|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja en nog een dikke . ook. http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Jij mag gerust eens een spoedcursus interpunctie krijgen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dyslexie Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik snap niet hoe menschen daar bij komen ik plaats overal zoveel mogelijk leestekens en dingetjes enzo snap dr nix van blablabla verhaal zonder punten en komma's ja ik weet het quote: *ontopic* vind het zeer ergelijk dat als je zon smiley ding wil aanklikken hij hem automatisch aan het eind van je post plaatst ipv waar de cursor staat in lamme toestand is rolleyes overtypen best lastig http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Je moet er echt wel veel meer plaatsen, anders gaan de andere forumers over je posts lezen, wat in jou nadeel speelt. Veel te lange zinnen lezen is nooit leuk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gelukkig letten onze moderators goed op ons taalgebruik. Net de echte politie, het echte werk laten ze liggen. (oftewel: kijk eens wat verder terug) |
|
quote: Huh over dat faust gedoe Begint met stevige bak oefinging interpunctie, zodat andere forummers zich er niet aan hoeven te ergeren. ps dit is een voornemen voor 2005 http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Hou aub je mond of typ een fatsoenlijk Nederlandse zin. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: lol zie het nu pas ok dit is mn laatste post ik ga maffen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Zeg sukkel, het ging hier langs geen kanten over metal. En ik heb me er voor behoed te "zeiken", vond die 2 dt-fouten in opeenvolgende posts (beide 1 zin lang) gewoon opvallend. Mijn reactie was niet eens als kritiek geformuleerd. Heb je zoveel tijd te veel dat je hierop moest reageren ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Kansloze reactie, kneus. Some people's mouths are best kept duct-taped... |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Wat jou betreft boeit niet, regels zijn regels. |
|
quote: Welke regels? Waar staan die dan? Oh, nergens, jammer ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ergens in 1 van de klachten topic werd gezegd dat de regel gebanned = gebanned geld. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-03-2004 0:00] |
|
quote: over het hoofd gezien, maar nu gesloten En kunnen er nu weer klachten in plaats van persoonlijk gezever tegen elkaar!? |
|
quote:Ik postte een klacht, maar daar leest men wederom gezellig overheen. |
|
quote: Ja, ergens in een van de klachten-topics, dat geldt... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Boeit niet meer of boeit nog steeds, dat is de vraag. Al zag ik wel dat Faust ook weer wat oude topics omhoog gekickt heeft. |
|
quote:*buigt in dank* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Als mijn geheugen juist is werd dat door Paul gezegd. En dan mag je aannemen dat het een regel is ... Overigens worden anderen die gebanned zijn en onder andere namen terugkomen wel gebanned. Daarentegen is Heer Krieg uitschot van de laagste rangorde en beginnen zijn geintjes weer de kop op te steken. Preventief ruimen lijkt mij de juiste actie. |
|
Zeur niet man. Bannen is gay. Wat mij betreft wordt iedereen unbanned, geen hond die er echt last van heeft... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Zucht, als je niets zinnigs terug kunt zeggen, zeg dan niets. |
|
quote: AJfhASKJGHSUGH W(*THG@#NDWKFM@WE)(F} WHDGH STERF "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |