IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Wie leest hier nog meer fantasy? [fantasy/science fiction] Vorige pagina | Volgende pagina
Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 11-06-2003 1:59 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Imagica - Charles Barkley

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 11-06-2003 2:00]



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 21:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 21:17 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Goodkind is gaaf
Fuck hoeveel wetten van de magie heb je wel niet


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 17-06-2003 21:25 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Roger Zelazny!!!!!!!!

De hele serie Amber van hem is gewoon super


FREEZE


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 10:29 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 16:30 schreef wladimir het volgende:
Me moeder heeft net een boek gehuurd van Terry Goodkind. Hmm, is het wat?


Goodkind HEERSCHT!!!!!!!!!!!!!!

Magistrale fantasy!

tot nu toe zijn er 7 wetten van de magie en de 8e komt eraan op 21 juli dit jaar!

De wetten zijn echt subliem en ZOOOOO toepasselijk op het leven van alle dag!



I Find That I Am Not There...


Heidenreich
Usericon van Heidenreich
Posted 18-06-2003 10:32 by Heidenreich Wijzig reactieProfiel van HeidenreichQuote dit bericht

Iemand hier bekend met R.A. Salvatores "Dark Elf Trilogy"? Of Terry Prachet?
Misschien staat het er al, maar ik had eigenlijk geen zin om al die 5 paginas door te lezen.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 10:35 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:32 schreef Heidenreich het volgende:
Iemand hier bekend met R.A. Salvatores "Dark Elf Trilogy"? Of Terry Prachet?
Misschien staat het er al, maar ik had eigenlijk geen zin om al die 5 paginas door te lezen.
Terry Prachet zegt me wel iets... maar ik weet niet zeker of ik er iets van gelezen heb


FREEZE


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 18-06-2003 10:38 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 18 juni 2003 10:35 schreef Phantom Lord het volgende:
Terry Prachet zegt me wel iets... maar ik weet niet zeker of ik er iets van gelezen heb


Ben niet zo'n lezer, alleen Tolkien's silmarillion, hobbit en LotR verslonden. Voor de rest qua fantasy meer een filmkijker. Oh ja Harry Potter


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Heidenreich
Usericon van Heidenreich
Posted 18-06-2003 10:39 by Heidenreich Wijzig reactieProfiel van HeidenreichQuote dit bericht

De Discworld series o.a, het is een mix tussen humor en fatasy en een beetje science-fiction.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 10:40 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:39 schreef Heidenreich het volgende:
De Discworld series o.a, het is een mix tussen humor en fatasy en een beetje science-fiction.
Hrm... *gaat vandaag de bieb doorzoeken*

En ik heb ooit een heel toffe serie gelezen... ik weet alleen niet meer hoe die heet zoek ik ook vandaag op


FREEZE


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-06-2003 13:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:29 schreef rvanderholst het volgende:
Goodkind HEERSCHT!!!!!!!!!!!!!!

Magistrale fantasy!

tot nu toe zijn er 7 wetten van de magie en de 8e komt eraan op 21 juli dit jaar!

De wetten zijn echt subliem en ZOOOOO toepasselijk op het leven van alle dag!


Maak me niet verslaafd ja


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2003 15:03 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

weet je wat er jammer is aan Fantasy verhalen?Dat je nooit één boek kan kopen.Het zijn triologies,of reeksen van vijf boeken...Vaak vindt je een of twee boeken van de reeks terug,maar komt de rest nooit aan in de winkel.Hier toch niet...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 16:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 15:03 schreef IceQueen het volgende:
weet je wat er jammer is aan Fantasy verhalen?Dat je nooit één boek kan kopen.Het zijn triologies,of reeksen van vijf boeken...Vaak vindt je een of twee boeken van de reeks terug,maar komt de rest nooit aan in de winkel.Hier toch niet...


dan zoek je niet goed genoeg! er zijn vele fantasy boeken die gewoon uit 1 boek bestaan! en wat maakt het uit als het een serie is?? lekker veel van een goed fantasy epos is toch juist geweldig?

komt de rest nooit aan in de winkel??? in wat voor klote zaak kom jij dan? gewoon bestellen! kost niks meer!


I Find That I Am Not There...


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 20-06-2003 2:47 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Niet echt fantasy, maar wel SF met fantasy invloeden: Rumpards Chronicles (De kronieken van Rumpard i/h nederlands) van Julian May Hele toffe serie


FREEZE


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-06-2003 9:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik heb een boekenbon gehad weer een goed excuus om een boekenwinkel in te lopen *grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-06-2003 10:34 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik lees voor de weet ik hoeveelste keer 'de nevelen van Avalon'


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 20-06-2003 10:45 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

moet nog steeds keer dark elf triology utlezen


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-06-2003 11:17 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 10:34 schreef Vampie het volgende:
Ik lees voor de weet ik hoeveelste keer 'de nevelen van Avalon'


Mists of Avalon bedoel je


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-06-2003 11:19 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik lees heel lui de NL versie Uil!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-06-2003 11:19 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 18 juni 2003 10:29 schreef rvanderholst het volgende:
Goodkind HEERSCHT!!!!!!!!!!!!!!

Magistrale fantasy!

tot nu toe zijn er 7 wetten van de magie en de 8e komt eraan op 21 juli dit jaar!

De wetten zijn echt subliem en ZOOOOO toepasselijk op het leven van alle dag!




En de bieb in Houten heeft maar t/m deel 5 en die medewerkers durven te beweren dat er niet meer delen zijn


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-06-2003 11:41 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:19 schreef Vampie het volgende:
Ik lees heel lui de NL versie Uil!


Ik heb geloof ik nog steeds Boek 1 van Polgara de tovenares (David Eddings) van je liggen...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-06-2003 13:09 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Geef terug!!!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Heidenreich
Usericon van Heidenreich
Posted 20-06-2003 14:29 by Heidenreich Wijzig reactieProfiel van HeidenreichQuote dit bericht

Agamidion:> Dark Elf Trilogy he!

Ik ken bijna niemand die ook die boeken heeft gelezen.
Echt super goed! Vooral Soujorn.
Heb je ook de Icewind dale trilogy gelezen?


Lies
Usericon van Lies
Posted 20-06-2003 15:24 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:32 schreef Heidenreich het volgende:
Iemand hier bekend met R.A. Salvatores "Dark Elf Trilogy"? Of Terry Prachet?

The Dark Elf Trilogy heb ik hier ergens nog op PC staan, maar 'k ben er nog niet toe gekomen.

Van Pratchett heb ik eigenlijk enkel Good Omens en enkele van z'n Johnny boeken gelezen. Maar Discworld? Ik denk niet dat dat iets voor mij is.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 26-06-2003 20:20 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

ik hou wel van fantasy.
k heb de 3 lotr boeken(wie niet )
en vroeger vond ik harry potter leuk hoewel dat best wel gaar is en ik heb nog een zooi fantasy boeken in de bieb geleend hoewel dat allemaal een jaar of 3rtrug was waar ik wijnig van herinner,binnekort maar weer is naar de bieb,nu me boete van 15 euro afbetaald heb,aleen maar omdat ik 2maanden me boeken te laat in had geleverd en boete uit had gesteld tot half jaar.
maarjah bieb mensjes zijn hier best wel scraal.


when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2003 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:19 schreef Jebes het volgende:
En de bieb in Houten heeft maar t/m deel 5 en die medewerkers durven te beweren dat er niet meer delen zijn


Hahahahaha, wat een debielen zijn dat. Net een groenteboer die beweert dat sla of komkommers niet bestaat. Die lui hebben toch wel inzage in een database waarin staat welke boeken zijn uitgebracht (of anders effe Google op internet, iedere serieuze bieb heeft wel een internetaansluiting)


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen