|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok... Invictis hapt makkelijk. Karnivoor voelt dat aan en lokt reacties uit. Jullie zitten elkaar dus op te naaien waarbij Karnivoor plezier beleeft en Invictis zich zit op te vreten. Oplossing: KAPPEN NOU! Kusjes *zet er maar gelijk een ban van 4 dagen op dit account* |
|
quote:En u heeft wederom gelijk! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: natuurlijk mag je eisen tot je kont eraf valt. maar een aanval die zooooo klein is en dagelijks honderden keren hier op zm plaatsvind (er gebeurt niks anders meer) zou nu opeens een ban moeten zijn omdat ik je internetvriendin wijs op der gezeik? Je moeder. |
|
quote: he roy he ik heb er geen plezier van, ik irriteer me dood aan die belangenverstrengeling. omdat hij iets vind in zijn belang zit hij te zeiken om mijn ban nee dat vind ik echt gaaf [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2004 13:07] Je moeder. |
|
ok ban me maar, jij godvergeten stakker, sterf lekker met je gore kankermuil, schijnbaar kom jij er heerlijk mee weg, nou geniet maar van je kleine moment van victorie, heel veel plezier ermee, ik wens je alle ellende van de wereld toe. kom maar op met die ban, dit pik ik gewoon niet. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: dude lees mn posts eens een keer goed voordat je ontploft enne waar haal je vandaan dat jij gebanned zou worden? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2004 13:10] Je moeder. |
|
quote: sterf af, je bent te ver gegaan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: oke als je je liever aanstelt... ik val je in de mn laatstse paar posts niet eens aan... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2004 13:13] Je moeder. |
|
AAAAAAARRRRGGGGHHHHHHHHHHHHHHH kappen nou allebij. tis al erg genoeg dat de mods op onze vingers zitten te kijken,ga godver gezellig een biertje drinken als mannen onder elkaar ,ipv elkaar het leven zuur te maken Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: hahahahahahahahahahahaha Ja Paul, karnivoor vind je forum niet meer tof, dus dan kan je net zo goed de stekker eruit trekken... Zenial |
|
Goh .. ben het met Zenial eens .... |
|
quote: ...of van die lui die constant hun naam veranderen Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Of erger nog: hun avatar |
|
quote:Dat is een klacht die nergens op slaat ... jij hebt toch ook al een flink aantal keer je avatar veranderd? |
|
quote: Dit is nog maar m'n derde, maar ik weet nogaltijd dat ik het ben. Als iemand anders de zijne verandert weet ik dikwijls niet meer wie het is. |
|
quote:Dus je bent gewoon te lui om je blik 3 a 4 mm omhoog te schuiven ... |
|
quote: Of nog erger: hun subtitle en signature... En dan zelfs nog erger: hun replies, daar raak ik pas van in de war... (Ik denk dat het wel duidelijk is wat ik wil zeggen... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, ik heb de neiging om titels niet in me op te nemen, en figuren wel. Dat is de reden waarom ik in school alles percet kende, maar op het examen nooit wist wat er met de vraag bedoeld werd omdat ik de titles nooit las. Best wel stom eigenlijk, maar heb dat nogaltijd niet afgeleerd. Ik kan in het echte leven trouwens ook niemand z'n naam onthouden. |
|
quote: Nee, ik snap subtiliteiten niet, leg eens uit. |
|
Touché, pussycat! |
|
quote: Volgens mij ben jij nu net zo sarcastisch als dat ik net was... (tenminste dat hoop ik voor je... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Done! En @de rest: niet slowchatten! Zelfs niet met dit humoristische sarcasme I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nee, ik meen het. Ik ben een fan van sarcasme, maar met subtiele hints moet je bij mij niet afkomen, daar snap ik geen hol van. (ben dan ook een kei in bodylanguage en flirten ) |
|
ik vindt het user icon van karnivoor aanstootgevend en provocerend aangezien me dit als kind altijd gebeurde http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |