|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
ben je nu trouwens niet in de war? In the hitchhikers guide gaat het ook over mensen die werelden maken.... Maar ja, als je de titel hebt lees ik het wel! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
|
|
oh, die ken ik niet... Even kijken of ik die ook op de kop kan tikken! Thanx! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik lees eigenlijk alleen maar fantasy, zo af en toe iets anders maar dat komt dan omdat ik voor mijn verjaardag ofzo een boek krijg van familie en soms zomaar van mijn moeder, vind het wel best, heb ik weer wat te doen if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you |
|
Bezig in Deel 4 van George Martin's Song of Ice and Fire: A feast for crows. Ben al driekwart op weg, maar ik snap nog steeds niet helemaal waarom er zo nodig een 4e boek tussen gepropt moest worden. En zeker niet met zo'n omvang. Het zijn bepaald niet de meest interessante karakters die aan bod komen en er is zelfs nog geen enkel hoofdstuk van Daenerys geweest. Al zijn die Ironmen lekker aan het rossen nu, dat is wel bruut. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik bne momenteel bezig met de trilogien van Robin Hobb... erg leuk geschreven vind ik... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
Welk van de trilogien? Ik vond de assassin serie geweldig, Liveship Traders was helaas iets minder en de Fool-serie is wel okay maar haalt het ook niet bij de eerste serie helaas. Desalniettemin inderdaad een hele goede schrijfster! Heb nog een gesigneerd exemplaar van het eerste Assassin-boek in mijn kast staan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ben nu bij boek 2 van de liveschip traders. ik moet zeggen dat ik tot nu toe de assassin serie ook beter vond, alhoewel dit ook wel wat heeft. ben heel erg benieuwd naar de fool serie. dan komt fitz teminste weer echt in het verhaal. if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
liveship serie vond ik ook niet zo denderend, maar die fool serie is echt fucking geweldig!! |
|
De Verheven Steen serie van Weis en Hickman Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik ben op het moment door het vierde deel van The Dark Tower reeks van Steven King gekomen. Moet zeggen dat het een heel erg lekkere serie is, maar dat geen van de tot nu toe vier gelezen boeken deel 2 kan overtreffen, wat was die goed. Via Dolorosa, memento mori. |
|
Dit forum is fantasy genoeg... spelfout weggehaald... |
|
Precies. Elfjes en trollen genoeg op ZM. Ik vind fantasy over het algemeen bijzonder homoseksueel. Utopistische droomwereldjes voor dagdromers en mietjes, ik wil deze wereld eerst tot de grond toe afbreken voordat ik aan iets nieuws wil denken. Lord of the Rings vond ik wel te doen, maar dat las ik toendertijd puur uit interesse voor de (lichte) heidense invloeden in het verhaal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Fantasy gaast juist heel vaak over de duistere dingen in een (niet per se utopische) wereld. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wilde net zeggen, zovaak kom ik geen utopische wereldjes tegen in zo'n boeken.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
O. Ik lees te weinig fantasy om dat te hebben kunnen weten. Maar bij duistere werelden denk ik zelf eerder aan de term science fiction. Niet dat het nou zo belangrijk is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat dan vaak wel gay is, is hoe de held zich gedraagt. Het gebeurt nog al eens dat ze gewoon té goed zijn, bah. Dat trek ik ook slecht. Doe maar Steven Erikson Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het gaat dan ook meestal niet om die duistere wereld, maar dat er een bedreiging (duistere zaken) is in de (meestal) vredige) wereld. Kijk maar naar LotR, dat begint ook in het paradijs (the Shire), terwijl de bedreiging uit de hel (Mordor) komt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je kunt dat soort dingen ook lezen puur om de ontspanning .... of om even aan de dagelijkse sleur te ontduiken. LotR was gaaf ... heb nog een amerikaanse dark fantasy/sci-fi reeks liggen die erg tof is waar ik naam van kwijt ben. |
|
quote: Of Kossakowska. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hehehe edit: al laten vertalen en importeren? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-07-2006 11:30] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat KAN, ja. Feist is vaak ook te gay voor woorden, maar als vakantie tijdverdrijf voer wil het nog wel. Als het toch te heet is om moeilijke dingen te lezen LotR vind ik niet zo geweldig, wel leuk om te lezen, maar ik vind het op de een of andere manier iets te makkelijk gaan. Niet toevallig de Hyperion-reeks van Dan Simmons? Eerst waar ik aan moest denken bij dark-fantasty. Erg beklemmende serie, dat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nee, leuke is dat elke uitgave van een andere schrijver is, alleen de grote lijnen en de karakters zijn het zelfde |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |