|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Elfensteen is een beetje blijfen hangen in zijn mod-periode. Gewoon negeren net zoals 90% van dit forum dat ook doet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Mijn klacht is dat er in topics als deze veel teveel gezaagd en gezeken wordt. Klachten kunnen toch sowieso per e-mail naar het mod-team gestuurd worden? Schaf deze topic maar fijn af, dat scheelt een hoop gezeur. Dan maar geen toelichting op moderator acties. Touché, pussycat! |
|
quote: En mijn soap dan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Touché, pussycat! |
|
quote: |
|
quote: On topic! |
|
Mag ik een aantal mensen heel hartelijk bedanken voor het bruut verkrachten van een topic? Het wordt tijd dat het mod-beleid echt een heel stuk strenger wordt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zeg dargull.. kan je niet beter de daders (waaronder jenje, die altijd zit te roepen dat onzin weg moet terwijl hij alles wat geen onzin is verneukt met zijn offtopic gechat) aanpakken dan het topic weg te pleuren? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Wordt aan gewerkt. En is idd zonde van dat topic. |
|
quote: Was kansloos topic, elk topic waarin word gevraagd welke bands je kut vind is gedoemd te mislukken. Behalve als iedereen zo tolerant is als de cda. |
|
quote: het ging anders zowaar ergens over totdat invictis kwam.. en daarna jij... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ja vond het ook een prut topic; beetje bands afzeiken en flames uitlokken op deze manier...oftewel kansloos op het moment dat het geopend werd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:shit zeg, beetje humor hebben jullie ook niet. Als iedereen eens niet zo op de puntjes gaat letten en gewoon op zichzelf let dan gaan die topics prima, maar iedereen wil zijn pik in een moderator kont stoppen. |
|
quote: zo, vingertjes wijzen? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Je hoeft niet te posten jenje, je kunt ook gewoon niet posten in een topic... of is dat te ingewikkeld? |
|
quote: Ja, als jij begint met een hele offtopic-discussie met Invictis, dan is het topic verkloot ja... Omdat *jij* vindt dat het een kansloos topic is, ga *jij* het maar gelijk ff naar de klote helpen... Hmz, waar ken ik dit ook al weer van? Kun je alsjeblieft dat bord voor je kop ff weghalen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: niet zeiken maar officiele waarschuwingen uitdelen en daarna bans... niet dat dat ooit gaat gebeuren met de vriendjespolitiek op ZM maar goed... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Voor een topic dat ultiem gevoelig voor gezeik is ging het nog goed. In ieder geval bleken de meesten wel door te hebben dat smaak en goed/slecht verschillende zaken zijn. Je had gewoon de mensen tot orde kunnen roepen i.p.v. sluiten....dan had ik nog iets nuttigs kunnen posten. En dat Slechtvalk Poep topic.....ik vind het eigenlijk onwijs onbegrijpelijk waarom hij naar de dump verplaatst is. Sluiten, oke...maar waarom verwijderen? En als die wordt verwijdert, waarom worden dan de legio andere ECHT nutteloze topics niet verwijderd? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[offtopic [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 26-02-2004 21:31] |
|
[off topic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 26-02-2004 21:28] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 26-02-2004 21:28] |
|
[off topic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 26-02-2004 21:29] |
|
[off topic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 26-02-2004 21:29] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: lees het topic eens dan, dan kom je tot de ontdekking dat ik 2x maal geroepen heb. 3x is scheeps recht (lees slotje) ik kan wel bezig blijven anders. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |