|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
heeft iemand enig idee of een labret weer dicht groeit als je hem er uit haalt na 4 jaar ? Hij is er al 2 maand uit, maar zit nog steeds een gat.. ook van de binnenkant |
|
Labret is toch bij je bovelip? Mijn vriendin had er een onder dr onderlip, geen idee hoe dat heet, die is er al jaren uit, maar je ziet nog steeds een gaatje daar. |
|
nee labret is onderlip... Dus het gaatje gaat niet dicht ?? shitzooi! |
|
Mijn vriendin had er ook één, zit nog steeds een soort van litteken |
|
De kans is idd klein dat het helemaal dichtgroeit, en als het dichtgroeit komt er vaak zon klein bollinkje op. Maar het is toch klein, dus zo erg is het toch niet? |
|
Ja, litteken blijft wel, maar verschilt van persoon tot persoon of hij heel zichtbaar is of niet. Afwachten denk ik. Is hij heel erg obvious dan? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Mijn lippiercing is er intussen al zo'n twee jaar uit en hoewel het gat is toegegroeid, lijkt het er nog te zitten. Gelukkig (?) heb ik een onderlip die van nature pruilt, dus je merkt er amper iets van. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Onder het motto: Je bent nooit te oud om jezelf lek te laten prikken... Wie weet er een betrouwbare piercer in Amsterdam of omgeving? Ja, het liefst in de buurt ja. Mocht ik nog nazorg nodig hebben of behoefte aan aanvullende informatie ofzo, dan reis ik daarvoor liever niet eerst het halve land door. Dus... Anyone? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Onmiddelijk eruit halen joh! Je gezondheid is belangrijker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Mee eens, maar de zooi moest er ook uit kunnen, en dat is nu gelukt. Update: De boel is nu weer gezond Geen gelazer meer. Jeej! Hail antibiotica! Ik laat trouwens nooit meer iets zetten bij Queen of Rings. Even voor de gein: Mijn collectie navelpiercings. De bovenste afzonderlijke piercings draag ik meestal, de drie eronder zijn industrials: De laatste drie lijken sterk op elkaar, maar de een zit comfortabeler dan de ander, door de manier waarop het titanium is gebogen. Verrassend triviaal |
|
quote: Dare2wear op de buiten oranje straat. Heel lieve meisjes, die goed vertellen wat en hoe, en ook zeggen dat je het beste na een paar weken nog kan langskomen om te kijken hoe het gaat, en dan zo nen beetje kunnen vertellen hoe de zaken ervoor staan. Niet goedkoop, maar wel goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Thanx! Mooie site, ziet er betrouwbaar uit inderdaad. Ik zal er eens langs lopen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hmmm hebben vrouwen zonder clitpiercing(s) wel eens gedacht aan het makkelijker klaarkomen door penetratie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Gewoon beter je best doen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Misschien hebben vrouwen ook een rol in het geheel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tuurlijk, maar om dr meteen mee te slepen naar de piercingshop is wat overdreven. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
´Overdreven´ is slechts een persoonlijke waardering. Tuurlijk, je kan ook drugs, toys etc gebruiken: ieder z´n meug. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Maar denk je dat de piercer de voornamelijke besmetter is? Het lijkt me behoorlijk stug als hij gewoon je oor eerst goed ontsmet en dan zn steriele naaldje uit de verpakking haalt. Natuurlijk zal het wat sneller ontsteken als hij hem niet netjes prikt en wat meer beschadigd maar was dat wel het geval dan? Mensen wijzen met ontstoken piercings al snel naar de piercer ipv hun eigen lichaam of hun eigen gedrag.(niet naar jou gericht maar in het algemeen) [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-02-2010 12:29] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik en een paar meiden in m'n omgeving vinden het daadwerklijk geen enkele toevoeging hebben aan genot. Het ziet er leuk uit ja, en het kom er wel eens tegen aan, maar of het iets toevoegt? Nee niet echt. Zoja, dan heb je mazzel. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Hihi, je quote een bericht uit 2007, hoewel je al een reactie had gegeven op een eerdere post met daarin de oorzaak. Het is inderdaad zo dat mensen te snel wijzen naar de piercer, hoewel ze zelf de boel verkeerd verzorgen of met hun vieze fikken eraan zitten. Dit was echt te wijten aan de piercer. Scheef geprikt, met een te korte barbell. Als je zo 'n dik stuk kraakbeen prikt, moet je een langer staafje nemen zodat het oor de kans heeft om op te zwellen. Er stond te veel druk op, waardoor de zwelling geen kant uit kon en de boel erg ging ontsteken. Ach ja. Allemaal goed gekomen. Ook alweer 2 jaar geleden. Verrassend triviaal |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |