|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Daar is geld voor nodig eh, jongen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Heuj mensen... ik ga binnenkort een lippiercing neme (int midden, heb me moeder weten over te halen ) maar heeft iemand nog fotos van lippiercing (int midde van je lip maar niet gewone ringetjes met een bolletje erop ofzo... iets "ruigers"/anders) wie ow wie kan mij helpen?? Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me |
|
wel een ringetje btw Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me |
|
kijk eens op www.bmezine.com daar staat vast wel zoiets tussen. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
volgens mij ben jij de eerste uit de 90's op dit forum (of heb ik 't fout?) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Iets ruigers? Je kan proberen er een slagersmes door te steken of voor het mindere werk een veiligheidsspeld.. Je zult de komende tijd toch eerst met een sierraad van je piercer moeten doen, kijk eens in de shop of je wat leuks vind en voor het uiteindelijke extremere werk zie link hierboven van bmezine |
|
Heb 2 gaatjes in elk oor en sinds een maand of 2 een navelpiercing. Wel jammer dat het bij die dingen zo lang duurt eer ze echt genezen zijn. Heb nu al veel piercings gezien die ik wil dragen maar moet nog lang wachten voor ik het ringetje er uit mag halen. MuayThaigerrr!! |
|
quote: hehe vet...\m/ [Dit bericht is gewijzigd door CeleXa op 12-01-2005 18:36] Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me |
|
|
|
quote: Heh? Kan dat? Edit: even ontopic. Kende iemand die met de piercing bleef haken ergens in een glijbaan. (auw) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 27-04-2005 23:08] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: bahhhhhhhh ik hou t toch maar lekker bij mn neusringetje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Er ist verschwunden... na 2 jaar nog niet geheeld dus het was jammer dan. (moest hem er uit halen en wilde er niet meer terug in, kon het wle laten oprekken [weer] maar vond het wel best zo). Verwonderlijk trouwens hoe snel het dichtgroeid, ziet er niets van. |
|
Mijn tepelpiercing is ook nog niet helemaal geheeld na een dik half jaar....hopelijk komt er toch snel verandering in zodat het de goede kant op gaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goed schoonhouden werkt heel goed, zeker voor een tepelpiercing. :p |
|
heb een tongpiercing, maar met twee keer zo grote ballen dan de normale grote, en eentje in m,n tragus (dat dingetje voor je oorgat) en nog meer in mijn oren... it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Waarom? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
De genezing van een piercing -Oren 6-9 weken -Neus (neusvleugels/tussenschot) 3-9 maanden -Lippen 7-9 weken -Wenkbrauwen 6-8 weken -Tong 4-6 weken -Tepels 3-9 maanden -Navel 6-9 maanden -Intieme piercings 4-8 weken Bron: http://www.bluetattoo.nl/piercing/ Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ieh bah tepelpiercings, echt.. weetje hoe onhandig! Pfff! |
|
Onhandig? Wat doe jij dan allemaal met je tepels? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja hee ikke niet hoor, een ex met twee tepelpiercings. Vond ik niet echt prettig, maar misschien ook wel omdat hij zo'n jankerd was. Humzz, die jankte echt om alles |
|
quote: Hehe, you know... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Was allang blij dat het uit was toen hij zijn ampallang liet zetten |
|
Zou eigenlijk nog steeds wel 3 lippiercings in mijn onderlip (mond ) willen hebben. maar tja..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |