|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: regels zijn regels en daar hoor je je aan te houden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:sinds wanneer is de helft van de zmers mod? jij onderanderen...of was je dat al een tijd? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Beli is het al een jaar of langer geloof ik! |
|
quote:dan heb ik dat deel gemist... en nu de andere helft van me post? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik ben idd al een heel eind moderator en ik heb een redelijk goed oog voor details. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:eigenkennis siert de mens, behalve als men moderator is, dan is dat alleen verdacht maar hoe komen jullie nou aan die nieuwe lichting mods? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dit wordt beslist achter gesloten deuren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:ik ben teruggekomen om die deuren te openen voor groter publiek...of anders alleen voor mezelf... of proberen jullie een nieuwe cyberspace politiestaat op te richten en recruteren jullie dus de meest onzinnige members? maar volgens mij ga ik offtopic dus zal wel gewist worden of geband zelfs, ach en wee We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dan krijg je één soep en zou chaos ontstaan. quote: Geen politiestaat maar een forum met orde en waar regels worden nageleefd en waar er zin is voor een gestructureerd forum met zinvolle diskussies (behalve die in onzin natuurlijk, maar daar steeds maar oftopic gaan is voor de topicstarter nooit leuk). En we recruteren niet de meest onzinnige members maar members die ons geschikt lijken om moderator te zijn, dat wordt in een hele interne diskussie beslist. quote: Neen, zeker niet, je hebt een klacht en daar reageer ik op, is mijn taak als moderator en wees niet bang, je wordt niet gebaned hoor. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:ja, maar ik wil zo graag kut... ik zal vast ooit noig wel wat aan te merken op je antwoord(en), momenteel ff niet We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
kut [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 05-03-2004 19:09] LAI LAI HEI |
|
quote: ok Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:eeeh...nieuwe moderator kitten? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: zzz |
|
sorry sorry sorry... ik dacht dat t t katten topic was!!!!!!! waarom quoten jullie m nou!!! LAI LAI HEI |
|
hahaha! zzz |
|
quote:omdat jij klaarblijkelijk niety een van de helderste personen op dit forum bent? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ruud, hund! |
|
quote: vind je dr niet lief dan??? even afwisseling in een vreselijk saai topic nogmaals mijn excusus LAI LAI HEI |
|
quote:t moet dan maar... lief en dergelijken........ We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
en nu weer ontopic please. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
"Geen politiestaat maar een forum met orde en waar regels worden nageleefd en waar er zin is voor een gestructureerd forum met zinvolle diskussies" Ik wilde dit dus quoten, maar in de tussen tijd komen alleen maar onzin bij ...... dit valt me op bij meerdere toppics die toch op onzin uit komen. Verdomt lastig om dan als nieuweling ergens in te springen zonder onzinnig mee te doen [Dit bericht is gewijzigd door Rottenbody-orgy op 05-03-2004 19:41] "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
duidelijkheid zal blijven triomferen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
regels zijn er om ze te verbreken Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |