|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ahahahaha. Het mag niet baten. |
|
Een wat voor piercing? |
|
deze, alleen wil ik hem dan verticaal Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hmmm... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hmm, dat vind ik niet zo geweldig, en ik denk verticaal ook niet. Maar als jij m gaaf vind, zeker doen! |
|
Hehe ja gelukkig mag ik het zelf beslissen . ik twijfel nog tussen horizontaal en verticaal, omdat ik ook al een navelpiercing aan de onderkant van mijn navel verticaal heb en dan is het evenwicht misschien kwijt of ik haal die er gewoon uit. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Nadat die krengen zijn uitgegroeid hou je echt ontzettend lelijke littekens aan over. Maar goed, ieder zo zn ding hehe. |
|
quote: Ik weet het ja maar dat maakt me niet zoveel uit, heb er al wel meer van piercings en ze vallen niet eens zo op Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Bij die paar meiden die ik ermee zag rondlopen viel het behoorlijk op, iets met wild vlees groei, roodheid enzovoorts. Maar goed, die zullen wel pech hebben gehad ofzoiets. |
|
quote: hm, zo erg heb ik het nog nooit gehad, hoop het dan Zie het tegen die tijd wel Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Ken een gast die dat ook heeft gehad daar. Dat zijn echt lelijke littekens. + dat die dingen kennelijk veel sneller uitgroeien dan op de wat meer standaard plekken.. Nou jah.. moeten ze zelf ook maar weten ook. Ik vind Piercings uberhaupt al verschrikkelijk lelijk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mijn zusje heeft een soort onderhuidse piercing waar ze dingen op kan schroeven ook op die plek (waar normaal een hanger van een ketting zit zeg maar), kan niet echt uitgroeien omdat hij onderhuids vastgroeit, als hij er ooit uit gaat moet er gesneden worden |
|
Een dermal anchor. Maar die dingen kunnen ook ontsteken en dan moeten ze er alsnog uitgesneden worden. Lekker nutteloos. Verrassend triviaal |
|
Iemand die die allover gepiercete meid heeft gespot op No mercy in 013 paar maanden terug? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hm nee zoiets lijkt me dan weer helemaal niks Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hagal: zo'n sternum is keivet heb hem ook gehad, is er nu uit omdat ik hem opnieuw wil laten piercen met een staafje van 35 of 40 mm ipv 22. Je ziet er nu vrijwel niets meer van. In het begin wel, maar dat trekt gewoon weg. En dermal anchors zijn superfijn, heb er nu 5, geen last van gehad met genezen. EDIT: met sternum wel opletten dat je een goed passende surfacebar hebt, ipv bananabell, barbell of teflon staafje. Dat leidt vaak tot onnodig uitgroeien en leleijke littekens. Merk je dat de staaf aan het uitgroeien is haal hem er dan meteen uit, dan krijg je geen lelijke bulten enzo... [Dit bericht is gewijzigd door killerbarbie op 29-08-2007 9:16] You suck and that's sad |
|
Ik ga mijn navelpiercings eruit halen, denk ik. Verrassend triviaal |
|
quote: Zonde, waarom? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik heb dat soort piercings ook alleen maar op die manier gezien, compleet met groene puskorstjes. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
De linkerpiercing is echt een mietje, als er ook maar wat gebeurd ziet het ding er meteen weer beroerd uit. Hij is ook scheef gegroeid. Ik beoefen een piercing-gevaarlijke sport, dus ik blijf ook regelmatig eraan haken, ook niet echt handig. Bovendien vind ik mezelf er te vadsig voor worden (maar dat kan ook komen door de vakantie ) . Ik ben er op zich niet zat van, heb er ook nooit spijt van gehad, maar ik denk gewoon dat het beter is om ze eruit te halen. Verrassend triviaal |
|
hehe dat heb ik ook last van met mijn navelpiercing, mijn buik is te vadsig de laatste tijd ervoor maarja Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Meer neuken. Of anderszins sporten natuurlijk. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
helaas helaas, i.v.m. mijn werk heb ik mijn piercing gedag moeten zeggen Dan maar weer een tattoo dr bij |
|
waar had j er 1? Ik ga 24-11 voor een halfsleeve tattoo. You suck and that's sad |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |