|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: een echte METALhead dus Je moeder. |
|
Ik heb er 6 in m'n oren (Had er 7 in, maar eentje is dichtgegroeid. ) En ik had een wenkbrauw piercing maar die heb ik uitgedaan, was lastig als helmdrager |
|
Zo, ik blaas dit topic ff nieuw leven in. Ik heb 4 gewone oorbellen, boven in het oor heb ik een oorbel. Voor de rest heb ik een neuspiercing (ringetje), een tongpiercing, een lippiercing (ringetje)en een piercing onder mijn andere lippiercing (knopje) Zo, letterlijk een metalhead of niet? |
|
Ik vind piercings gay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik niet. Waarom vind je ze gay dan? |
|
quote:Omdat de piercer zijn aars niet wilde dichtpiercen |
|
quote: Ik vind de lichaam van een vrouw of man (geen flauwe opmerkingen a.u.b. ) in de natuurlijke staat, veel mooier dan met allemaal metaal erin. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: He Steve-O! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die aflevering was echt lachuh! |
|
Vind een vrouw mooi met of zonder piercings. Heb echter wel een pesthekel aan lip,tong en kin piercings. Een dame met piercings (ringetjes) aan de oren, neus en/of tepels kan echter wel verdomd sexy zijn. Zolang het maar niet overdreven is. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik heb neus,tong-en navelpiercing en ben er nog steeds blij mee ik zou t ook wel op een andere plek maar dat durf ik niet |
|
Ik heb al genoeg gaten in me lichaam waar onzin uitkomt ... |
|
quote: Op welke andere plek dan?? |
|
quote: jaaaa, dat zou je wel willen weten he |
|
*legt broodje kaas eventjes weg* |
|
quote: Jaha, natuurlijk!!! Alhoewel ikzelf er waarschijnlijk geen meer bij ga laten zetten. De volgende stap is: een tattoo. Ontwerp is in de maak. Wordt een zwaard met een slang eromheen, ga ik onderaan mn rug laten zetten! |
|
quote: niet 'daar'onder hoop ik?!?!? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ook errug gaaf, vind tattoo's onderaan de rug zowieso mooi, bijv. die tribals |
|
Ik vind het ook mooi, maar ik vind tribals een beetje afgezaagd. Bovendien moet een tattoo voor mij ook een bepaalde betekenis hebben.... |
|
Ik had er tot gisteren in beide neusvleugels 1, maar er is er 1 uitgevallen en krijg hem er niet meer in. Nu is mijn neus helemaal rood van het prikken Voorderest heb ik er 1 in mijn navel (aan de onderkant van mijn navel) en 1 in mijn tong. In mijn oren heb ik een paar piercingstaafjes geduwd en ik ga binnekort mijn tepelpiercing weer herzetten. Ik wil graag nog wel een *Madonna* (schuin boven mijn lip zon knopje) maar ik neem het niet in verband met werk, misschien later wel. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 09-01-2004 13:43] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Pak een naald, kook die (voor de hygiene) en druk de naald erdoor. Haal de naald er daarna uit en druk het knopje erin. Zo'n madonna piercing moet je wel staan vind ik. Het staat namelijk niet iedereen. |
|
quote: ik vind t wel mooi en vind t ook wel wat hebben |
|
quote: daar heb je ook gelijk in, ben ik met je eens |
|
quote: Ik zou bang zijn dat ik zou blijven haken dan. (in het algemeen gesproken dan he ) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |