|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
hier en daar een piercing vind ik wel ok. Als het maar subtiel blijft, en geen oudijzertentoonstelling word. Het mag accentueren, niet overheersen. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Indeed. En daarom heb ik ook alle behalve één in mijn gezicht eruit gehaald. Mayo: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Brr, dat doet me denken aan een van onze lokale TMF-wijven. Brrr! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ja, da's niet mooi. Teveel piercings vind ik sowieso niet mooi, helemaal niet in iemands gezicht. Dat wordt hartstikke druk ende lellik. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
yep. 1 of in sommige gevallen 2 is ok. maar als je met iemand aan het praten bent en je hebt constant het idee dat je tegen een stalen plaat loopt te loeren is gewoon irritant. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
en ze heeft nog valse tieten ook |
|
quote: Die ringetjes zijn wel handig, draad aan vastmaken en "kom hier hij!" **snok** Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Gestoord! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Met kleding aan ja, zo'n fotorepertage heb ik een keer gehad. Ik leek niet eens op mezelf. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nee hoor, zo hoort het ook. Beetje niet naar je moeder lopen luisteren. Zo horen de ongehoorzame pubers aangepakt worden. |
|
Er zijn wel ergere dingen dan het hebben van piercings. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
No shit! En normale moeders proberen zelfs dat op te lossen. |
|
mijn moeder riep het ook altijd, maar ze heeft het nooit gedaan Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
~ tong ~ tragus in beide oren ~ stretching (1 cm) in beide oren voorlopig ook ff niets meer... ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: De mijne ook niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik heb er twee tong en tepel |
|
Hij zit er dus in, nr. 2, en ik voel m helemaal niet, ondanks heftig tuinieren. De volgende gaat er op advies van de piercer over zo'n 2 maanden in. Er kwam nog een stagair om de hoek koekeloeren, omdat dit soort dingen maar weinig voorkwam. En piercings er weer uithalen, is dat niet ongelofelijk zonde van het geld? Die krengen zijn echt duur man! |
|
een navelpierc toch? je ging er een project van maken? foto? en piercings zijn idd verslavend ik heb/had trouwens: lower navelpiercing madonna (2x gezet) tong neusring ( beiden kanten gehad, nu nog 1) 0.6 mm opgerekt oorgat en nog wat normale oorringetjes (had er ooit 24, nu nog 6) en ik had een tepelpiercing Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een of twee tepelpiercings wil. Het kan heel mooi zijn maar aan de andere kant voegt het voor mij ook niet echt iets toe. Piercings eruit halen kan gezien worden als zonde van het geld, is het wel ook een beetje, maar ze zijn gewoon niet permanent en als je 'n piercing zat bent is het belachelijk om 'm erin te laten. Ik zou best wel een klein bolletje in dat kuiltje middenboven mijn lip willen hebben, maar elke keer als ik het daarover heb lacht m'n vriend me uit cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Leuk topic! Ik heb een heel klein zilveren knopje in mijn neus, 8 oorbellen in elk oor en een ringetje in mijn navel. Die oorbellen en navelpiercing zijn nauwelijks zichtbaar, ik heb mijn haar buiten de deur nooit in een staart en ik loop ook niet constant met m'n buik te koop. Ik werk nu al bijna anderhalf jaar bij hetzelfde bedrijf en mijn baas merkte gisteren per toeval de hoeveelheid oorbellen in mijn oortjes pas op. Mensen die zoveel mogelijk piercings nemen om zogezegd andere mensen te 'shockeren' vind ik maar zielig. |
|
quote: Naar een festivall gaan is duurder, en ik heb er toch 2 jaar lang plezier van gehad, en de herinnering blijft toch. Het gelukkig ost geen 1000 euro ofzo En erin laten zitten omdat het anders zonde van je geld is is natuurlijk geen goed idee |
|
wat is een tragus? geen piercings hier. heb wel altijd een tongpiercing willen hebben, maar ik denk dat ik daar niet goed op zal reageren. in beide oren heb ik een piercing laten zetten en die zijn nooit genezen, die heb ik er ook door een arts moeten laten uitknippen. oh ja en een neusringetje gehad, maar aangezien ik 10 van de 12 maanden verkouden ben, gaat dat ook irriteren op een gegeven moment. verder hou ik het op 3 oorbellen. 1 zelf gezet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Een tragus-piercing; Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
auw.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |