|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eigenlijk kan de piercer daar beter opletten |
|
quote: I really don't wanna know.... *wordt misselijk en rilt* |
|
quote: Vriendenkrin, kennissen, even een babbel in het café,...zelf niet nee... Ik heb ooit prul gehad met twee ringen bovenin mijn rechteroor te laten schieten,....de tweede veroorzaakte een onsteking die wel genas, maar een groei van wild vlees veroorzaakte, ...lekker laten afsmeulen Genoeg gedoe, en die dingen zaten niet lekker onder mijn motorhelm. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik heb een ringetje in me tong... ghe ghe, niet door de tong, maar eronder, door die pees die daar zit. die is echt meesterlijk! ik lig soms helemaal dubbel van het lachen van dat ding haha we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Ik hoorde net van m'n vader dat ze geen piercings meer zetten bij personen onder de 18. Is dat zo? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
is dat niet alleen met ouderlijke toestemming? |
|
quote: haha ik denk dat hij dat zegt zodat je geen piercing zet. ik heb (dat was wel vorig jaar) een piercing gezet in heerenveen, bij studio flash. ik was ook nog geen 18, niks geen gezeur. volgens mij vragen ze in zwolle bij psychedelic inc (of ink ofzo) ook geen leeftijd, maar dat weet ik niet zeker. maar van de wet mogen ze niet piercen onder de 18... dus daar heb je pa het denk ik van! we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: okee, thnx. Zal morgen wel eens gaan horen bij de Piercing shop. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: misschien is het slimmer om te bellen ofzo. op die manier, weten ze niet hoe je eruit ziet. en wil je het later toch nog proberen, en ze denken dat je wel 18 ben (en vragen er dus niet naar) heb je mazzel gehad. als ze dus al weten dat je geen 18 ben, en ze letten er wel op kun je het zoiezo al schudden. we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Mwah, dat is geen probleem. Die gast is een vriend van de famillie en kent mij ook. Ik heb er al eens een neuspiercing laten zetten maar dat is al iets meer dan een jaar geleden. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 23-07-2004 21:39] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ik heb ook een neuspiercing. heb m al een jaartje of 7. ik heb er twee gehad (nee niet a la lenny, twee achter elkaar) en dat was best wel gaaf, ware het niet dat die tweede ontiegelijk begon te ontsteken. nverder zou ik wel een lippiercing willen maar dat kan ik niet maken met mijn werk (horeca) en ik ben doodsbenauwd voor naalden. een piercing in dat velletje aan de binnenkant van je bovenlip vind ik trouwens ook wel gaaf. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: die boven in je lip vind ik er echt niet uit zien, als je lacht, en je kijkt van ver weg lijkt het net alsof je tand verrot is... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
ik heb ook wel eens (op tv) een tandvlees piercing gezien. dat lijkt mij echt pijnlijk |
|
zo'n botje door je neus is ook wel ruig.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Mag best hoor. Ik ben eergisteren nog met een vriendin van me naar de piercing pro in enschede geweest. En ze is ook nog maar 16. wuust robuust |
|
quote: Oh, okay. Thnx. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: wuust robuust |
|
quote: De Flintstones? Hatsjikidee! |
|
ik wil een denneboom en een roestig zwaard door mijn lichaam laten piercen om een levend eerbetoon aan de black met0l te vormen. |
|
quote: mag ik het doen? ik weet wel een geschikt plekje "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Doe er dan ook gelijk een afgebrande kerktoren bij Hatsjikidee! |
|
hoef je niet eens te piercen. dat zwaard pierced zichzelf wel en die denneboom steek je hgewoon in zn reet. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 23-07-2004 22:39] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: en die zetten we op zn hoofd. lol "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ben gewoon mijn navel piercing kwijt geraakt, ergens tussen gisteravond en vanmiddag....... wel zonde, heb er maar een andere ingedaan. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |