IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic deel 7 Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2004 23:18 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

GODVERDEGODVERDOMME!!! Loop je hier jarenlang zo zinnig mogelijke shit te plaatsen word je nog genegeerd

quote:
Op 21 maart 2004 22:50 schreef Mutilator het volgende:
Als je een verzameltopic maakt, wil je dan wel ff alle links erin zetten van de gesloten topics of de complete inhoud pasten want anders gaat er bergen info verloren


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2004 23:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 maart 2004 22:55 schreef Snaack het volgende:
Best overzichtelijk als de inhoudelijke discussies over bepaalde films/ series (bijv. Bowling for Columbine) in plaats van in eigen topic door elkaar heen in een overkoepelend topic worden gevoerd!

En maar zeiken als mensen nieuwe topics aanmaken.. Informatie moet wel VINDBAAR zijn op een LOGISCHE plek..

Een discussie over Bowling for Columbine verwacht ik in het topic "BOwling for Columbine" en niet gefragmenteerd over "Het algemene filmdiscussie topic deel LXVIV pagina 43", "Het algemene filmdiscussie topic deel DVII pagina 12" en "Het algemene filmdiscussie topic deel VIII pagina 27"

Het doel was toch om het OVERZICHTELIJKER te maken?

Lekker kansloze actie dit..
Mijn idee, wiens plan was dit eigenlijk en had het niet eerst overlegd kunnen worden? Idd beetje respectloos naar de mensen die een topic willen starten over een specifieke film/ serie, dat dat nu op de grote hoop in deeltje zoveel terechtkomt en je door de hooiberg aan info kan zoeken naar de relevante speld aan feedback over jouw film cq serie.
Natuurlijk snap ik dat er het een en ander overzichtelijker moet waar het kan maar of het in dit geval ook daadwerkelijk kan is toch minstens discutabel...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 21-03-2004 23:26 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 21 maart 2004 23:18 schreef Mutilator het volgende:
GODVERDEGODVERDOMME!!! Loop je hier jarenlang zo zinnig mogelijke shit te plaatsen word je nog genegeerd




Nee dat word je niet, ik ben namelijk een lijstje aan het maken en dat word gepost in de betreffende topics.
Sorry dat ik niet reageerde.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-03-2004 23:28 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

kunnen mensen ook nog eens wat anders dan zeiken? bijvoorbeeld een leven krijgen ofzo?


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2004 23:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 maart 2004 23:28 schreef karnivoor het volgende:
kunnen mensen ook nog eens wat anders dan zeiken? bijvoorbeeld een leven krijgen ofzo?
Posten in het daarvoor bestemde topic ipv geen klachten in een "klachten" topic mikken? Jij bent er zeker ook zo eentje die zijn afval in de verkeerde bak dumpt, of valt dat mee?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-03-2004 23:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 maart 2004 23:20 schreef Greycloak het volgende:
Mijn idee, wiens plan was dit eigenlijk en had het niet eerst overlegd kunnen worden? Idd beetje respectloos naar de mensen die een topic willen starten over een specifieke film/ serie, dat dat nu op de grote hoop in deeltje zoveel terechtkomt en je door de hooiberg aan info kan zoeken naar de relevante speld aan feedback over jouw film cq serie.
Natuurlijk snap ik dat er het een en ander overzichtelijker moet waar het kan maar of het in dit geval ook daadwerkelijk kan is toch minstens discutabel...


Ik zou sowieso willen zeggen: Laat Paul eerst een zoekmechanisme bouwen dat je dan bepaalde informatie ook nog terug kan vinden (want als nu iets op pagina 27 van een bepaald topic staat, hoe moet je dat in hemelsnaam terugvinden?) en ga dan pas allerlei topics samenvoegen...

Just my 2 cents...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 21-03-2004 23:29 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 21 maart 2004 23:12 schreef Jenje het volgende:
Paul, waarom mag Heer Krieg/Captain Winter/Faust nu wel were terug komen terwijl bijvoorbeeld McDoom of Panda niet terug mogen komen? De regel zoals die neergezet was Gebanned=Gebanned, dus ik vind het dan erg vreemd dat Krieg na zoveel gedonder nu wel terug mag komen.


Dat 'gebanned=gebanned' is denk ik niet van toepassing (en hopelijk blijft het zo).
Doomy moet nog 18 dagen uitzitten volgens zijn profiel.
Panda blijft de uitzondering op de regel.

Ben overigens ook wel benieuwd naar de reactie van Paul op uw vraag.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2004 23:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 maart 2004 23:29 schreef altx het volgende:
Ik zou sowieso willen zeggen: Laat Paul eerst een zoekmechanisme bouwen dat je dan bepaalde informatie ook nog terug kan vinden (want als nu iets op pagina 27 van een bepaald topic staat, hoe moet je dat in hemelsnaam terugvinden?) en ga dan pas allerlei topics samenvoegen...

Just my 2 cents...
Ja precies, alleen met een op die manier aangepaste zoekfunctie is het handig om meerdere films en series en whatever in een overkoepelend topic te mikken!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-03-2004 23:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 maart 2004 23:29 schreef Greycloak het volgende:
Posten in het daarvoor bestemde topic ipv geen klachten in een "klachten" topic mikken? Jij bent er zeker ook zo eentje die zijn afval in de verkeerde bak dumpt, of valt dat mee?



wij zijn zo lui dat we niet eens twee afvalbakken hebben

maar men lijkt drukker te zijn met het zeiken op het forum dan het lol hebben op het forum... nouja niet mijn probleem, ik heb ook wel dikke lol om de meesten in dit topic


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2004 23:40 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2004 23:26 schreef Morgil het volgende:
Nee dat word je niet, ik ben namelijk een lijstje aan het maken en dat word gepost in de betreffende topics.
Sorry dat ik niet reageerde.


OK


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-03-2004 23:44 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 21 maart 2004 23:31 schreef Greycloak het volgende:
Ja precies, alleen met een op die manier aangepaste zoekfunctie is het handig om meerdere films en series en whatever in een overkoepelend topic te mikken!





Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-03-2004 23:56 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 21 maart 2004 23:10 schreef helmet het volgende:

Topic is ook weer open.. zijn er nog meer 'bad calls' geweest?


Heb er zelf niets mee, maar ik denk dat Harry Potter ook een fenomeen op zich is. Het topic had al erg veel reacties en er zijn toch al 2 films en 5 á 6 boeken over gemaakt. Harry Potter is (vooral de laatste tijd) zo'n hype dat ik denk dat het zijn eigen topic wel verdient.

Plus dat ik het er mee eens ben dat de zoekfunctie dan veranderd zou moeten worden. Elke nieuwe user opent een Harry Potter topic op deze manier (als hij dat zou willen), omdat de zoekfunctie niets aangeeft als je HP intypt <- is maar een voorbeeld, maar zo werkt het wel..
Als je HP in zou typen, vind je niet het algemene filmtopic..


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-03-2004 23:59 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 21 maart 2004 23:56 schreef Immortella het volgende:
Heb er zelf niets mee, maar ik denk dat Harry Potter ook een fenomeen op zich is. Het topic had al erg veel reacties en er zijn toch al 2 films en 5 á 6 boeken over gemaakt. Harry Potter is (vooral de laatste tijd) zo'n hype dat ik denk dat het zijn eigen topic wel verdient.

Plus dat ik het er mee eens ben dat de zoekfunctie dan veranderd zou moeten worden. Elke nieuwe user opent een Harry Potter topic op deze manier (als hij dat zou willen), omdat de zoekfunctie niets aangeeft als je HP intypt <- is maar een voorbeeld, maar zo werkt het wel..
Als je HP in zou typen, vind je niet het algemene filmtopic..


ook niet als je zoekt op inhoud



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-03-2004 0:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 maart 2004 23:59 schreef Matthijz Filth het volgende:
ook niet als je zoekt op inhoud
Probeer maar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-03-2004 0:02 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 22 maart 2004 0:00 schreef Greycloak het volgende:
Probeer maar.


Al geprobeerd. Je krijgt dan een lijst met zo'n 100+ topics voor je neus, waar wel een aantal filmtopics of dvd topics tussen staan.
Hoe weet een n00b (of iemand die deze discussies niet gevolgd heeft) nou dat hij in het algemene filmtopic moet zijn? Als die er überhaupt al tussen stond..


..."Hate can only create more hate"...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-03-2004 0:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 maart 2004 0:02 schreef Immortella het volgende:
Al geprobeerd. Je krijgt dan een lijst met zo'n 100+ topics voor je neus, waar wel een aantal filmtopics of dvd topics tussen staan.
Hoe weet een n00b (of iemand die deze discussies niet gevolgd heeft) nou dat hij in het algemene filmtopic moet zijn? Als die er überhaupt al tussen stond..
My point exactly. Voordeel werkt wel aan 2 kanten; mods mogen meer slotjes plaatsen en users krijgen geen last meer van N00bs die niet zoveel zin hebben in zoeken en aldus een makkelijker forum gaan bewonen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


' '
Usericon van ' '
Posted 22-03-2004 0:06 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

heel erg offtopic

[Dit bericht is gemodereerd door Morgil op 22-03-2004 0:07]


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-03-2004 0:11 by Morgil Profiel van Morgil

Ik heb zojuist in elk algemeen topic lijstjes geplaatst van de gesloten topics, dus op deze manier kun je ze makkelijk vinden en teruglezen. Mochten er meer topics zijn die gesloten moeten worden en in dat lijstje kunnen, MAIL me dan alsjeblieft even in plaats van het hier te plaatsen, anders word het een nog grotere chaos.

Ik denk dat "noobs" op deze manier zich beter wegwijs kunnen maken, en ook worden minder van hun topics gesloten, als ze dit eenmaal door hebben.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-03-2004 0:12 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

dus nu zit er een aparte zoekfunctie in een topic
leuk



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-03-2004 0:13 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 22 maart 2004 0:11 schreef Morgil het volgende:
Ik heb zojuist in elk algemeen topic lijstjes geplaatst van de gesloten topics, dus op deze manier kun je ze makkelijk vinden en teruglezen. Mochten er meer topics zijn die gesloten moeten worden en in dat lijstje kunnen, MAIL me dan alsjeblieft even in plaats van het hier te plaatsen, anders word het een nog grotere chaos.

Ik denk dat "noobs" op deze manier zich beter wegwijs kunnen maken, en ook worden minder van hun topics gesloten, als ze dit eenmaal door hebben.


quote:
Op 21 maart 2004 23:56 schreef Immortella het volgende:
Heb er zelf niets mee, maar ik denk dat Harry Potter ook een fenomeen op zich is. Het topic had al erg veel reacties en er zijn toch al 2 films en 5 á 6 boeken over gemaakt. Harry Potter is (vooral de laatste tijd) zo'n hype dat ik denk dat het zijn eigen topic wel verdient.

Plus dat ik het er mee eens ben dat de zoekfunctie dan veranderd zou moeten worden. Elke nieuwe user opent een Harry Potter topic op deze manier (als hij dat zou willen), omdat de zoekfunctie niets aangeeft als je HP intypt <- is maar een voorbeeld, maar zo werkt het wel..
Als je HP in zou typen, vind je niet het algemene filmtopic..


Ik probeer het nog maar een keer..


..."Hate can only create more hate"...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-03-2004 0:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 maart 2004 0:11 schreef Morgil het volgende:
Ik denk dat "noobs" op deze manier zich beter wegwijs kunnen maken, en ook worden minder van hun topics gesloten, als ze dit eenmaal door hebben.
Dat is "geen rekening houden met gemakzucht". Hoe duidelijk je een welkomsmail naar een N00b ook maakt, ik zou er geen geld op inzetten dat het ook maar 40% van de tijd op z'n pootjes terecht gaat komen.
Maakt niet uit ook, we'll see.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-03-2004 0:14 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 22 maart 2004 0:12 schreef Matthijz Filth het volgende:
dus nu zit er een aparte zoekfunctie in een topic
leuk


Nee natuurlijk niet, gewoon een kort overzichtje. Niks te "zoekfunctie".


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-03-2004 0:16 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 22 maart 2004 0:14 schreef Morgil het volgende:
Nee natuurlijk niet, gewoon een kort overzichtje. Niks te "zoekfunctie".


ok maar op dn duur wordt dat een lang overzichtje omdat er dan weer een goede film uit is waar een topic overgemaakt moet worden en owjah dan kun je ze beter ook op alfabetische volgorde zetten



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-03-2004 0:16 by Morgil Profiel van Morgil

Immortella:

Ik heb in mijn voorgaande post toch al het een en ander duidelijk gemaakt? En over de zoekfunctie: Als je nu zoekt op HP (bijvoorbeeld) zonder algemeen topic, dan vind je ook niks, dus wat dat betrefd veranderd er dus weinig. Je kan voor zoiets dus gewoon zoeken op inhoud.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-03-2004 0:16 by Immortella Profiel van Immortella

Zoek ik net op Harry Potter, is alleen het grote algemene topic gesloten (van 9 pagina's), maar 4 kleine topics (van 2 pagina's o.i.d.) zijn nog gewoon open..
Heb jij eigenlijk zelf wel gezocht toen je topics ging dichtgooien?


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen