghast weggelegd, geen doorkomen aan. Dan maar deel 2 van Drakentroon (ben ff de naam kwijt) lezen :p ik lees geen fantasy omdat het fantasy is, maar meer omdat het leesvoer is :p The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Deel 2 heet de erfgenaam van de steen En die serie en schrijver vergat ik ook Tad Williams Oorlog der bloemen is ook mega tof |
|
Okay, dat laatste slaat natuurlijk als een lul tegen een emmer. @ Ladywolf [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-03-2006 15:47] |
|
Lees nu De Naam Van De Roos (Eco) en Lovecraft Omnibus 3. Net Science of Discworld 2: The Globe uit. Volgende project wordt denk ik A Short History of Nearly Everything van Bill Bryson. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De naam van de roos is niet echt een fantasy boek lijkt mij? Meer historische roman oid. Wel goede film iig, wou het boek lezen maar haakte bij begin af. Misschien maar weer eens lezen. |
|
"A Short History..." is ook geen fantasyboek. Mark lapt de regels weer aan z'n laars hoor, jezus... |
|
Oh ja sorry, was de thread aan het lezen en was effe het onderwerp vergeten. Okee, Science of DW 2 uit, heb ook nog wat Neil Gaiman werk in de planning staan en zit met smart te wachten op de paperback uitgave van RR Martin's Song of Ice and Fire deel 4 (alleen nog als hardcover verkrijgbaar ) Beter zo? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-03-2006 15:57] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Waarom, ik lees eigenlijk bijna alles graag... of het nou fantasy is, een detective roman, anything... zolang het maar niet van die crappy liefdesromannetjes of van die boerenromans zijn... The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Ik ben al een tijdje bezig met boeken van David Gemmel, erg leuke schrijver! Aanradertje! |
|
quote: Boerenromans??? Zolang het geen elfjes en trollenverhalen zijn verslind ik soms nog wel een fantasyboek. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Wat is er mis met elfjes en trollen...? www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
quote: Laten we gaan Larpen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Momenteel ben ik bezig met een paar boeken van Ursula LeGuin; niet verkeerd, maar de Aardzee-trilogie blijft er met kop en schouders bovenuit steken |
|
Heb afgelopen vakantie deel 1 van Abarat van Clive Barker gelezen. Die is ook zeker wel de moeite waard. Deel 2 heb ik net ontvangen van Bol, dus ben benieuwd of het zo goed blijft Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Laten we dat eens lekker NIET gaan doen...... Ik ben ondertussen aan wars of light and shadow deel 5 van mevr. Wurz begonnen. Heersch fantasy/SF zonder fucking elfjes of andere ubergaye shijtzooi. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Whatever... Nu aan het lezen: Tolkien - Silmarillion (ongeloofelijk hoeveel bands hun naam daaruit halen, om nog maar te zwijgen van nicknames...) Tolkien - The two towers (poging tot engelse versie ) C.S. Lewis - Het paard en de jongen (rotslecht!) www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
Vriend van me, waar ik Terry Pratchet boeken van leen, had laatst een boek van dezelfde schrijver, maar dan voor de Discworld serie en meer SF. Kent iemand die? Damn, maandag weer vragen of ik er een kan lenen! (Mag ook nog keer Hitchhiker's Guide To The Galaxy lenen van hem) |
|
hij heeft wel kinderboeken geschreven, zoals Johnny and the Bomb, en een paar boeken die niet in de discworld serie staan, maar wel over de discworld gaan, zoals The Wee Free Man. Als je het boek hebt geleend, zet hier de titel dan even neer, ik ben benieuwd. En de hitchhikers guide Rules! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
The Dark Side of the Sun? Heb zelf buiten de Discworld serie enkel The Carpet People en Good Omens gelezen. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |