|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Jep! |
|
quote: ik kan er wel mee leven hoor, met het complot |
|
quote: schrijft lief sollicitatie briefje naar paul beste paul morgil fungeert niet zo heel goed ik vermoed dat ik onder jouw bewind beter zal functioneren...ja je weet hoe ik ben sexy en recht door zee...vastbesloten en getrouw..attent..veel betrokken en altijd online...ook qua consequentie ben ik een toffe vent dus bedenk je geen moment jij en ga in zee met mij http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: quote: Fijn ook dat serieuze dingen door mods dan niet behandelt worden ... |
|
quote:Wat dat betreft zijn ze dan weer erg consequent. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik wil even klagen dat mensen niet normaal met elkaar om kunnen gaan. Goddamn mensen, het is maar internet!! Ga normaal en respectvol met elkaar om aub, maar als iemand dat niet doet, denk dan alsjeblieft: 'Sterf lekker'.. Een pittige discussie vind ik ook lekker hoor, maar de laatste tijd is het persoonlijke geblaat niet grappig meer.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik kan het erg met je eens zijn. Mensen moeten ook altijd iets te kankeren hebben... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Da's denk ik het probleem. De ene groep mensen denkt omdat dit internet is en omdat ze 'metal' zijn dat ze zich niet normaal en respectvol hoeven te gedragen, en de andere groep pikt dit niet... Zenial |
|
Ach... Ik heb zelf een stelregel: Als iemand respectvol met mij omgaat, wil ik wel de moeite nemen om ook respectvol met die persoon om te gaan, maar o wee, als je niet respectvol met mij omgaat... Maar daar kunnen een aantal mensen wel over meepraten, denk ik... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: net zoals RL ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[geen serieuze klacht] [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2004 6:33] Je moeder. |
|
quote:Op dit moment is er (nog) geen discussie over gaande. We hebben nog even onze handen vol aan het inwerken van de nieuwe moderators en het wennen aan ons eigen nieuwe beleid. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ach handen vol, ga toch weg man. Semi-proffesioneel bullshit persbericht-talk. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
|
|
quote:Ja, jullie staan iedere keer te jengelen dat jullie verantwoording willen. Alsjeblieft! quote:Hmm... het blijft hier wel een discussie-forum he. We zien het wel even aan of er serieus over zwemmen gepraat kan worden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Stom, ik dacht dat het een metalforum was .. mijn fout. |
|
quote: Zijn er nog andere soorten van forums dan? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: RPG forums. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: En wat doe je op dat forum? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
communistische fora dictatorworshipfora niks discussie, meeblaten anders optiefen! |
|
quote:Rollenspelen wellicht? En nu weer ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:jij begon |
|
quote: Ook, naast discussiëren Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Waarom mag heer krieg gewoon weer op het forum rondhangen en worden andere gebande users niet opnieuw toegelaten? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |