IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic deel 7 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mods doen alleen de simpele klachtjes, topicje sluiten, usertje bannen, slappe zakjes beschermen.

Maar zich in dienst stellen van het forum is te ver gezocht.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-03-2004 22:41 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 maart 2004 22:25 schreef Jenje het volgende:
Beli kan wel topics sluiten maar niet ff het fatsoen tonen om op users te reageren.

Grmbl.. nou heb ik er genoeg van om over dat onderwerp dat gezeik over 'ons' heen te krijgen. Je moet bij Paul wezen. Ik heb 'm al gevraagd om jullie te woord te staan, maar vooralsnog heeft hij blijkbaar geen tijd gehad.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-03-2004 22:41 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 maart 2004 22:30 schreef Jenje het volgende:
Mods doen alleen de simpele klachtjes, topicje sluiten, usertje bannen, slappe zakjes beschermen.

Maar zich in dienst stellen van het forum is te ver gezocht.

Zonder ons was dit forum al heel lang verzand in offtopic gezever (nooit leuk voor de topicstarter), legio topics die over hetzelfde onderwerp gaan, geflame enzo, allerhande problemen voor users met een "trage" pc (zoals met veel te grote avatars enzo, overdadig smileygebruik), was dit forum al lang onder de voet gelopen door saboteurs (zoals dat geval met die Fransen die hier eens waren).

Ik geef toe, ik ben het ook niet altijd eens met beslissingen die sommige mods nemen maar wij zijn geen übermenschen, wij maken ook fouten.

Moderators zijn gewoon onmisbaar, net zoals de gerechtelijke macht in een samenleving.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 22:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

schuif af schuif af

Beantwoord de vragen dan op zijn minst, ik heb nu 2x een klacht/vraag gesteld en daar wordt niets van gezegd.

Kritiek leveren mag niet, en mensen wijzen op hun verantwoordelijkheden ook niet, ik denk niet dat de mods er zoveel aandeel in hebben over hoe het forum loopt, zeker een aantal van de mods niet.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-03-2004 22:44 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 maart 2004 22:43 schreef Jenje het volgende:
schuif af schuif af. Beantwoord de vragen dan op zijn minst, ik heb nu 2x een klacht/vraag gesteld en daar wordt niets van gezegd.
Niets 'schuif af'. Je vroeg 'waarom'... ik weet het niet. Beli weet het niet. De mods weten het niet. Paul weet het wel, bij Paul moet je wezen.

quote:
ik denk niet dat de mods er zoveel aandeel in hebben over hoe het forum loopt
Als ex-mod zou jij toch moeten kunnen aanvoelen hoe snel de puinhoop groeit als er hier niets zou gebeuren.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 22:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 maart 2004 22:44 schreef helmet het volgende:
Niets 'schuif af'. Je vroeg 'waarom'... ik weet het niet. Beli weet het niet. De mods weten het niet. Paul weet het wel, bij Paul moet je wezen.


quote:
Als ex-mod zou jij toch moeten kunnen aanvoelen hoe snel de puinhoop groeit als er hier niets zou gebeuren.
ik denk al, waar blijft dat gezeur over ex-mod. altijd een dooddoener als mods met de bek vol tanden staan. Als ex-mod weet ik 100% zeker dat die acties van tegenwoordig nergens op slaan en meer getuigen van vriendjespolitiek en omhooggevallen ego's


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-03-2004 22:48 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 maart 2004 22:46 schreef Jenje het volgende:

Ah, lekker volwassen.

Okay, dan maar weer over naar de serieuze klachten.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 22:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 maart 2004 22:48 schreef helmet het volgende:
Ah, lekker volwassen.

Okay, dan maar weer over naar de serieuze klachten.



Ok
klacht 1 : waarom word Krieg nu wel weer toeglaten?
klacht 2 : morgil sluit zinnige topics


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2004 22:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2004 16:09 schreef Morgil het volgende:
Juist! Zojuist gesloten. Ik ben nu op zoek naar alle topics die gesloten kunnen worden. Een hele klus, maar het maakt het een stuk overzichtelijker.


Als je een verzameltopic maakt, wil je dan wel ff alle links erin zetten van de gesloten topics of de complete inhoud pasten want anders gaat er bergen info verloren

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2004 22:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-03-2004 22:53 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 maart 2004 22:49 schreef Jenje het volgende:
klacht 1 : waarom word Krieg nu wel weer toeglaten?
Ik verwijs u, wederom, door naar Paul.
quote:
klacht 2 : morgil sluit zinnige topics
Het werd nogal een chaos met topics over de ene TV serie na de andere. De zoveelste film. Etc. We hebben een aantal film-topics, we hebben een aantal serie-topics. Voor een metalforum zou dat toch voldoende moeten zijn.

Hoe is het nou? Proberen we een keer te faciliteren dat er over metal gepraat kan worden is het nog niet goed.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-03-2004 22:54 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 21 maart 2004 22:53 schreef helmet het volgende:
Hoe is het nou? Proberen we een keer te faciliteren dat er over metal gepraat kan worden is het nog niet goed.
Wordt er nog gepraat over het sluiten van het Onzin-gedeelte?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-03-2004 22:55 by Snaack Profiel van Snaack

Best overzichtelijk als de inhoudelijke discussies over bepaalde films/ series (bijv. Bowling for Columbine) in plaats van in eigen topic door elkaar heen in een overkoepelend topic worden gevoerd!

En maar zeiken als mensen nieuwe topics aanmaken.. Informatie moet wel VINDBAAR zijn op een LOGISCHE plek..

Een discussie over Bowling for Columbine verwacht ik in het topic "BOwling for Columbine" en niet gefragmenteerd over "Het algemene filmdiscussie topic deel LXVIV pagina 43", "Het algemene filmdiscussie topic deel DVII pagina 12" en "Het algemene filmdiscussie topic deel VIII pagina 27"

Het doel was toch om het OVERZICHTELIJKER te maken?

Lekker kansloze actie dit..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 22:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 maart 2004 22:54 schreef Elfensteen het volgende:
Wordt er nog gepraat over het sluiten van het Onzin-gedeelte?
Last time I asked, NEE.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-03-2004 22:55 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 21 maart 2004 22:55 schreef Jenje het volgende:
Last time I asked, NEE.
Hm...en dan worden er wel film/serie topics gesloten? Die topics dragen meer bij aan het forum dan de rest van die onzin-rommel imho.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-03-2004 23:00 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 21 maart 2004 22:54 schreef Elfensteen het volgende:
Wordt er nog gepraat over het sluiten van het Onzin-gedeelte?


Ik snap niet echt waarom hier überhaupt nog over gepraat zou moeten worden.. Het onzin gedeelte kan je zelf gewoon uitschakelen als je dat wil.
Voor de meeste users is dit forum een tweezijdig iets, enerzijds om nuttige informatie over bands, concerten en andere aanverwante metaldingen te weten te komen.
Anderzijds om te kunnen ouwehoeren in de onzintopics als het fototopic, lultopic, 'grappig'topic (ofzoiets) en dergelijke.

Geef eens een goede reden waarom het onzin gedeelte weg zou moeten als je het gewoon uit kan schakelen als jij (in het algemeen) het niet wil zien.


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mja, mijns inziens is er dus sinds ik gestop ben geen kut veranderd qua moderators.
Groot deel van de mods doet hun werk niet, geniet alleen van de naar hun mening hogere status en laten alleen van zich horen in het moderatieforum. Niemand weet wat precies de regels zijn, mentaal onevenwichtige mods maken daar weer misbruik van en het is weer een puinhoop.


Ja .. was een goede beslissing van me


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-03-2004 23:06 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 maart 2004 22:53 schreef helmet het volgende:
(...)
Hoe is het nou? Proberen we een keer te faciliteren dat er over metal gepraat kan worden is het nog niet goed.


Jullie zijn grappig...

Daar zijn toch de subfora voor uitgevonden? Metaldiscussies in het heavy metal-forum, andere discussies in andere fora. Waarom hebben mensen toch zo'n moeite om gewoon die fora uit elkaar te houden?

Zoals gewoonlijk schieten jullie weer eens lekker het doel voorbij... Want het wordt er zo echt stukken duidelijker op... maar niet heus...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-03-2004 23:10 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 maart 2004 22:55 schreef Snaack het volgende:
Best overzichtelijk als de inhoudelijke discussies over bepaalde films/ series (bijv. Bowling for Columbine) in plaats van in eigen topic door elkaar heen in een overkoepelend topic worden gevoerd!
Ja, daar geef je dan ook inderdaad net een voorbeeld van een film dat wel een eigen topic nodig heeft inderdaad. Evenals LotR (die ook nog open is inderdaad) valt er over de inhoud van Bowling for Columbine, of bijvoorbeeld American History X of Schindler's List, genoeg te discussieren.

Topic is ook weer open.. zijn er nog meer 'bad calls' geweest?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-03-2004 23:11 by Snaack Profiel van Snaack

hehehehe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ok dan

Paul, waarom mag Heer Krieg/Captain Winter/Faust nu wel were terug komen terwijl bijvoorbeeld McDoom of Panda niet terug mogen komen? De regel zoals die neergezet was Gebanned=Gebanned, dus ik vind het dan erg vreemd dat Krieg na zoveel gedonder nu wel terug mag komen.



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-03-2004 23:13 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 maart 2004 23:10 schreef helmet het volgende:

genoeg te discussieren.




precies!


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2004 23:13 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2004 23:10 schreef helmet het volgende:
...
Topic is ook weer open.. zijn er nog meer 'bad calls' geweest?


JA! :

quote:
Op 21 maart 2004 22:50 schreef Mutilator het volgende:
Als je een verzameltopic maakt, wil je dan wel ff alle links erin zetten van de gesloten topics of de complete inhoud pasten want anders gaat er bergen info verloren


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-03-2004 23:14 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 maart 2004 23:12 schreef Jenje het volgende:
Ok dan

Paul, waarom mag Heer Krieg/Captain Winter/Faust nu wel were terug komen terwijl bijvoorbeeld McDoom of Panda niet terug mogen komen? De regel zoals die neergezet was Gebanned=Gebanned, dus ik vind het dan erg vreemd dat Krieg na zoveel gedonder nu wel terug mag komen.



We wachten nog op antwoord van Paul, nu genoeg daarover, wanneer we antwoord hebben laten we iets weten.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 23:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 maart 2004 23:14 schreef beli mawr het volgende:
We wachten nog op antwoord van Paul, nu genoeg daarover, wanneer we antwoord hebben laten we iets weten.
Ja dat zeg ik toch? Vanwaar deze loze kijk-mij-de-mod-uithangen opmerking?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-03-2004 23:17 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 maart 2004 23:15 schreef Jenje het volgende:
Ja dat zeg ik toch? Vanwaar deze loze kijk-mij-de-mod-uithangen opmerking?

Kan ik eraan doen dat we nog geen antwoord hebben van Paul gvd, ik heb hem nog een mail gestuurd, maar ik kan toch geen antwoord van Paul tevoorschijn toveren, of wel soms.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen