|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Puist uitknijpen? |
|
Een heleboel doen toch hun piercings uit op een sollicitatiegesprek. Als je ze daarna weer in doet is dat dan een geldige reden voor ontslag? En ik kan het begrijpen dat als je een publiekelijke functie bekleed dat piercings mensen afschrikken, en daar mag de baas best wat van zeggen. Thuis en op school kun je jezelf zijn, op het werk zoals chelman al zei vind ik dat je profesioneel over hoort te komen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
wat, Chelman ? kom op man......zeg ons hoe ?? wees dan ook niet zo flauw man. Fuck the world and fuck you |
|
Jamaar, het bedrijf draait toch om de werknemer! Wie is de baas dan om te zeggen dat de werknemer er niet representatief voor het bedrijf uitziet! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Een te dikke pens, die een slechte invloed heeft op andere werknemers. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: De werkgever. Als zo man denkt dat dat mensen afschrikt dan heeft hij toch het goede recht om daar wat van te zeggen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Dude, ik ben kapitalistischer dan kapitalistisch. Ik sta aan de kant van de werkgever. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Precies. Een pak of op zijn minst een nette broek en overhemd zijn vaak vereist niet omdat ze zo gaaf zijn maar omdat ze netjes, verzorgd en BOVENAL neutraal zijn. Uiten doe je thuis. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: idd ik kocht ook nette schoenen en overhemden voor me werk. Dat zag ik dan ook puur als werkkleding. Thuis deed ik me eigen kloffie wel weer aan. En zo hoort het ook. Maar ik moet toegeven, toen ik 16 was ik ook zoiets had van ach mensen moeten me nemen zoals ik ben zo niet fuck them. Maar als je ouder wordt, wordt je ook wijzer tenminste zeggen ze.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik bleef gisteren haken aan mijn piercing en toen was ik bang dattie een stuk uitgescheurd was. Maar niks van dat gelukkig surfacepiercing ftw You suck and that's sad |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
zeg dan niks ofzo You suck and that's sad |
|
vraag dan geen aandacht meid "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
|
|
Bitchfight.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
nee, dat kan jij beter. Maargoed, even OT ipv dat jij het topic weer gaat verneuken met onzinnige en vooral nutteloze opmerkingen: Ijsje, 8 mm's kopen?? You suck and that's sad |
|
Ik?...een topic verneuken...pls SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: |
|
quote: neehee jij toch niet You suck and that's sad |
|
Smoochy doet meteen het hele forum Foto's van de uitgerukte piercing ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ja! Zulks ter lering ende vermaeck! Verrassend triviaal |
|
hij is niet totaal uitgerukt hij deed wel flink veel auuuuuuw maar zit nog mooi erin....zonder bloed/pus en andere toestanden You suck and that's sad |
|
*teleurstelling* Verrassend triviaal |
|
sorry heur ik zal de volgende keer wat bruter blijven haken You suck and that's sad |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |