|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: [pandora]Maar voor ons ouderen niet in hierogliefen lezende mensen is het best iritant. P.S. a;s je wilt weten hoe oud ik ben zult ge dat in het hoe oud bent ge topic op moeten zoeken.[/pandora] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-09-2007 21:31] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik mis mijn septumpiercing. Misschien dat ik hem ooit opnieuw laat zetten, met een staafje ivm werk You suck and that's sad |
|
septum is waar? |
|
neusschot You suck and that's sad |
|
heb mijn labret er maar uitgehaald. Zag het nut niet meer (alsof ze nut hebben) |
|
quote: ezelsbruggetje: daar waar de stier em ook heeft |
|
10mm gaaaaaten!!! Disko Disko Partizani |
|
4 mm tunneltjes!! |
|
Whiej! Ik laat morgen een conchpiercing zetten in mijn linkeroor. Ik had er rechts al een. Symetrie for the win! Verrassend triviaal |
|
Leuk! Ik zit te denken aan twee lobe orbital piercings in beide oren te laten zetten. Vinnik leuk. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-09-2007 18:19] |
|
Ook leuk! Mijn piercer wou toen ik mijn eerste conch liet zetten meteen erachteraan een tragus zetten, zodat ik een horizontale industrial zou hebben. Toen leek het me niet zo 'n puik plan. Nu eigenlijk wel. Misschien laat ik dat alsnog wel doen [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 14-09-2007 18:27] Verrassend triviaal |
|
Een horizontale industrial? Lijkt me vervelend zitten. Zelf paar jaar geleden wel gedacht om een verticale industrial te laten zetten, maar ivm werk vanaf gezien. Vind het er altijd wel gaaf uitzien. |
|
Ik snap best weinig woorden uit dit topic Zenial |
|
Ik heb al een verticale, en had een horizontale in mijn navel. Nu wil ik eigenlijk wel een horizontale in mijn oor Volgens mij valt het wel mee, qua vervelend zitten. Verrassend triviaal |
|
WAARSCHUWING Onderstaande post bevat ranzig beeldmateriaal. Bekijk dit bericht NIET als je nog wilt eten of net gegeten hebt. Zucht.. Okee dan Ohneschwanz heeft sinds zaterdag nu ook in haar linkeroor een conchpiercing. Helaas is dit exemplaar scheef gezet met een te kort staafje. Au! Het vooraanzicht ziet er aardig uit, een mooi in het midden geplaatste piercing: De achterkant heeft er duidelijk meer problemen mee: Juist.. er staat niet een béétje druk op. Godverdomme. Morgen maar eens advies vragen aan mijn eigen piercer. Verrassend triviaal |
|
Dus piercen is gewoon ontzetten goth gedrag maar dan met een medeplichtige? |
|
quote: Goddammit, toch maar geen piercing nemen dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Eh, hmmm... moeilijk kwestie. Persoonlijk zat ik meer te denken aan emo of gewoon stupide. Verrassend triviaal |
|
quote: Owja, "emo" bedoelde ik . Al is je 2e theorie natuurlijk ook zeer.........zeer plausibel . |
|
quote: Het lijkt wel alsof het staafje veels te klein is. Auw enzo. edit: Oh duh, dat had je al gepost. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-09-2007 20:21] |
|
euhm .. eruit halen voor het echt hommeles wordt??? |
|
Lijkt me een strak plan. Heb echt oorpijn van hier tot tokio. Krijg het alleen zelf niet voor elkaar. Maar even iemand aan laten prutsen die er verstand van heeft. Verrassend triviaal |
|
*pakt lasapparaat en gata richting ...* Donders kweenie waar je woont, zul je het toch zelf moeten doen |
|
quote: Dat bloederige deel heb ik ook gehad bij een van mijn helix piercings, bleef wel een week bloeden (omdat ik er op sliep) en daarna ontsteken (ding er na een jaar uitgesloopt middels latex handschoentje). Ga je de piercing er helemaal uithalen? Enne je gaat toch niet terug naar degene bij wie je deze hebt laten zetten toch? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-09-2007 20:21] |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |