|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Alrighty than!... thanX... dat geeft een burger moed. |
|
Jezus zeg...zo mensen met een piercing moeten ook wel een gat in hun hoofd hebben !! (kut wat staat m'n niveau laag vandaag seg) |
|
quote: Een stuk of 14 nu.. quote: *Totally agrees* @Stringz: Graag gedaan! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hmmz, wel een goede manier om wat overtollige kilos kwijt te raken. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jammer...je was zo een mooi ding... |
|
quote: Dat is écht zo! In één week zo een paar kilo's kwijt.. Helaas lijkt al 't vaste voedsel na die week zo lekker dat die kilo's er heel makkelijk weer aan zitten.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: LOL Als ik m'n haar los heb, zie je er niet 1 ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hmmm...dus als je je haar los doet...en je mond dicht houd wil ik wel best met je daten... |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
t'is een kwestie van smaak zegt men 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
Some people just don't know when to quit... Hatsjikidee! |
|
quote: Over dat van een week niet eten, ligt gewoon aan jezelf, met een beetje moeite kun je gewoon eten hoor. Ik heb de dag erna gewoon een pizza naar binnen gestuurd. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Hm, dat deed bij mij gewoon ontzettend zeer (kauwen).. M'n tong was ook zo dik, dat kauwen/slikken ook heel moeilijk ging. Maar na een dag of vier/vijf wilde er wel weer vast voedsel naar binnen, daarvoor niet echt. Ligt ook wel aan de mate van zwelling van de tong I guess. ..."Hate can only create more hate"... |
|
neurofen of hoe heten die pijnstillers van te voren nemen en gewoon stuk of 6 per dag helpt tegen de zwelling bij elke piercing denk ik |
|
quote: Ik had dezelfde dag wel wat moeite met eten, maar de dag erna ging prima ! |
|
quote: Ik heb gewoon vast voedsel gegeten, mn moeder mocht er eerst niet achterkomen. Toch een dag later maar opgebiecht.. |
|
quote: Je bedoeld denk ik Ibuprofen? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dat zou best kunnen ja, mijn tong was nou niet zooo weerzinwekkend dik ofzo, alleen de eerste paar uurtjes was hij super daarna slinkte hij vrij vlug. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Heu... Maar weer es geprobeerd om dat staafje in mijn tong te doen. Ik heb hem al een paar maanden niet meer erin gehad, maar het gaat er nog steeds prima doorheen. Niet dat ik hem nu weer ga dragen ofzo..... |
|
quote: Hmm ze zeggen altijd dat hij binnen een paar dagen dichtgroeit dat is ook weer gelul dus Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dat heb ik idd ook wel vaak gehoord. Maar ik heb hem nu een jaar of 8. Dus dan zal hij daardoor wel niet zo snel meer dichtgroeien. |
|
ik heb niet de moeite genomen om het hele topic door te lezen dus misschien is er al antwoord op gegeven... ik zat te denken aan een eikelpiercing alleen iemand ervaring? volgensmij doet t namelijk tering veel pijn... ik krijg er sowieso een week gevoel in mn ballen van als ik denk aan zo'n dikke naald... prik... hatsekitidelidokie |
|
quote: Ik zou zeggen;doe je best.Jij liever dan ik.Moet er niet aan denken spelfout weggehaald... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |