|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik hoop dat het druipende sarcasme u niet ontgaat, heer Azzy I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Inderdaad, ook in bijv. het christendom worden alle regels der logica getart dus Paul's simulatie van goddelijkheid is zeer natuurgetrouw |
|
quote: hmmz akkoord, kan me er wel iets bij voorstellen. Ik zal eens kijken wat ik dan voor reacties bij elkaar kan slepen. Ik vraag jullie echter dan wel of ik middels het klachtentopic mensen mag vragen of ze mij willen mailen met de betreffende klachten over het modbeleid. Op deze manier kan ik het dan in zijn geheel naar jullie toe kan mailen. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Bij deze dan? We zullen het laten staan... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: prima, dank je wel. Ik mail jullie zodra ik iets heb. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Memorial et accessforall punt en el heh? |
|
quote: juistum Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mods, er zijn toch wel genoeg topics over dimmu borgir lijkt me ...http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1249360 en kan er nou iemand EINDELIJK het levensbeschouwingstopic eens de juiste naam geven ... |
|
quote: Ja, ik denk dat ze dat over het hoofd zien. Er zijn gewoon geen mods, omdat ze allemaal gay zijn... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Staan ze allemaal achter je? |
|
Kun je echt geen betere grappen bedenken? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Niet op jouw nivo .. |
|
LOL@jenje |
|
Ik vind het vervelend mijzelf te moeten herhalen maar: kun je echt geen betere grappen bedenken? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Niet op jouw nivo .. |
|
Ik vind het vervelend mijzelf te moeten herhalen maar: kun je echt geen betere grappen bedenken? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Klacht: '' is off topic en chat slow ... bannen! |
|
Bedoel je mij? Ik weet het niet zeker, "''" is namelijk niet mijn username. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Done. Alleen even 1 vraag: waarom? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Waar zijn de rode kruisjes gebleven ? Nu staat er altijd 'dit plaatje kan ik niet laden'. Als je dan zelf wil uitzoeken wat er mis is, moet je de url in de source gaan opzoeken. Ik ijver voor de terugkeer van de kruisjes In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: jezus jij kan echt niks anders dan zeiken he?? accepteer eens wat regels of krijg een leven, zoek een baan, ga wat anders doen ofzo aargh Je moeder. |
|
quote: moet je dat niet vragen voordat je iets veranderd?? Je moeder. |
|
quote: ik zag wel enigzins in waarom het verandert moest worden maar aan de andere kant was de vorige titel ook prima. Ik zag gewoon het verschil niet behalve dat Taake nou niet "nieuw" meer is. Vandaar Ik vroeg me alleen een beetje af wat jouw reden voor het aanvragen van die verandering was. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |