![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een lippiercing, ringetje ![]() ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: Fotoooo!!!! ![]() ![]() |
|
Ik heb een ring door m'n.....oor of is dat nie piersing genoeg? http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
Ik weet niet of dit al gepost was?!? ![]() Ik ben al niet zo pro-piercings, maar hier gruwel ik helemaal van. ![]() http://www.bmezine.com/news/pubring/20040519.html Oud Vuil. ![]() |
|
Dit is inderdaad echt lelijk en ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor je oogbal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Amai nog niet, zelfs met lenzen moet je naar het schijnt al keihard opletten, laat staan met zo'n ring die tegen je oog zit ![]() ![]() |
|
Hé! Weet iemand nog een beetje goede piercing shop in Utrecht? ![]() Ik bedoel eigenlijk een hele goede, "beetje goed" is waarschijnlijk ver naast bij piercings ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
SkinArt op de Amsterdamse Straatweg is een hele goede. Ik heb daar mijn tepelpiercing laten zetten, en dat is uiterst professioneel gedaan. De piercer heeft in de tijd dat ik binnen ben geweest drie keer nieuwe schone handschoentjes aan gedaan, en liet mij vantevoren zien hoe alles in zijn werk ging. Hij heeft het zegel van de verpakking van de naald voor mijn ogen verbroken (om te laten zien dat alles single-use is), het sieraard twee keer uitgebreid schoongemaakt en de "na-behandeling" uitgebreid uitgelegd en het vervolgens ook nog op papier meegegeven. SkinArt is niet de goedkoopste, maar absoluut kwaliteit! En daar betaal je voor. Hoop dat dat helpt!! Als je verder nog vragen hebt, mag je me altijd pm'en of mailen. Drummer nodig? ![]() |
|
quote: Godverdomme, wat ziek. ![]() |
|
quote: Volgens mij is dat best iritant ![]() .. ![]() |
|
Heb 2 weken geleden een fleshtunnel in mijn oor laten aanbrengen. Was de oorringetjes zat wilde eens wat anders. Zit nu een gat van 3 mm in, wordt binnekort nog opgerekt naar 4 mm. But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Thanks!! ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Drummer nodig? ![]() |
|
quote:Een "fleshtunnel"? Wat een zot woord! (Een die ooglidpiercing ziet er pijnlijk uit.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Mijn piercing: ![]() Had er een stuk meer, dit is voorlopig de enige die over is gebleven. ![]() |
|
..sorry, maar dat vind ik echt butt-ugly ... ![]() |
|
quote: 4 helix (oor kraakbeen) 1 neusvleugel piercing ![]() |
|
He leuk, weer een opsomtopic ![]() Ik heb er 2. Niet zichtbaar als ik kleren aanheb, en meer vertel ik niet. En dat moeten er meer worden. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
![]() onlangs iets gezien van sterretjes of hartjes die ze in het netvlies inplanten ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Idd, oogontstekingopwekkend :{ "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: Tja zo heet het, ik vind um nog wel logisch eigenlijk ![]() @ Mystus, uiter-aars donderdag weer spelen en nee niet met je tepelpiercing ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Heeuuuj Sanderrr! ![]() Hmmm... bij de weg.... zodra ik geld heb...zit er voorlopig met al die festivals ff niet in dus... komt er een tongpiercing....auw! Mara ja, wie mooi wil zijn... ![]() |
|
quote: Ghehe, ik had het niet over mijn piercing, ik had het over jouw "vleestunnel"! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 21-07-2004 10:04] Drummer nodig? ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |