|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Slechtheid heeft zelf een verandering van zijn naam aangevraagd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Pardon ? |
|
quote: Zo heet hij, nu is hij niet anoniem meer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
' ' is Harm op den Akker, a.k.a. Claw, a.k.a. JFrost, a.k.a. GayFrust Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 24-03-2004 12:18] |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 24-03-2004 12:54] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 24-03-2004 12:54] |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 24-03-2004 12:57] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kunnen offtopic berichten niet gewoon verwijderd worden ipv gemodereerd worden? Dat maakt het een stuk overzichtelijker... |
|
quote: ik geloof dat berichten niet verwijderd mogen worden o.i.d , moet als bewijsmateriaal dienen... staat me iets van bij |
|
quote: Da's te drastisch. Bovendien ziet dan niemand meer dat er gemodereerd is. |
|
[a.k.a. offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 24-03-2004 13:29] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Misschien wel mogelijk om een replacement-post neer te zetten. Dus bijvoorbeeld een post met kleine letters: ---- [offtopic bericht van XXX] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 24-03-2004 12:57] ---- En dan zonder de user icon, signature, en sub titel van XXX. Scheelt toch een hoop ruimte en het offtopic persoon wordt wel genoemd... |
|
quote: [wederom offtopic] Vanwege eerdere waarschuwing ban van 7 dagen. [Dit bericht is gemodereerd door FireFox op 24-03-2004 14:30] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Sorry mods moest ff Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Om eerlijk te zijn vind ik bans vanwege een of twee offtopic posts behoorlijk overdreven zeker als het iemand zoals Claw betreft die naast enkele flauwe grapjes ook behoorlijk aan dit forum in positieve zin bijgedragen heeft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De "eerdere waarschuwing" sloeg dan ook niet op de offtopicpost maar op een officiële waarschuwing die " al op zijn niet bestaande mail adres van ons had ontvangen. De lijst met overtredingen is echt wel langer dan 2 x offtopic gaan. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
kan na dat band naam topic het 'overtuigen/piercing' topic ook dicht? Stigma heeft er gister een link ingezet en ik heb gister 't topic naar boven geschopt maar weinig reactie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik wil ff klagen over kwelgeest, dattie teveel aarsch likt in zijn heilige strijd om Mod te worden. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Ik denk dat ik zaterdag naast de cd's ook maar ff m'n leefbaarZM flyers leg. ps: ga jij je foto's t nou maar laten doen of nuttige foto's plaatsen [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 24-03-2004 17:56] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kneus, marleen neemt wel een levensgrote poster van zichzelf mee zaterdag... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: haha stom wijf en dat is dan niet offtopic? Sorry mods moest ff Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Zou iemand testement kunnen verzoeken een andere usericon te nemen, ik krijg steeds een inlogschermpje te zien als ik een topic open waar hij gepost heeft, en dat is van een duitse metalsite en als ik kijk bij eigenschappen van het rode kruisje op de plek waar zijn usericon moet staan dan zie ik een link naar die duitse site. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |