IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic deel 7 Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 15:52 by campske666 Profiel van campske666



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-03-2004 15:53 by Dargull Profiel van Dargull

Welk gedeelt van NIET slowchatten hebben jullie net verkeerd gelezen?

(retorische vraag dus je hoeft er niet op te antwoorden.)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2004 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vraag ipv klacht (with yer permission): Is er binnen de mods nog de discussie gaande over wel of niet sluiten van onzinforum?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 16:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2004 13:18 schreef Zenial het volgende:
hahahahahahahahahahahaha

Ja Paul, karnivoor vind je forum niet meer tof, dus dan kan je net zo goed de stekker eruit trekken...



he dumbo, ik zit nog steed sop dit forum, ik vermaak me wel maar paul dus niet wat ik dus letterlijk typte, leer lezen

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2004 17:14]


Je moeder.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-03-2004 17:02 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 maart 2004 15:33 schreef campske666 het volgende:
Of erger nog: hun avatar

Helemaal erg: Die eikels die een random-avatar scriptje gebruiken!


Zenial


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 11-03-2004 17:10 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 11 maart 2004 17:02 schreef Zenial het volgende:
Helemaal erg: Die eikels die een random-avatar scriptje gebruiken!


ligt eraan die van helmut herken ik nog wel aangezien die op elkaar lijken



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 17:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik wil klagen over de subtitel van Invictis ik vind die namelijk aanstootgevend. Ik voorzie een complot!!!

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-03-2004 17:16]


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 18:46 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 11 maart 2004 17:16 schreef ghoulliette het volgende:
ik wil klagen over de subtitel van Invictis ik vind die namelijk aanstootgevend. Ik voorzie een complot!!!



oh
paranoia? , nou als je er echt een probleem mee hebt en dat kan onderbouwen dan wil ik er misschien wel over nadenken om hem te wijzigen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-03-2004 20:12 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Power abuse in het godverdomme topic:
quote:
Op 11 maart 2004 20:09 schreef Elfensteen het volgende:
ik leef met Morgil mee
Ze legt me woorden in de mond, terwijl ik alleen " " zei..Ik hoop dat er eens serieus naar de mod-kwaliteiten van mevrouw Morgil gekeken worden ipv de gebruikelijke vriendjespolitiek


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 11-03-2004 20:13 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 11 maart 2004 20:12 schreef Elfensteen het volgende:
Power abuse in het godverdomme topice legt me woorden in de mond, terwijl ik alleen " " zei..Ik hoop dat er eens serieus naar de mod-kwaliteiten van mevrouw Morgil gekeken worden ipv de gebruikelijke vriendjespolitiek


ach joh, een geintje moet kunnen hoor. En eerlijk gezegd heb ik een beetje genoeg van dat gezeur "Morgil is niet genoeg online", want ik ben er ZAT. Ik post alleen niet veel, maar hou alles wel in de gaten.
En ik vind trouwens niet dat ik me voor deze actie hoef te verantwoorden.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-03-2004 20:14 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 11 maart 2004 20:13 schreef Morgil het volgende:
ach joh, een geintje moet kunnen hoor. En eerlijk gezegd heb ik een beetje genoeg van dat gezeur "Morgil is niet genoeg online", want ik ben er ZAT. Ik post alleen niet veel, maar hou alles wel in de gaten.
En ik vind trouwens niet dat ik me voor deze actie hoef te verantwoorden.
He, bij mij konden ze ook niet tegen een geintje, je moet wel scherp blijven, als mod zeinde, en zelfs als ik je zie posten laat je topics open die gesloten dienden te worden


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-03-2004 20:15 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 maart 2004 20:12 schreef Elfensteen het volgende:
Power abuse in het godverdomme topice legt me woorden in de mond, terwijl ik alleen " " zei..Ik hoop dat er eens serieus naar de mod-kwaliteiten van mevrouw Morgil gekeken worden ipv de gebruikelijke vriendjespolitiek


Fucking hell, nou zie ik pas dat Morgil jouw post had ge-edit, ik dacht dat jij dat zelf had gedaan


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-03-2004 20:16 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Ik maak even een klacht over het feit dat ik vind dat er te weinig respect voor elkaar hier is.

En ik vind dat als een mod een post edit, dat hij/zij dan geen nieuwe zinnen maakt, maar geen een punt oid


FREEZE


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 11-03-2004 20:16 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 11 maart 2004 20:14 schreef Elfensteen het volgende:
He, bij mij konden ze ook niet tegen een geintje, je moet wel scherp blijven, als mod zeinde, en zelfs als ik je zie posten laat je topics open die gesloten dienden te worden


Hoezo "gesloten dienden te worden". Jij bent niet degene die dit bepaald. Topics met een goeie discussie of interessante inhoud hoeven niet per definitie dicht, ook al zijn er twee van.
En ja, ook ik zie wel eens topics over het hoofd. So sue me!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-03-2004 20:19 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 11 maart 2004 20:16 schreef Phantom Lord het volgende:
Ik maak even een klacht over het feit dat ik vind dat er te weinig respect voor elkaar hier is.

En ik vind dat als een mod een post edit, dat hij/zij dan geen nieuwe zinnen maakt, maar geen een punt oid
Daar maak je een punt mijn waarde, ik heb best respect voor iemand, maar in dit geval was duidelijk de inkt van de printer op, daar mag je best om lachen!

En een post in een nieuwe zin editen is gewoon power-abuse, voor persoonlijke doeleinden, ik zei iig niets beledigends oid
quote:
Op 11 maart 2004 20:16 schreef Morgil het volgende:
Hoezo "gesloten dienden te worden". Jij bent niet degene die dit bepaald. Topics met een goeie discussie of interessante inhoud hoeven niet per definitie dicht, ook al zijn er twee van.
En ja, ook ik zie wel eens topics over het hoofd. So sue me!
Een test van Chelman? Of het topic graag gesloten mocht worden zie je over het hoofd? Als hij bovenaan staat? Knap...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-03-2004 20:20 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 maart 2004 20:13 schreef Morgil het volgende:
ach joh, een geintje moet kunnen hoor. En eerlijk gezegd heb ik een beetje genoeg van dat gezeur "Morgil is niet genoeg online", want ik ben er ZAT. Ik post alleen niet veel, maar hou alles wel in de gaten.
En ik vind trouwens niet dat ik me voor deze actie hoef te verantwoorden.


Aan een kant vond ik die gewijzigde post best grappig, maar aan de andere kant horen moderators natuurlijk niet ff doodleuk posts te gaan zitten wijzigen.
Dan kun je 'm beter quoten en in die quote gaan zitten klooien...

En probeer alsjeblieft je persoonlijke aversie jegens bepaalde mensen niet al te veel invloed op je functioneren als moderator te laten hebben, want dit soort "gezeur" hebben we al eerder gehad.

Just my two cents...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-03-2004 20:23 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 11 maart 2004 20:19 schreef Elfensteen het volgende:
Daar maak je een punt mijn waarde, ik heb best respect voor iemand, maar in dit geval was duidelijk de inkt van de printer op, daar mag je best om lachen!

En een post in een nieuwe zin editen is gewoon power-abuse, voor persoonlijke doeleinden, ik zei iig niets beledigends oid
Inderdaad, maar toch, het is best frustrerend dat soort dingen af en toe hoor... (@printer)

En ja, ik blijf erbij, laat elkaar in elkaars waarde loop niet zo godverdomde veel te zeiken! Anders dan kan Paul imho de stekker er inderdaad uittrekken omdat er dan waarschijnlijk bijna alleen maar gezeik is en een stuk minder goede discussies!


FREEZE


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 11-03-2004 20:23 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 11 maart 2004 20:20 schreef altx het volgende:
Aan een kant vond ik die gewijzigde post best grappig, maar aan de andere kant horen moderators natuurlijk niet ff doodleuk posts te gaan zitten wijzigen.
Dan kun je 'm beter quoten en in die quote gaan zitten klooien...

En probeer alsjeblieft je persoonlijke aversie jegens bepaalde mensen niet al te veel invloed op je functioneren als moderator te laten hebben, want dit soort "gezeur" hebben we al eerder gehad.

Just my two cents...


Ja daar heb je gelijk in. Dit is ook echt niet iets wat ik altijd doe ofzo, gewoon iets eenmaligs.
Anyway, ik heb geen problemen met Elfensteen, als het bv Helmet was geweest had ik precies hetzelfde gedaan. Dus niks persoonlijks.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-03-2004 20:25 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 11 maart 2004 20:23 schreef Morgil het volgende:
Ja daar heb je gelijk in. Dit is ook echt niet iets wat ik altijd doe ofzo, gewoon iets eenmaligs.
Anyway, ik heb geen problemen met Elfensteen, als het bv Helmet was geweest had ik precies hetzelfde gedaan. Dus niks persoonlijks.
Is ook niets persoonlijks, vind het alleen een vreemde manier van modereren ivb met het nieuwe beleid! Overigens kan je Helmet niet modden


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-03-2004 20:28 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 11 maart 2004 20:14 schreef Elfensteen het volgende:
He, bij mij konden ze ook niet tegen een geintje, je moet wel scherp blijven, als mod zeinde, en zelfs als ik je zie posten laat je topics open die gesloten dienden te worden


Geintje?! Je zat serieus te flamen dude...



robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 11-03-2004 20:28 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

*valt van stoel van het lachen*

wat een discussie


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-03-2004 20:29 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 11 maart 2004 20:28 schreef Kramy het volgende:
Geintje?! Je zat serieus te flamen dude...
(ik flame je!)
quote:
Op 11 maart 2004 20:28 schreef robbemans het volgende:
*valt van stoel van het lachen*

wat een discussie


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-03-2004 20:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 maart 2004 20:25 schreef Elfensteen het volgende:
Is ook niets persoonlijks, vind het alleen een vreemde manier van modereren ivb met het nieuwe beleid! Overigens kan je Helmet niet modden


Kan nu dan alsjeblieft een dikke vette . achter dit onderwerp? Morgil weet nu hoe je erover denkt. En verder vind ik het eerlijk gezegd niet nodig om van een muis een olifant te maken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 11-03-2004 20:32 by Morgil Profiel van Morgil

Juist.

Ontopic nu! KLACHTEN!


' '
Usericon van ' '
Posted 11-03-2004 20:34 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 maart 2004 20:12 schreef Elfensteen het volgende:
Power abuse in het godverdomme topice legt me woorden in de mond, terwijl ik alleen " " zei..Ik hoop dat er eens serieus naar de mod-kwaliteiten van mevrouw Morgil gekeken worden ipv de gebruikelijke vriendjespolitiek


Zelfde verhaal als met jouw he Elfensteen. Mod-powers misbruiken uit eigen belang. Dat is aftreden he...


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen