IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic deel 7 Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-02-2004 1:14 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:22]


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 12:05 by altx Profiel van altx

Nog heel ff over gisteren:

* Ten eerste vind ik het jammer dat nu weer een aantal mensen zo dapper moet doen, terwijl ze er gister niet eens bij waren. Maar die zijn blijkbaar bang dat hun "verworven recht" om topics door middel van offtopic-geblaat naar de klote te helpen in het geding komt.

* Ten tweede vind ik het jammer dat een aantal mensen, die ik zelf nog nooit aan serieuze discussies deel heb zien nemen, keer op keer denken te moeten beslissen dat een topic kansloos is en het dan ook zelf door middel van slowchatten naar de klote gaan helpen.

* Ten derde vind ik het jammer dat alleen Invictis geband is. Wees dan consequent, want er waren gister 2 mensen naar een ban aan het solliciteren. Maar de ene is redactielid en festivalorganisator, dus die zal nooit van zijn leven geband worden, terwijl de andere zonder pardon van het forum gegooid werd. Hoezo met twee maten meten?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2004 12:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:22]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 12:16 by altx Profiel van altx

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:22]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-02-2004 12:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Jenje wordt idd een hand boven het hoofd gehouden


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 27-02-2004 12:22 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:23]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2004 12:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 februari 2004 12:16 schreef altx het volgende:
Ja, dat zie je toch. Maar ik zou je toch ff aan willen raden mijn post ook daadwerkelijk te lezen. Misschien steek je er nog wat van op. Alhoewel ik dat betwijfel, want jij hebt echt een megadik bord voor je kop.
Kerel zeik niet zo ...

Ik krijg ook waarschuwing e.d. hoor, bannen is bij mij misschien wat lastiger omdat ik hoofdredactielid en festival organisatie ben.


OVERIGENS meneer goodytwoshoe, het betreffende topic ging over blekkies, en dus niet voer jou, dus jij was er zelf ook zo off topic als maar kan.


' '
Usericon van ' '
Posted 27-02-2004 12:25 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

Als redactie-lid moet Jenje natuurlijk het goede voorbeeld geven op dit forum.

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:31]


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2004 12:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:31]


' '
Usericon van ' '
Posted 27-02-2004 12:27 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:31]


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 12:27 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 februari 2004 12:23 schreef Jenje het volgende:
Kerel zeik niet zo ...

Ik krijg ook waarschuwing e.d. hoor, bannen is bij mij misschien wat lastiger omdat ik hoofdredactielid en festival organisatie ben.


OVERIGENS meneer goodytwoshoe, het betreffende topic ging over blekkies, en dus niet voer jou, dus jij was er zelf ook zo off topic als maar kan.


Het topic ging helemaal niet over blekkies. Black Tulip maakte alleen de opmerking dat ze dat "gedrag" veel bij blekkies zag, maar niet dat het alleen maar voor blekkies op zou gaan...

En als het dan puur voor blekkies was, wat deed jij dan in dat topic??? Want jij moet altijd zo laten blijken dat je zo'n hekel hebt aan black metal...

Maar dit is echt het allerlaatste wat ik erover zeg. Want zolang als dat bord voor je kop daar zit, zal het kwartje toch niet vallen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2004 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:32]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 12:29 by altx Profiel van altx

(ok, niks gezegd)

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 27-02-2004 12:35]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2004 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:32]


' '
Usericon van ' '
Posted 27-02-2004 12:32 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 27-02-2004 12:32]


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2004 12:34 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com


EN NOU STOPPEN MET DAT GEFLAME ALLEMAAL!

quote:
Op 27 februari 2004 12:29 schreef altx het volgende:
Dank je wel Helmet. Altijd als ik voor de moderators op kom, word ik gemodereerd. Wat willen jullie daar nou mee zeggen??? Dat jullie zelf het mod-beleid ook klote vinden of zo???
Ah, maar ik heb die post gemodereerd omdat het alleen maar een verwijzing was naar je uitgebreide post die er boven staat en verder alleen maar op zo'n toon geschreven was dat ie flames uit ging lokken in dit topic. De post waarin je je punt maakt staat er nog steeds.

Overigens bedankt voor het verdedigen van ons modbeleid.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Slaanesh
Usericon van Slaanesh
Posted 27-02-2004 12:34 by Slaanesh Profiel van Slaanesh

ok beste ZM-ers , geachte Mods;

ik wil even het volgende kwijt over de gang van zaken gisteren (vergeef me maar dat ik een nieuwe account heb aangemaakt maar ik wil dat een ieder dit leest):


ik heb er op zijn zachtst gezegd een beetje de tering er in dat ik gebanned ben, en naar mijn gevoel is de beslissing te snel en ondoordacht genomen.


Het betrof woordenwisselingen in de topic
" Black metal fans, welke bands haten jullie het meest?"

ik viel ergens halverweg in en heb dus niet de eerste pagina gelezen omdat naar mijn mening de titel zowieso al wat vraagtekens opriep en ik het dus niet serieus kon nemen.

En nou ben ik heus wel gewillig voor een discussie en kan als het moet best serieus zijn en mijn mening delen op een serieuze wijze.
Maar ik blijf erbij dat je ook een luchtige c/q grappige opmerking moet kunnen plaatsen. Dit gebeurt vaker op ZM en geeft ZM ook zijn aantrekkingskracht, een beetje lol heeft nog nooit iemand zeer of kwaad gedaan.

In ieder geval uiteindelijk werd de topic gesloten en er werd vervolgens geklaagd in de klachtentopic. Wat ik al aangaf men kon gewoon een nieuwe soortgelijke topic openen.
Als ik vervolgens aangeef dat ik de opmerking van Kramy niet op prijs stel:
"quote:
Kramy;

als jij eens even jezelf zou gaan proberen te pijpen, zou de moderators weer een hoop werk schelen..."
Om dus als voorbeeld aan te geven dat men ook te serieus te werk kan gaan en om aan te geven dat men ook kan overdrijven.

Vervolgens tot mijn stomme verbazing wordt ik dus gewoon gebanned, geen waarschuwing helemaal niks. Maar krijg dus wel de volgende mailtjes in mijn mailbox(volg en replies);

"invictis ,


Ivm met de vele slowchat berichten, offtopic geblaat en het uitlokken van flames, mag je 7 dagen niet meer posten op ZM. Als je wilt blaten doe dat dan lekker in het lultopic, die is er niet voor niets.

Veel sterkte de komende week. En tot ziens op zm met serieuse berichten buiten het onzin gedeelte!

groet,
Stefan
Fire. Namens het Zwaremetalen Forum.


mijn berich;

"hmmzz, ik ga biertje happen en mail wel een andere keer terug, beetje erg minne actie, beetje mijn mond snoeren,
ease up have a beer ofzo
"
en zijn reply;

"Alco,

Dit bericht was de druppel.
[quote]invictis


was toch een female , oh ja dan wil ik bij deze ff een klacht over hem/haar/het indienen zij lokt me uit met walgelijke sexueel getinte opmerkingen waar ik niet van gediend ben , dus

Nou ga je mij toch niet vertellen dat hier iets zinnigs in staat?

Mvg Fire"

Wat ik al zei, ik viel halverwege de topic in, ik las later iets terug over waarschuwingen, dus die golden voor andere mensen (en ook voor mij maar als ik alleen maar een hoop onzin lees in de betreffende topic...) en ik heb ze niet gelezen en aangezien de topic alles behalve serieus was lijkt mij het een logische reactie dat er minder serieuze replies gepost worden.

Wat ik dus niet begrijp is dat alles wat ZM is bloedserieus wordt genomen en er zo overdreven snel gebanned wordt.
Ik kan me heus wel voorstellen dat iemand een ban krijgt maar dan moet die persoon er wel aanleiding voor geven.
Anders kan je naar mijn idee wel 90% van de posters op het ZM forum een permanente ban geven.

Dus bij deze wil ik een klacht indienen over de manier waarop ik behandeld ben en de ban die ik heb gehad.

Het maakt mij weinig uit dat ik een week gebanned ben hoor maar het probleem is dat ik het een onterechte en overhaaste ban vindt.
Het lijkt mij als dit de leidraad wordt/is voor de gang van zaken op ZM dat het wel eens een hele dooie boel zou kunnen worden.
Nogmaals fun moet kunnen en als het iemand dwars zit , dien er een klacht over in of laat een mod een waarschuwing uitdelen.
Maar je kan zoals nu blijkt ook genadeloos overdrijven.
Ik merk het wel hoe of wat, denk er maar eens over na van wat er gebeurd is en of het wel een terechte ban is, mij dunkt van niet.


Greetz,


Invictis










helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2004 12:38 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2004 12:34 schreef Slaanesh het volgende:
ik viel ergens halverweg in en heb dus niet de eerste pagina gelezen omdat naar mijn mening de titel zowieso al wat vraagtekens opriep en ik het dus niet serieus kon nemen.

Kijk, en daar ben je dus al de fout in gegaan.. en daar gaan ook heel veel mensen de fout in.

Mensen, neem eens een keer de moeite om uit te zoeken waar een topic over gaat voor je er (zogenaamd) grappige posts in gaat zitten maken of als een kip zonder kop al lang weerlegde argumenten op tafel gooit.

Tja, toen we het nieuwe moderator-beleid aankondigden wisten we zelf al lang dat er een aantal mensen de dupe gingen worden. Mensen die net als altijd iets te ver over de lijn heen stappen... helaas ben jij dat dit keer geworden. Maar kom op zeg, het zijn maar 7 dagen. Doe iets met je leven in de tussentijd... als je op vakantie gaat zit je langer zonder ZM! En over een week zien we je graag weer terug hier!

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-02-2004 12:39]


I'm not being rude. You're just insignificant.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 12:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 februari 2004 12:34 schreef Slaanesh het volgende:
[ontzettend veel tekst]



Het enige dat ik erover wil zeggen is dat ik samen met wat anderen een serieuze discussie had precies tot jouw eerste post in het topic. En dat een topic ff stil ligt, omdat op dat moment ff niemand de discussie verder gaat, wil niet zeggen dat je het dan maar gelijk naar de klote moet gaan helpen.

En omdat *jij* een topic niet serieus kan nemen, *is* het dus ook maar gelijk niet serieus???


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


' '
Usericon van ' '
Posted 27-02-2004 12:41 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

Bans van een week zijn ideaal en moeten met veel grotere regelmaat toegepast worden.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2004 12:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Op zich prima beleid hoor Twan, maar af en toe en geintje moet kunnen, en als onzin niet mag, sluit dan het onzin forum, Invictis wordt nu dus ook afgerekend door opmerking in dat gedeelte, waar hij ook nog eens uitgelokt werd door Kramy (wat hij later toegeeft en om juicht).

En alle mods moeten zelfde maatstaf hanteren, Fire bant zonder duidelijke reden en met willekeur. Was al eens gebeurt met Chelman, en nu met Invictis ...

En voordat men zeurt, ja ook ik lul vaak onzin, maar als dit beleid echt goed doorgezet word zal ik me zeker aanpassen. Ik hou ook van goede gesprekken over metal.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2004 12:43 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2004 12:42 schreef Jenje het volgende:
Op zich prima beleid hoor Twan, maar af en toe en geintje moet kunnen, en als onzin niet mag, sluit dan het onzin forum, Invictis wordt nu dus ook afgerekend door opmerking in dat gedeelte, waar hij ook nog eens uitgelokt werd door Kramy (wat hij later toegeeft en om juicht).

En alle mods moeten zelfde maatstaf hanteren, Fire bant zonder duidelijke reden en met willekeur. Was al eens gebeurt met Chelman, en nu met Invictis ...
Okay, ik snap jullie punt. Dit wordt meegenomen in de discussie.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2004 12:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 februari 2004 12:43 schreef helmet het volgende:
Okay, ik snap jullie punt. Dit wordt meegenomen in de discussie.

Top,

maar snel nog 1 dingetje :

Ook vind ik het jammer dat alleen gekeken word naar specifieke gevallen (hierdoor onstaat het gevoel van willekeur). Kijk eens naar de grote lijn zou ik zeggen.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 12:47 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 februari 2004 12:42 schreef Jenje het volgende:
Op zich prima beleid hoor Twan, maar af en toe en geintje moet kunnen, en als onzin niet mag, sluit dan het onzin forum, (...)


Nog 1 klein opmerkinkje dan...

Ik snap echt niet waarom mensen het onzin-subforum en de andere subfora niet uit elkaar kunnen houden. Als een topic in het onzin-subforum gepost wordt, mag onzin wel en anders niet. Dat is toch niet zo ingewikkeld?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 27-02-2004 12:49 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 27 februari 2004 12:42 schreef Jenje het volgende:
Op zich prima beleid hoor Twan, maar af en toe en geintje moet kunnen, en als onzin niet mag, sluit dan het onzin forum.




Dit snap ik dus niet. Waarom moet het onzin forum dicht als er in SERIEUZE topics geen onzin gepost mag worden. Het lijkt me niet dat het onzin form onzinnige posts in serieuze topics uitlokt. Het lijkt me dat dmv bans wel duidelijk wordt waar wel en geen onzin gepost mag worden. Dit staat ook al in de forum regels maar dat heeft blijkbaar niet genoeg impact, de bans zorgen wel voor die impact waardoor men zich er hopenlijk aan gaat houden.

Edit: Altx was me voor, waarom type ik nou ook zo langzaam....

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 27-02-2004 12:50]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen