|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Persoonlijke aanvallen buiten het forum om, hoe laag "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
niet zeiken, zero tolerance uber alles Je moeder. |
|
fucking hell, er wordt echt veels te snel met bans geslingerd hier Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
er wordt gewoon veel te weinig aan de regels gehouden. helmet is de enigste die schijnbaar met de situatie weet om te gaan hoewel ook redelijk subjectief maar toch... niet zeiken mensen Je moeder. |
|
wie is er nu weer allemaal weg dan? |
|
niet zeiken? dus jij stond ook achter de ban die ik kreeg? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ik doe mijn uiterste best om zo objectief mogelijk te blijven mensen, maar niemand is perfect. Mochten jullie het gevoel hebben dat ik stelselmatig mensen bescherm dan hoor ik dat natuurlijk graag (via E-mail). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: je wordt gebanned als je de regels overtreed anders is er geen voet om op te staan voor een ban conclusie je hebt het aan jezelf te danken en ja ik sta er dan achter [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-03-2004 17:02] Je moeder. |
|
Waar is het "wie is er gebanned topic" ineens heen? Ik kreeg niet eens de kans erin te posten! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: en te radicale beslissingen en vergissingen zijn natuurlijk totaal out of the question , argh echt denk toch eens na . Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hahahaha nee natuurlijk zijn degenen die gebanned worden het er niet mee eens. Ik ben blij dat er eens wat gebanned worden, gaan er misschien mensen zich aan de regels houden. En niet zeiken, het zijn over het algemeen toch maar korte bans. Zenial |
|
Kan in dat geval die irritante kutpuber van een bas_bin_laden eens een tijdje geband worden, ik zie allemaal reacties gemodereerd worden maar zijn zelfingenomen zever blijft maar staan. Check eens het goden/kosmonauten topic, http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1243392. Of op zijn minst wat consequentie in het modereren van 'off-topic posts' graag. |
|
We zullen 'm in de gaten houden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ook een beetje flauw, hoor. Oud Vuil. |
|
er wordt weer overdreven snel gemodereerd, waarom als ik vragen mag, was het nu weer zo extreem offtopic? het stond toch in verband met de ban van Chel en de mods? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ook de ban van Chelman is offtopic daar (en staat nog steeds niet ter discussie). Bovendien was het een voortzetting van een nutteloze slowchat, ik heb nauwelijks een opmerking over de nieuwe moderators gezien. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
doe je deze ook sluiten ??? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1249080 of mag deze wel open blijven ?? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: mag er een collectieve klachtenbox geopend worden over dit soort zaken; zodat alle klachten verzameld kunnen worden mbt deze zaken (als hoe de mods zich gedragen en de bans) zodat jullie eens een totaaloverzicht hebben hoe de gebruikers van ZM over dit soort zaken denken? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zoiets als een klachten topic bedoel je? Zenial |
|
Een dergelijk topic was er maar dat heeft Paul nadat het bestaan van dat topic hem na ongeveer een jaar al was opgevallen gesloten omdat hij het een "walgelijk" topic vond staat mij vaag bij |
|
quote:Hoe de mods zich gedragen? Hahahahahahahah!!!!!!!! Dat is een grapje toch? Of wil je soms een controlerende orgaan gaan oprichten... pfff, lees de signature van helmet, dat legt al een heleboel uit. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 09-03-2004 19:15] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hehe |
|
quote: |
|
quote:Eh daar spreekt u mee? Daar is dit topic dus voor... tja, dat wij het overzicht niet helemaal kunnen houden omdat jullie zelfs hier zitten te slowchatten af en toe (dit is niet naar jou gericht!)... En anders hebben we nog steeds een mailbox. Maar hoe vaak we jullie ook vragen om daar een gegrond verhaal heen te sturen is daar volgens mij nooit veel respons op geweest... I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |