IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic deel 7 Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-02-2004 1:03 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 februari 2004 0:32 schreef Dwaallicht het volgende:
Zou ik ook doen, is immers iets om je over te schamen (mensen die vissen, krijgen bij mij beet ).
Hehehe, dat weet ik toch, Dwaal

quote:
Ik vind eigenlijk dat Elfensteen over de schreef is gegaan met z'n actie gisteren, waarover ik al per direct tegen hem op het forum mijn ongenoegen heb geuit. Ik vind hem een moderator van niks, ongeschikt voor het karwei, instabiel en arbitrair, zo.
Eh, gezien wat er gebeurd is zie ik mij genoodzaakt om hier ook even te melden dat de zaak opgepikt wordt. Ik zal morgen Paul (telefonisch) ook even inlichten van alles.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 17-02-2004 1:05 by Borgia Profiel van Borgia

Hopelijk heeft Elvensteen het intellect om de eer aan zichzelf te houden en uit eigen beweging op te stappen, dan hoeft de hoofdredactie het vuile werk niet op te knappen..maar hoe dan ook..de positie van Elf als moderator is onhoudbaar geworden door zijn misselijkmakende actie

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 17-02-2004 1:07]


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-02-2004 3:18 by invictis Profiel van invictis

bij deze dus een klacht richting Elfensteen;


dit had ik eerder geschreven in het betreffende topic maar ik zet het ook even hier neer om te laten zien dat ik er serieus mee zit;

"ik baal hier enorm van, wat ik eerder schreef komt niet overeen met mijn gevoelens dus vandaar dat ik dit wijzig. sommige dingen doe je gewoon niet en dit is er typisch 1 van Tom en dat meen ik.
Ontiegelijke klote en kut actie dus met als gevolg dat er zowieso 2 mensen echt serieus enorm van balen en mee zitten.
Dat wisselen van venster was een foutje ; kan de beste gebeuren. Maar waarom je dat in godsnaam dit op ZM moet quoten en posten?!
Sommige dingen gaan andere mensen gewoon serieus totaal geen een fuck aan.
Ik baal hiervan en ben op zijn zachtst gezegd erg enorm teleurgesteld en pissig op je 1e klas mbt die actie van je.
Ik heb onwijs vaak naar je geluisterd en ook gebabbeld van tijd tot tijd en geprobeerd je op te beuren en jij bij mij, dus ik snap er echt totaal geen klote van waarom je dit in godesnaam gedaan hebt.
Immo en ik hebben iets speciaals waar we enorm trots op en intens gelukkig mee zijn en ik wil niet dat dat op deze manier ten grabbel wordt gegooid, sommige dingen blijf je vanaf, dit meen ik!"


Ik doe dus serieus gvd geen oog dicht! ik baal serieus enorm van het geintje wat Tom geflikt heeft mbt "het gesprek van gisterennacht..".
Ik wil serieus dat hier iets tegen gedaan wordt en dat de betreffende posts gemodereerd worden.
Sommige dingen gaan andere mensen totaal geen fuck aan en ik wil echt heel serieus dat die posts verwijderd/gemodereerd/kan mij het schelen wat worden voordat er opeens allemaal tyfusgeintjes en dergelijke over worden gemaakt.
Daar zitten ik en Immo zeker niet op te wachten en ZM ook niet lijkt me!
Ik hoop en verwacht dat er serieus snel iets wordt ondernomen, want dit soort dingen kan gewoon niet en ik accepteer het ook niet!

Hij is Mod, hij zou beter moeten weten wat je wel en niet post; sommige zaken kunnen gevolgen hebben. Daar moet je je enorm van bewust zijn, als mens maar zeker als Moderator!

Nu kunnen mensen misschien denken van "tut tut tut waar maak je je druk om..." maar ik zit er nu eenmaal enorm mee en Immo ook.
Nu moet ik godverdomme maar kijken of ik uberhaupt nog in slaap val.
En ik snap echt niet dat die post er nog steeds staat?!
nuff said...well not enough
maar ik ben zo pissig dat ik wel een tig A-4tjes kan volhengsten maar ik neem aan dat de boodschap nu toch wel van meerdere fronten wel helder is!!!




[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 17-02-2004 3:31]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2004 7:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 februari 2004 0:18 schreef helmet het volgende:
En ten tweede zijn hier best behoorlijk wat mensen die naar gothic luisteren, maar die houden liever hun mond daarover zolang de metal-kindjes niet normaal kunnen doen.


Ik luister naar 'gothic'....maar tevens trek ik domme discussies en vragenlijstjes over waarom je je gothic kleedt zeer slecht. Dusssssss.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-02-2004 7:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jezus wat is dat triest van elfje

Kunnen we elf niet uit z'n mod status zetten en desnoods een vervanger inschakelen, ik ga voor Chel, die is tenminste principieel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2004 7:32 by Chelman Profiel van Chelman

Nee dank u. Ik wil geen gezeik over me heen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-02-2004 7:55 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 17 februari 2004 7:32 schreef Chelman het volgende:
Nee dank u. Ik wil geen gezeik over me heen.


Ik dacht dat jij wel het golden shower type was?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-02-2004 8:20 by Vampie Profiel van Vampie

..Waarom is dat topic nu weg?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-02-2004 8:21 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Zie je mail maar


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-02-2004 8:22 by Vampie Profiel van Vampie

Lazer op


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2004 8:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Och gut, Elfje probeert zijn sporen te wissen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2004 8:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 februari 2004 7:55 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik dacht dat jij wel het golden shower type was?



Ja, maar alleen met jou.


@Elf: beetje jammer dat je nu ook Vampie zit te schelden waarmee je (volgens mij ) een goede band had.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-02-2004 8:45 by Vampie Profiel van Vampie

Hou dat op had idd.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 8:54 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 17 februari 2004 0:56 schreef Immortella het volgende:
Nou, zoals ik al zei in 't betreffende topic valt dit me heel vies van hem tegen.
Wel altijd tegen me aan janken op msn (en dan met je achterlijke medelijden ook nog proberen hem op te beuren) en ons dan zoiets flikken?? Zeer kinderachtig, triest en ontzettend laag..
Alco en ik hebben verder beiden geen problemen met die gast (gehad), dus dit snap ik niet echt. Hij vindt zelf vast dat hij grappig is, nou, van mij had hij dit echt wel voor zich mogen houden. Tuurlijk mag iedereen lekker verliefd zijn, en de meest ranzige dingen met elkaar doen (voor mijn part), maar dit hoeft niet op zm.
En van mij mag dat stukje inderdaad wel even gemodereerd worden ja.

Oja, als mod kun je dit echt niet maken, dus hierbij een officiële klacht (de zoveelste) over Elfensteen, knikker die gast alsjeblieft uit z'n mod-status..


Wat is er gebeurt schat ?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-02-2004 8:55 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Oke, bij deze mijn excuses naar Immo en Alco, het was niet de bedoeling om hier iemand pijn mee te doen of te kwetsen. Ik dacht dat 1 zinnetje geen kwaad kon, ik heb, denk ik, Alco's antwoord nadat ik zei dat ik dat op ZM ging posten verkeerd ge-inteperteerd. Ik zie nu in dat ik dat eigenlijk niet had mogen doen en vind het terecht dat ik nu kwaad aangeken wordt. In het vervolg zal ik erop letten en me wat anders opstellen, ik hoop dat dit voldoende is om de schade ook maar iets te herstellen..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2004 8:56 by Chelman Profiel van Chelman

Was het niet beter om alleen de desbetreffende posts te moddereren i.p.v. het hele topic te dumpen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-02-2004 9:02 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Het topic is niet gedumpt, hij staat op een plaats zodat Helmet rustig kan oordelen.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 17-02-2004 10:10 by dzouwe Profiel van dzouwe

quote:
Op 17 februari 2004 9:02 schreef Elfensteen het volgende:
Het topic is niet gedumpt, hij staat op een plaats zodat Helmet rustig kan oordelen.


Wil je mij even een email sturen?
Ben je adres kwijt!


changed to 'ouwe'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2004 10:13 by Chelman Profiel van Chelman

vlgs. mij username @ zwaremetalen . c o m


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 10:14 by campske666 Profiel van campske666

Chelman@zwarementalen.com dus ?

(wilde het ff goed intype, heb het toch maar niet gedaan. Zwak hé. )


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2004 10:17 by Chelman Profiel van Chelman

ik heb geen ZM account....mij ga je er niet mee spam-baiten...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 10:19 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 17 februari 2004 10:17 schreef Chelman het volgende:
ik heb geen ZM account....mij ga je er niet mee spam-baiten...


Oh, ff verkeerd begrepen dan. nevermind


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-02-2004 11:41 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Ik heb weer eens iets gemist zo te zien...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2004 11:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 februari 2004 8:55 schreef Elfensteen het volgende:
Oke, bij deze mijn excuses naar Immo en Alco, het was niet de bedoeling om hier iemand pijn mee te doen of te kwetsen. Ik dacht dat 1 zinnetje geen kwaad kon, ik heb, denk ik, Alco's antwoord nadat ik zei dat ik dat op ZM ging posten verkeerd ge-inteperteerd. Ik zie nu in dat ik dat eigenlijk niet had mogen doen en vind het terecht dat ik nu kwaad aangeken wordt. In het vervolg zal ik erop letten en me wat anders opstellen, ik hoop dat dit voldoende is om de schade ook maar iets te herstellen..


1 het heeft niks met je modstatus te maken
2 er wordt wel vaker iets uit msn gequote, who cares

conclusie: ze moeten niet zo zeiken

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2004 11:45]


Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 11:45 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 17 februari 2004 11:43 schreef karnivoor het volgende:
1 het heeft niks met je modstatus te maken
2 er wordt wel vaker iets uit msn gequote, who cares
3 ze moeten niet zo huilen



*zwiert alle ZM'ers uit z'n msn lijst*


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen