IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-08-2004 13:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 11:21 schreef Stringz het volgende:
Ik wil al een tijdje een tongpiercing, maar was steeds te druk, je zit toch met een week genezing op z'n minst.
Maar nu heb ik eindelijk tijd, maarr... oh wat ben ik een mietje... ik durf eigenlijk niet meer *ahum*... doet het echt geen pijn zo'n tongpiercing?


Nee, doet écht nauwelijks pijn! Althans, het moment van zetten niet. Je tong wordt strak afgeklemd, en er gaat heel snel een naald doorheen. Zo snel dat je 't nauwelijks merkt, plus dat je tong erg zacht is (naald glijdt er doorheen) en hij relatief weinig zenuwen bevat in 't midden.
Na een uurtje begint 't wel wat pijn te doen, dan is de zwelling op z'n ergst. Je kan een week nauwelijks normaal voedsel eten (yoghurt heerst!), maar daarna is de zwelling alweer zodanig verdwenen dat alles weer prima gaat.

Tot zover mijn relaas
Als je 't echt wil, gewoon doen!


..."Hate can only create more hate"...


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 27-08-2004 13:44 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Alrighty than!... thanX... dat geeft een burger moed.


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-08-2004 13:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Jezus zeg...zo mensen met een piercing moeten ook wel een gat in hun hoofd hebben !!



(kut wat staat m'n niveau laag vandaag seg)


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-08-2004 13:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:46 schreef campske666 het volgende:
Jezus zeg...zo mensen met een piercing moeten ook wel een gat in hun hoofd hebben !!


Een stuk of 14 nu..


quote:
(kut wat staat m'n niveau laag vandaag seg)


*Totally agrees*



@Stringz: Graag gedaan!


..."Hate can only create more hate"...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-08-2004 13:49 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:05 schreef Immortella het volgende:
Nee, doet écht nauwelijks pijn! Althans, het moment van zetten niet. Je tong wordt strak afgeklemd, en er gaat heel snel een naald doorheen. Zo snel dat je 't nauwelijks merkt, plus dat je tong erg zacht is (naald glijdt er doorheen) en hij relatief weinig zenuwen bevat in 't midden.
Na een uurtje begint 't wel wat pijn te doen, dan is de zwelling op z'n ergst. Je kan een week nauwelijks normaal voedsel eten (yoghurt heerst!), maar daarna is de zwelling alweer zodanig verdwenen dat alles weer prima gaat.

Tot zover mijn relaas
Als je 't echt wil, gewoon doen!


Hmmz, wel een goede manier om wat overtollige kilos kwijt te raken.


Bazzio Attacks!!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-08-2004 13:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:47 schreef Immortella het volgende:
Een stuk of 14 nu..




Jammer...je was zo een mooi ding...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-08-2004 13:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:49 schreef bazzio het volgende:
Hmmz, wel een goede manier om wat overtollige kilos kwijt te raken.


Dat is écht zo! In één week zo een paar kilo's kwijt..

Helaas lijkt al 't vaste voedsel na die week zo lekker dat die kilo's er heel makkelijk weer aan zitten..


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-08-2004 13:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:50 schreef campske666 het volgende:
Jammer...je was zo een mooi ding...


LOL

Als ik m'n haar los heb, zie je er niet 1


..."Hate can only create more hate"...


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-08-2004 13:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:52 schreef Immortella het volgende:
LOL

Als ik m'n haar los heb, zie je er niet 1


Hmmm...dus als je je haar los doet...en je mond dicht houd wil ik wel best met je daten...







Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-08-2004 13:56 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:53 schreef campske666 het volgende:
Hmmm...dus als je je haar los doet...en je mond dicht houd wil ik wel best met je daten...








..."Hate can only create more hate"...


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 27-08-2004 14:01 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht









t'is een kwestie van smaak zegt men


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-08-2004 14:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



..."Hate can only create more hate"...


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-08-2004 22:12 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Some people just don't know when to quit...


Hatsjikidee!


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-08-2004 22:18 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 13:05 schreef Immortella het volgende:
Nee, doet écht nauwelijks pijn! Althans, het moment van zetten niet. Je tong wordt strak afgeklemd, en er gaat heel snel een naald doorheen. Zo snel dat je 't nauwelijks merkt, plus dat je tong erg zacht is (naald glijdt er doorheen) en hij relatief weinig zenuwen bevat in 't midden.
Na een uurtje begint 't wel wat pijn te doen, dan is de zwelling op z'n ergst. Je kan een week nauwelijks normaal voedsel eten (yoghurt heerst!), maar daarna is de zwelling alweer zodanig verdwenen dat alles weer prima gaat.

Tot zover mijn relaas
Als je 't echt wil, gewoon doen!


Over dat van een week niet eten, ligt gewoon aan jezelf, met een beetje moeite kun je gewoon eten hoor. Ik heb de dag erna gewoon een pizza naar binnen gestuurd.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-08-2004 20:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 22:18 schreef Hagal het volgende:
Over dat van een week niet eten, ligt gewoon aan jezelf, met een beetje moeite kun je gewoon eten hoor. Ik heb de dag erna gewoon een pizza naar binnen gestuurd.


Hm, dat deed bij mij gewoon ontzettend zeer (kauwen).. M'n tong was ook zo dik, dat kauwen/slikken ook heel moeilijk ging. Maar na een dag of vier/vijf wilde er wel weer vast voedsel naar binnen, daarvoor niet echt.
Ligt ook wel aan de mate van zwelling van de tong I guess.


..."Hate can only create more hate"...


natassja
Usericon van natassja
Posted 28-08-2004 21:43 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

neurofen of hoe heten die pijnstillers

van te voren nemen en gewoon stuk of 6 per dag
helpt tegen de zwelling bij elke piercing denk ik


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 29-08-2004 12:35 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 augustus 2004 20:47 schreef Immortella het volgende:
Hm, dat deed bij mij gewoon ontzettend zeer (kauwen).. M'n tong was ook zo dik, dat kauwen/slikken ook heel moeilijk ging. Maar na een dag of vier/vijf wilde er wel weer vast voedsel naar binnen, daarvoor niet echt.
Ligt ook wel aan de mate van zwelling van de tong I guess.


Ik had dezelfde dag wel wat moeite met eten, maar de dag erna ging prima !


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 29-08-2004 13:36 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2004 12:35 schreef judge paul het volgende:
Ik had dezelfde dag wel wat moeite met eten, maar de dag erna ging prima !


Ik heb gewoon vast voedsel gegeten, mn moeder mocht er eerst niet achterkomen. Toch een dag later maar opgebiecht..



Hagal
Usericon van Hagal
Posted 29-08-2004 13:37 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 21:43 schreef natassja het volgende:
neurofen of hoe heten die pijnstillers

van te voren nemen en gewoon stuk of 6 per dag
helpt tegen de zwelling bij elke piercing denk ik


Je bedoeld denk ik Ibuprofen?


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 29-08-2004 13:39 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 20:47 schreef Immortella het volgende:
Hm, dat deed bij mij gewoon ontzettend zeer (kauwen).. M'n tong was ook zo dik, dat kauwen/slikken ook heel moeilijk ging. Maar na een dag of vier/vijf wilde er wel weer vast voedsel naar binnen, daarvoor niet echt.
Ligt ook wel aan de mate van zwelling van de tong I guess.


Dat zou best kunnen ja, mijn tong was nou niet zooo weerzinwekkend dik ofzo, alleen de eerste paar uurtjes was hij super daarna slinkte hij vrij vlug.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 29-08-2004 13:42 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Heu... Maar weer es geprobeerd om dat staafje in mijn tong te doen. Ik heb hem al een paar maanden niet meer erin gehad, maar het gaat er nog steeds prima doorheen. Niet dat ik hem nu weer ga dragen ofzo.....


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 29-08-2004 13:44 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2004 13:42 schreef judge paul het volgende:
Heu... Maar weer es geprobeerd om dat staafje in mijn tong te doen. Ik heb hem al een paar maanden niet meer erin gehad, maar het gaat er nog steeds prima doorheen. Niet dat ik hem nu weer ga dragen ofzo.....


Hmm ze zeggen altijd dat hij binnen een paar dagen dichtgroeit dat is ook weer gelul dus


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 29-08-2004 13:46 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat heb ik idd ook wel vaak gehoord. Maar ik heb hem nu een jaar of 8. Dus dan zal hij daardoor wel niet zo snel meer dichtgroeien.


Deksel
op je hoofd
Usericon van Deksel
Posted 31-08-2004 18:57 by Deksel Wijzig reactieProfiel van DekselQuote dit bericht

ik heb niet de moeite genomen om het hele topic door te lezen dus misschien is er al antwoord op gegeven...

ik zat te denken aan een eikelpiercing alleen iemand ervaring? volgensmij doet t namelijk tering veel pijn...
ik krijg er sowieso een week gevoel in mn ballen van als ik denk aan zo'n dikke naald... prik...


hatsekitidelidokie


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 19:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 18:57 schreef Deksel het volgende:
ik heb niet de moeite genomen om het hele topic door te lezen dus misschien is er al antwoord op gegeven...

ik zat te denken aan een eikelpiercing alleen iemand ervaring? volgensmij doet t namelijk tering veel pijn...
ik krijg er sowieso een week gevoel in mn ballen van als ik denk aan zo'n dikke naald... prik...


Ik zou zeggen;doe je best.Jij liever dan ik.Moet er niet aan denken


spelfout weggehaald...


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen