|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vadsig??? JIJ???? Dat me dat nou nooit is opgevallen... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
LOL .. gratekut ... |
|
ocherm bij mijn werk zeggen ze er wonderbaarlijk genoeg niks van, maar ik heb ontslag genomen, ben benieuwd hoe het gaat bij een nieuwe baas ik doe ze er iig niet uit You suck and that's sad |
|
tja ik ben docent en heef les op een mbo (Duits, Engels, Nederlands en maatschappijleer) bij de opleidingen schoonheidsverzorging en kappers enzo, daar zijn ze wat dat betreft redelijk streng. |
|
Ik heb alleen oorbellen maar ik wil zo graag een door me lip, (zijkant dan) alleen ht mag niet -_- @#$%ouders |
|
Niet zo zeuren meisje, ik mocht pas gaatjes in m'n oor toen ik vijftien was. En daar heb ik nu spijt van gezien een van die gaatjes heeft gezorgd voor een momenteel nog steeds erg pijnlijk oor. Dus nu heb ik nog maar een gaatje. In m'n linkeroor. |
|
oorbellen heb ik gelukkig nog wel, 3 in mijn linker oor. Dat mocht dan gelukkig wel van 't werk. |
|
quote: Ach, toch wil en moet ik ze hebben |
|
dan doe je het toch gewoon? dikke kans dat je ouders het niet eens zien You suck and that's sad |
|
quote: Melissa toen ze 7 was en ik denk dat ze dit jaar haar eerste piercing heeft. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: zien ze echt wel in mn lip |
|
quote: Een piercing door dr lip? |
|
quote: quote: |
|
quote: dus? You suck and that's sad |
|
quote: Ja dat mag dus niet,.. Ik citeer me ouders "Piercings zijn ordinair" dan ben ik ordinair en zo mag ik me niet tonen |
|
en? gewoon doen, ze binden wel in. You suck and that's sad |
|
quote: Zo'n piercing loopt niet weg, kan ook wel op je 16e. |
|