|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
volgens mij kan het gewoon, had zelf ook een neuspiercing op mn 12de en een neusbel kan je ook gewoon laten schieten, hoeft niet persé gepierced te worden, stuk goedkoper [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 10-08-2007 18:13] |
|
Volgens mij doet niet elke juwelier dat. Die doen vaak ook al moeilijk bij het kraakbeen van je oor. Dus zal ik wsl toch naar een piercer moeten. Het idee was wel om eerst maar eens een knopje te doen. Ringetjes is ze denk ik nog iets te onbenullig voor. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-08-2007 18:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kan gewoon ja, geeft weinig problemen. Idd eerst een knopje is slimmer. En ik zou het laten piercen, ik heb zoveel last gehad van schieten. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
schieten mag niet meer. Alleen de eerste 3 gaatjes in de oorlel mogen geschoten worden. In kraakbeen kan het een hoop shit veroorzaken zoals bloemkool oren. Dus ik zou een neuspiercing laten piercen. You suck and that's sad |
|
Killerbarby hahahahaha [Dit bericht is gewijzigd door Priest op 12-08-2007 0:47] |
|
heb een neus piercing, tongpiercing, en 3 gaatjes in elk oor, en rechts boven in me oor een ringetje... zo rond de 24 ste vd maand hoop ik me wenkbrauw piercing weer terug te krijgen, en lippiercing links onder... |
|
Veel piercings zijn lilluk Het is de lichtinval ;') |
|
quote: nee!!!!! de piercings zijn mooi..de mensen om de piercing heen zijn lilluk Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
gelukkig heb ik er maar 1 Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Door je linker schaamlip Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik maar 2...en dak lillik ben boeit me nie Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: de rechter... neusvleugel Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Bij jouw verwachte ik dat ook... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: mij te pijnlijk daar een piercing en buiten dat wat heeft het voor zin? Is alleen maar moeilijk tijdens seks enzo. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Eentje door je choke heen...kan je klaarkomen met een magneetje... Hoe weet je nu dat het lastig is??? van die uithangende organen lijkt me gewoon al lastig.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Het lijkt mij enorm lastig... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Zeker, en dat schietpistool is waarschijnlijk al in vele neuzen geweest, ze maken die dingen nooit schoon, (een enkele uitzondering kan er zijn). Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Piercings zijn 9 van de 10 keer lelijk. |
|
Mijne is mooi ^^ [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 20-08-2007 23:04] Het is de lichtinval ;') |
|
|
|
Rrrrr |
|
het gaat om de piercing, viespeuken.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Hey ik mag het, miepje |
|
Bunghole. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |