|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En dat hij geen vriendin moet nemen om zich tijdelijk beter te voelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ga toch weg joh; quote: quote: Ik vind het persoonlijk een beetje naïeve gedachtegang om te denken dat haar doel iets anders was dan om flame-vriendjes op te trommelen. Maar als je achterlijke opmerkingen plaats dan word je daar op aangesproken. Als je er dan met 14-jarige-retoriek op ingaat, tsjah... dan bombardeer ik diegene tot voer voor mijn persoonlijke entertainment. Trouwens ze moet niet zeiken, ze krijgt wat ze wilt, aandacht. quote: Ik kan moeilijk voor anderen spreken, maar bij mij ging het er niet omdat ze gothic is/luistert. Al luistert ze naar sesamstraat house en kleedt ze zich in het weekend als Pino. Afzeiken hoort bij het leven, deal with it en leer er mee omgaan. quote: Helaas? Gelukkig bedoel je. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik wil geen aandacht, ik wil gewoon kletsen en interessante dingen lezen op deze site/forum.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
...anders kapt iedereen met dat geouwehoer en gaat gewoon lekker verder met zijn of haar dagelijkse bezigheden... Bruce Banner |
|
quote:Zorken op zm? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: uhm... ja... Bruce Banner |
|
quote: Ja daar heb je gelijk in, maar dat is gewoon mijn karakter, snel geirriteerd en aangeslagen.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: WTF? Dit WAS een klacht! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
*fluit deuntje van GTST* .. .. .. Klacht: ik heb het vermoeden dat het postgedrag van een grote groep ZM-ers niet matched met het modbeleid op ZM |
|
quote:Weet je, ik wens wel eens dat iedereen op ZM ineens een leven krijgt en zich druk mag maken om belangrijkere dingen dan een of ander forum op internet... maar ja, dat zal wel nooit gebeuren. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Er schiet me in deze context een opmerking van een forummer te binnen, weet niet meer wie het was.. Poging tot reproductie: quote: Hij is nog steeds van toepassing.. |
|
[quote]Op 16 februari 2004 11:31 schreef Azagthoth het volgende: Ga toch weg joh; =============== Nah... liever niet... Ze vraagt om quotes en citaten om daarmee wat weerwoord te geven wat niet nodig is... En afzeiken hoort bij het leven? hahaha In 1 vriendelijke kring misschien maar op die manier? nah m8... [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 16-02-2004 15:23] |
|
quote: Als dat werkelijk haar intentie was, waarom stuurt ze dan een 16 jarig pubertje naar ZM? Dat pubertje gaf bijzonder duidelijk aan dat hij even lekker wilde flamen. quote: Tsjah, ik denk dat ik een andere kijk hierop heb. Als je er niet tegen kan dan moet je het niet uitlokken en/of weten wanneer je de handdoek in de ring moet gooien. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Mijns inziens heeft ze door die actie in één keer al haar krediet verspeeld. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik hoop dat iedereen nog even mijn openings post leest van dit topic |
|
(god is coming, look busy ) Bruce Banner |
|
Ik voel me niet bedreigd door 1 16jarig jongetje, jij wel? Meningen verschillen en een forum is een mooi middel om elkaar te begrijpen... Als zo 1 gaan flamen bevestigd hij enigzins de gedachtengang van verschillende mensen op dit forum. Het afzeiken is gewoon dieptriest... Of ik er tegen kan is iets anders... Niet meteen die gedachte erop na houden... Ik zeg toch ook niet dat jij niet bent opgewassen tegen 16jarige flamers? |
|
dubbele post [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 16-02-2004 15:50] |
|
(ik wil graag reageren, maar ik denk dat Paul andere plannen heeft voor dit topic) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik houd er niet van als mensen mij de uitgezaaide kanker toewensen... (of had ik het nou al?) ok, ik geef toe dat ik een flauwe opmerking heb gepost in het Absurd topic, waar ik beter mijn bek had kunne houden, maar dat geeft de betreffende 2 heren kwelgeest en karnivoor godverdomme niet het recht om mij zo toe te spreken! Bruce Banner |
|
quote: je had het al en je trekt je alles wel erg persoonlijk aan he? Je moeder. |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Je moeder. |
|
quote:heej heej nou niet geen generaliseren jonge man. Laat mij de post waarin ik jou iets toewens maar es ff lezen dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |